2026-02-07, 19:56
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afraidofmats
SD är förkortningen som betecknar deras väljare.

Så Dumma.

Ett parti för ordning och reda, för att få ordning på kriminaliteten.

Jimmy bjuder hem mckriminella, spelar i band med nån som är dömd för sexbrottslighet, och nu ska han sponsra folk som är dömda för... ni vet... brott mot lagen.

Och SD hurrar. Så Dumma.

Intressant är att ute i samhället är minst 9 av 10 emot pedofiler, men hör på forumet är det precis tvärtom. Man skulle nästan kunna tro att det sitter en peddogrupp med olika inlogg och argumenterar för att jakten på att män som vill ligga med barn skall upphöra?
Citera
2026-02-07, 19:58
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Motbjudande opportunism. Politiker ska se till att lagarna upprätthålls - inte belöna de som direkt bryter mot dem.
Exakt självklart vill vi skydda de som vill ha sex med barn det är ju det enda vi i vänstern vill fy fan vad vi hatar fasisterna
Citera
2026-02-07, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Intressant är att ute i samhället är minst 9 av 10 emot pedofiler, men hör på forumet är det precis tvärtom. Man skulle nästan kunna tro att det sitter en peddogrupp med olika inlogg och argumenterar för att jakten på att män som vill ligga med barn skall upphöra?

Är precis som i USA. Allt Trump gör är dåligt och här hemma är allt Åkesson gör dåligt. Du kommer aldrig se vänstern erkänna någonting bra dessa gossar gör. I USA skyddar demokraterna hellre kriminella illegala invandrare och här skyddar vänstern hellre pedofiler. Det är ett sjukligt beteende.
Citera
2026-02-07, 19:59
Medlem
Citat:
Kom igen, du är inte emot pedofiler någonstans. Dina argument styr i en enda riktning genom alla dina inlägg. Men stå för ett istället, jag är på riktigt nyfiken på hur du tänker.

Fortfarande inga brottslingar dem hängt ut och de har ju inte använt rättsväsendet å inte ens hitta någon som begått något brottsligt totalt värdelöst polis arbete som förstör möjligheterna för rättsväsendet att göra ordentligt jobb
Citera
2026-02-07, 20:00
Medlem
mensverkets avatar
Man sätter ner foten för att markera de som vill skydda pedofiler. Inget fel med det.
Citera
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:

Tvärtom borde rättsväsendet just jaga och lagföra pedofiler.

Att sponsra privata "Dumpenpoliser" genom pengar från SDs partikassa är helt vilset av Jimmie.

Jimmie borde veta bättre.
Citera
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Så bifrågan: kommer Sverigedemokraterna vinna fler röster än de förlorar på Jimmie Åkessons utspel?

Jag trodde aldrig jag skulle tänka i den riktningen, men om SDs vinner på detta så kommer de andra partierna att börja agera och arbeta för bättre lagstiftning mot pedofili och förtal.

Ja, I samhället finns en massiv support för att förhindra pedofili. SD's agerande får massor med applåder (tja, förutom här på FB då, där en tydlig majoritet av inlogg stöttar pedofilerna).

Det brukar vara så att andra partier tar efter när någon får positiv uppmärksamhet.
Citera
2026-02-07, 20:04
Medlem
afraidofmatss avatar
Citat:

På vilket sätt är jag FÖR pedofiler? Jag är emot pedofiler, och jag är emot brottslingar.

Dumpen har förstört flera utredningar mot pedofiler.

SD. Så Dumma.
Citera
2026-02-07, 20:05
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Ja här gick SDs pengar rakt ned i fickan på en utpekad pedofil via Dumprnsara.

Det var en konstig markering med dubbla budskap minst sagt.

Pengar till pedofilerna, alltså. Långt ifrån alla här på FB är missnöjda över det, kan tänka.
Citera
2026-02-07, 20:08
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afraidofmats
På vilket sätt är jag FÖR pedofiler? Jag är emot pedofiler, och jag är emot brottslingar.

Dumpen har förstört flera utredningar mot pedofiler.

SD. Så Dumma.

Du kritiserar med emfas den enda drivkraft i svenska samhället så gör något åt gubbar om vill ligga pre-pubertalt. Nuff said.
Citera
2026-02-07, 20:18
Medlem
afraidofmatss avatar
Citat:
Du kritiserar med emfas den enda drivkraft i svenska samhället så gör något åt gubbar om vill ligga pre-pubertalt. Nuff said.

Gör jag?

Jag kritiserar fåntratten som omger sig med kriminella och påstår sig motarbeta dem.

SD. Så Dumma.
Citera
2026-02-07, 20:18
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Hör att du har panik! Du förstår ju också att Åkesson kommer att gynnas av det här agerandet och det irriterar dig det grövsta. Beklagar.

Jag konstaterar bara att Jimmie med hjälp av SDs pengar fick den förtalade pedofilen på grön kvist igen för att "komma upp på banan" igen.

Det räcker inte att ge SDs pengar till Sara då det är den förtalade pedofilen som gynnas av detta.

Hur detta inte kan vara dubbla budskap förbryllar mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in