Citat:
Ursprungligen postat av
ReijoHervonen
Jag tror på dig. Allt du skriver om hur framgångsrik du är får mig att tro att du talar sanning. Faktum är att hela flashback tror på vad du skriver.
Det finns ingenting som kvinnor gillar så mycket som starka och framgångsrika män utan driv som stiger upp klockan två på eftermiddan för att spela datorspel med fördragna gardiner och bor hemma hos sin morsa. Därför bör du skaffa en "sugarmama" som försörjer dig så du kan fortsätta din framgångsrika fortnite karriär. Om du frågar kvinnsen i tråden så kommer dom givetvis att intyga att jag har rätt här och att det är en man av din kaliber som dom trånar efter.
Ja, jag har ju massvis av anledningar att sitta och ljuga om en sådan sak på flashback lol. Det gynnar ju mig väldigt mycket som anonym sitta och ljuga om min framgång med kvinnor till en massa anonyma läsare. Snark.
Poängen är lite den att många Incels VILL ha brudar, men ingen brud vill vara med dem.
Mitt dilemma är att jag inte VILL ha brudar, men dem vill vara med mig. Och det borde väl styrka mitt kvitto att jag är "knäpp" ännu mera?! för att förtydliga hela min problematik och ge en bredare bild menar jag!!!