2026-02-07, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazmatic
Många som inte jobbar verkar ju överleva?

Det är de som jobbar som inte överlever. Själlösa jävlar som dör på sina poster.
Citera
2026-02-07, 16:06
Avslutad
Citat:
Well, vi kommer bra överens för det första. Jag är ingen stor utgift förrutom att jag käkar lite mat. Jag kompenserar genom att promenera med hundarna, laga mat, städa, och köper ofta egen mat för egna pengar.

Du reagerar oxå på något som inte ens hade varit en grej i ett annat land. Det är bara i länder som Sverige det är tabu att bo med familjen, reser man lite så ser man att det är skitvanligt att familjen fortästter bo ihop. Det är bara ren indoktrinering att man MÅSTE bo själv. Jag skiter i vad andra tycker, dem har endå inte ens valt att reagera som dem gör. Inte ens deras egna åsikter.

I takt med att ekonomin försämras kommer det bli allt vanligare att bo med familjen även i Sverige. Det bestämdes innan att vi skulle ha statsindividualism, men sånt kostar och vi kommer bli fattiga.
Citera
2026-02-07, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannetheman
Havregryn och vatten är att rekommendera.

Det funkar alldeles utmärkt en vecka/månaden.

Man kanske mår bättre av lite fett och protein oxå, men det finns mkt billiga linser oxå, eller ägg som är något dyrt men å andra sidan väldigt bra mat med protein.
Citera
2026-02-07, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dayeso
Det är de som jobbar som inte överlever. Själlösa jävlar som dör på sina poster.

Jag menar det! Dem tror att dem är så duktiga när dem kronist sömn-depriverar sig själva och går emot sitt egna känslor och vilja. NPCs! Riktiga drönare som blivit ilurade att dem är "duktiga arbetare"
Citera
2026-02-07, 16:08
Medlem
Citat:
Well, vi kommer bra överens för det första. Jag är ingen stor utgift förrutom att jag käkar lite mat. Jag kompenserar genom att promenera med hundarna, laga mat, städa, och köper ofta egen mat för egna pengar.