2026-02-07, 20:35
Medlem
tjabolitos avatar
Precis som med kapten klänning. Den som gapsr mest har något att dölja.
Citera
2026-02-07, 20:36
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Mycket idiotiskt - varför stödja en dömd brottsling och ytterst obehaglig person som denne Sara och Dumpen som riskerar att sätta dit "oskyldiga"...?
Citera
2026-02-07, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Självklart, det fins en förkrossande majoritet i samhället som stödjer det som Dumpen gör. I väntan på att lagen hinner ikapp.

Exakt. Det är ganska självklart. Jag är förvånad över att så många här på flashback inte förstår det.

Hatet mot Dumpen är för mig fullständigt obegripligt. Liksom inställningen att man alltid måste sympatisera med gällande lagar oavsett vad det innebär och att allt annat är jättedum populism osv.

Knäppt. Men nu gäller det att lagen ändras så fort som möjligt.
Så att polisen får rätt verktyg och så att sanningen inte längre beskrivs som "förtal".
Citera
2026-02-07, 20:42
Avslutad
Hade Amanda Lind och Daniel Hellden gjort detta hade ingen ifrågasatt dem. Tro mig!
Citera
2026-02-07, 20:42
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Exakt. Det är ganska självklart. Jag är förvånad över att så många här på flashback inte förstår det.

Hatet mot Dumpen är för mig fullständigt obegripligt. Liksom inställningen att man alltid måste sympatisera med gällande lagar oavsett vad det innebär och att allt annat är jättedum populism osv.

Knäppt. Men nu gäller det att lagen ändras så fort som möjligt.
Så att polisen får rätt verktyg och så att sanningen inte längre beskrivs som "förtal".

Hatet mot Dumpen finns i denna tråden, inte i samhället i övrigt. Kanske är det som någon sade att det är ett drev mot SD det handlar om här på FB. Jag hoppas det, vore illa om så många är pedofiler på riktigt.
Citera
2026-02-07, 20:45
Medlem
afraidofmatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Hatet mot Dumpen finns i denna tråden, inte i samhället i övrigt. Kanske är det som någon sade att det är ett drev mot SD det handlar om här på FB. Jag hoppas det, vore illa om så många är pedofiler på riktigt.

Man kan vara kritisk mot dumpen och ogilla pedofiler.

SD. Så Dumma.
Citera
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Mycket idiotiskt - varför stödja en dömd brottsling och ytterst obehaglig person som denne Sara och Dumpen som riskerar att sätta dit "oskyldiga"...?

Jag tror SDs räkneincels på räkneavdelningen har kalkylerat att det ger fler väljare till SD att ge pengarna till Dumpensara så hon kan ge dem till en utpekad pedofil.

Om de räknat rätt får vi se i nästa val.

Då SD inte ses som ett seriöst parti kan de ta ut svängarna mer än partier med lite historia och självaktning.
Citera
Medlem
afraidofmatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Du anar inte vad för pengar samhället kunde spara om Polisen lades ned och Dumpensara fick ta över rättsskipandet i landet.

Jag tror dock att polisen finns kvar i en övergångsfas liksom, nu när Jimmie valt sida.

Två gamla knarkare som bryter mot lagen? Skitbra...
Citera
Medlem
Jimmy har blivit en godhetsknarkare
Citera
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Att de andra partierna saknas runt Dumpensaras insamlingsgryta beror väl på att de har bättre omdöme än Jimmie?

Ha ha, du ger dig inte . När de andra partierna känner av de positiva vindarna från en förkrossande majoritet bland folket FÖR Dumpen så blir det annat ljud i skällan.
Citera
2026-02-07, 20:49
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Ja, det här är jag enig i. Det vore bättre om han arbetade riktat politiskt för att få till förändringar kring lagar och regler än gör plakatpolitiska utspel, mediestrategiskt skapade för att locka till sig röster från människor som inte tänker längre än näsan räcker.

Samtidigt spelar det ingen roll hur korkade eller vilseledda dina väljare är när rösterna räknas. En av de insikter som fått SD att växa.

Om en halv miljon av partikassan till Dumpensara kan köpa några aldrig så korkade röster kanske det är värt pengarna?
Citera
2026-02-07, 20:49
Medlem
norther1s avatar
Idioti av Jimmie och hans parti. Vad fan? Ni ska jobba för att förbättra polisernas arbete mot pedofilerna. Dumpen är förnedrings-TV av pedofiler, vilket förvisso et är underhållande (se min profilbild #bajshank). Men att som politiker gå in och stötta detta är obegripligt korkat. Vi lever för helvete inte i stenåldern. Skärp er för helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in