2025-12-28, 21:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kristoff0103
en fråga till er här, jag brukar 3cmc en gång per månad från 2,5g-5g inte mer inte mindre, jag gör det för jag vill runka/ha sex ingen annan anledning, när jag började första gångerna var det i samband med fester med detta gör jag inte längre.

är jag beroende av drogen eller inte? jag kan ju liksom hålla mig en hel månad vars jag hatar drogen men efter 30 dagar tar suget över istället över konsekvenserna som jag mycket väl vet om. jag vill ju sluta helt med drogen men det enda som får mig kvar är känslan av att runka/kolla på porr eller ha sex.

jag googlade och och det kom upp rekreations bruk men skulle man kunna kalla mig det? drogerna tar ju inte liksom över mitt liv, max 1000kr per månad går åt det.
Svår fråga. Du kanske börjar bli beroende men du har för mycket ”skydd” i form av annat i livet samt din personlighet för att fastna hårdare redan nu. Jag kan bara känna igen mig. Blir nästan en filosofisk diskussion över meningen med tillvaron och vad drogen fyller för funktion, för att kunna svara. På sätt och vis tråkigt att man känner ett behov av droger i tillvaron.
Citera
2025-12-31, 22:56
Medlem
Någon mer som får en förjävlig handsvett?? Känns inte så jävla fräscht alltså…
Citera
2026-01-03, 16:43
Medlem
Citat:
en fråga till er här, jag brukar 3cmc en gång per månad från 2,5g-5g inte mer inte mindre, jag gör det för jag vill runka/ha sex ingen annan anledning, när jag började första gångerna var det i samband med fester med detta gör jag inte längre.

är jag beroende av drogen eller inte? jag kan ju liksom hålla mig en hel månad vars jag hatar drogen men efter 30 dagar tar suget över istället över konsekvenserna som jag mycket väl vet om. jag vill ju sluta helt med drogen men det enda som får mig kvar är känslan av att runka/kolla på porr eller ha sex.

jag googlade och och det kom upp rekreations bruk men skulle man kunna kalla mig det? drogerna tar ju inte liksom över mitt liv, max 1000kr per månad går åt det.

Jag är nyfiken på 3cmc hur är den jämfört med Ladd, tjack, mdma med dina intressen av runka och ha sex?
Citera
2026-01-24, 15:10
Medlem
Hur är kvaliten från gatan (Skåne)? 300 kr/rimligt då det är från gatan?
Citera
2026-02-01, 00:06
Medlem
su9741s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Selfstorage
Jag är nyfiken på 3cmc hur är den jämfört med Ladd, tjack, mdma med dina intressen av runka och ha sex?
Tänk kittliga, varma och euforiska känslan av mdma plus kokain´s pigghet och motivation
Citera
2026-02-07, 20:45
Medlem
Astronauttis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Selfstorage

Du blir sjukt kåt på skiten, riktigt skank. Det slutar med att du cyklar över hela stan iklädd strumpbyxor för att bli påsatt av gubbar.
Citera
2026-02-14, 17:17
Medlem
Har nu insett vad det är jag har för fel, jag har ett betingat drogberoende som jag kopplat till ””runk, porr och helg” känner inge sug på vardagarna alls men så fort helgen kommer, det är lite som det att man blir sugen på dricka alkohol på helgen.

Nån som har tips på hur man kan stoppa betingat beroende!
Citera
2026-02-16, 22:08
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Har nu insett vad det är jag har för fel, jag har ett betingat drogberoende som jag kopplat till ””runk, porr och helg” känner inge sug på vardagarna alls men så fort helgen kommer, det är lite som det att man blir sugen på dricka alkohol på helgen.

Nån som har tips på hur man kan stoppa betingat beroende!
Du är välkommen att lyfta frågan i (FB) Drogrehabilitering

/Mod
Citera
2026-03-04, 10:30
Medlem
Tjo jag har en liten fråga jag fick upp en kran i min stad med priser som känns att de är lite för bra att vara sant, en femma för 400 priset känns lite för bra för att vara sant tänker jag. Eller hur ser priserna ut där ni bor och tror ni de är ens värt att hämta och testa, man vill ju inte få nåt fent utbankat skit
Citera
2026-03-04, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abeed
Tjo jag har en liten fråga jag fick upp en kran i min stad med priser som känns att de är lite för bra att vara sant, en femma för 400 priset känns lite för bra för att vara sant tänker jag. Eller hur ser priserna ut där ni bor och tror ni de är ens värt att hämta och testa, man vill ju inte få nåt fent utbankat skit

Gissar på att du kommer få en helt verkningslös substans.
Citera
2026-03-04, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abeed

Ta rödingen och ge bort den till din lokala "hej hej" Rumän istället. Kommer kännas likadant efteråt.
Citera
2026-03-05, 13:18
Medlem
Testar här då, någon som vet när jag kan ta 3-cmc efter jag har slutat med 50mg setralin efter bara 3 veckor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in