2026-02-07, 20:32
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myggig
Kan någon som sett SVT dokumentären tala om hur BGB framställde Linna? Och om det var positivt tror ni han har ändrat sig nu?

Tjaaa, ingen av dem ville uttala om det som hände där typ allt startade, och i min mening framställs hon som ett stackars offer som inte gjort nåt annat än att bli kär i chrippa.
Citera
2026-02-07, 20:48
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Att hata någon på ett forum är en sak, att sitta och trakassera någon på ditt sätt är något helt annat.

Du är sjuk i huvudet och behöver hjälp.

Nej det är Hinken som är sjuk i huvudet och behöver hjälp.
Citera
2026-02-07, 20:50
Medlem
Storanglarens avatar
Jacke har kört ut en gråtvideo på hans och Sofias YT-kanal. Där säger han att han har ett "vanligt jobb". Någon som vet var han jobbar så man kan kontakta hans arbetsgivare och ifrågasätta anställningen av honom.
Citera
2026-02-07, 21:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Taebban
Det är intressant hur TEMU ständigt gör narr utav andras yrkesval. Dom är ständigt på Motvikt som skoförsäljare, man gör narr av Lisen som har sökt jobb som P-vakt, men är på Anjo och Rask som oanställningsbara osv. Men dom själva då? Ingen utav dom jobbar ens.
Du har fel
Citera
2026-02-07, 21:44
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taebban
Det är intressant hur TEMU ständigt gör narr utav andras yrkesval. Dom är ständigt på Motvikt som skoförsäljare, man gör narr av Lisen som har sökt jobb som P-vakt, men är på Anjo och Rask som oanställningsbara osv. Men dom själva då? Ingen utav dom jobbar ens.

Den där "fru utvikt" jobbar /jobbade väl på nåt hundtrim eller liknande?
Citera
2026-02-07, 22:05
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Den där "fru utvikt" jobbar /jobbade väl på nåt hundtrim eller liknande?

Ja hon e väl den som gör *något*
Och Jacke då men inte någon av dom andra.
Citera
2026-02-07, 22:56
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja hon e väl den som gör *något*
Och Jacke då men inte någon av dom andra.

Stj*rntassar tror jag trimmet hette om jag inte minns fel. *ä
Citera
2026-02-07, 23:12
Medlem
Miless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Jacke har kört ut en gråtvideo på hans och Sofias YT-kanal. Där säger han att han har ett "vanligt jobb". Någon som vet var han jobbar så man kan kontakta hans arbetsgivare och ifrågasätta anställningen av honom.

Du tycker på riktigt att det är rätt väg att gå? Du spelar ju i samma liga som dom du hatar 😅
Citera
2026-02-08, 00:16
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren

Jacke ska inte vara på sociala medier. Han fixar inte pressen. Han säger samma floskler hela tiden.

Fast med det sagt. Lämna honom ifred. Att ens överväga att ringa till hans arbetsplats bara för att du ogillar honom tkr jag är töntigt.

Håll dig till att diskutera på FB.
Citera
2026-02-08, 00:57
Medlem
Lämna Jacke ifred. men han gör ju ett fatalt misstag genom att lämna över chatten till AFA-Axel. det är så lågbegåvat så man tror inte det är sant.

varför tar han inte reda på vem Axel är först? har han inte tittat på honom och fattat att han är en sådan som skulle hänga ut honom såfort han skulle säga minsta lilla som skulle få honom att se klandervärd ut?

Axel är tom. bannad av extrem vänstern. då vet man att det är illa. den jävla ögontjänaren vill ingen ha att göra med.

Axel kommer hänga gubbe med honom OM han sagt det minsta lilla i den där chatten. mindre drama kommer han fan då inte få. Axel VILL ha drama, och jacke kommer få det värre än någonsin nu.

jag ger det inte lång tid till att Jacke kommer ut igen och säger att det var ett misstag att lämna ut den där chatten till Axel. Axel har inga vänner att förlora. han vill ha pengarna, inget annat.
Citera
2026-02-08, 04:26
Medlem
Dag 28 gråtandes på en galonmadrass 😁

Han mår garanterat piss och gråter varje dag. För svagt psyke för häktet.

Catch me IF you can. Brookie. Fas 12. Osv.

Han kommer nog vid första telefonsamtal ringa till KF och kräva att skulderna plockas bort då han ute i frihet skulle tjäna 100 000 kr / dag och inkomstbortfallet vart stort som häktad. Ändå gjorde han inget ute (mer än lånade pengar av pappis) och slängde verkligen bort sitt liv.

Var det värt det? Går det bra för de 2 människor som friblit jobbar på att få Chrippa släppt? Vilka jävla losers.
Citera
2026-02-08, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paperface
Jacke ska inte vara på sociala medier. Han fixar inte pressen. Han säger samma floskler hela tiden.

Fast med det sagt. Lämna honom ifred. Att ens överväga att ringa till hans arbetsplats bara för att du ogillar honom tkr jag är töntigt.

Håll dig till att diskutera på FB.

Handlar inte att man ogillar. Jacke hotar öppet på IG Rask, har pratat illa om sjukskrivna arbetslösa osv, hotat personer, samt nästan skrikit på sina storys mot Anjo som en psykopat. Jag uppmanar inte att ta kontakt med arbetsgivare men Jacke har nog redan haft ett samtal på chefens kontor, ett välbehövligt samtal. Jag skulle inte vilja ha anställda som beter sig privat som Jacke gjort även om privat är utanför jobbet. Jag hoppas Jackes arbetsgivare inte kommer ut offentligt för då lär det bombas in mejl då Jacke just nu, rätt självförvållat, är rätt hatad.

Skulle Jacke fortsätta som han gjort sista halvåret hade både flickvän och jobb snart vart historia och han hade vart ännu djupare ner både i knarkande och psykiska ohälsan. Det var verkligen läge för Jacke att vakna. Bästa Jacke kan göra är att logga ut sociala medier. Rask kommer reagera på socpapprena och Jacke kommer inte gilla resultatet. Förtalsanmäl eller vänd andra kinden till. Jacke och hans morsa kommer aldrig vinna. Rask reagerar på socoapprena av en enda anledning och det är hämnd på Christopher som vart ett as mot Rask. Jag gillar inte alltid hur Rask reagerar på morsan men jag förstår Rask.
Senast redigerad av HalmstadSFB 2026-02-08 kl. 04:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in