Citat:
Ursprungligen postat av
Kristoff0103
en fråga till er här, jag brukar 3cmc en gång per månad från 2,5g-5g inte mer inte mindre, jag gör det för jag vill runka/ha sex ingen annan anledning, när jag började första gångerna var det i samband med fester med detta gör jag inte längre.
är jag beroende av drogen eller inte? jag kan ju liksom hålla mig en hel månad vars jag hatar drogen men efter 30 dagar tar suget över istället över konsekvenserna som jag mycket väl vet om. jag vill ju sluta helt med drogen men det enda som får mig kvar är känslan av att runka/kolla på porr eller ha sex.
jag googlade och och det kom upp rekreations bruk men skulle man kunna kalla mig det? drogerna tar ju inte liksom över mitt liv, max 1000kr per månad går åt det.
Svår fråga. Du kanske börjar bli beroende men du har för mycket ”skydd” i form av annat i livet samt din personlighet för att fastna hårdare redan nu. Jag kan bara känna igen mig. Blir nästan en filosofisk diskussion över meningen med tillvaron och vad drogen fyller för funktion, för att kunna svara. På sätt och vis tråkigt att man känner ett behov av droger i tillvaron.