2026-02-07, 14:14
Medlem
De röster som han fiskar upp röstar med stor sannolikhet redan på SD. Personer som ser dumpen för vad det verkligen är, är intelligenta. Intelligenta personer kan rösta på vad som, men detta utspel kommer få en del att tänka om gällande SD.
Om jimmie hade skänkt pengar i början hade det varit en sak, men nu med allt vi vet och förstår om dumpen, kommer detta utspel komma tillbaka till SD och bita hårt.

Jag röstade på SD de tre senaste valen. I år kommer jag inte rösta på SD, men det beror inte endast på detta korkade utspel. Nej, detta val kommer SD backa rejält tror jag.
Citera
2026-02-07, 14:58
Medlem
carlpetersen73s avatar
Bra initiativ såklart, men givetvis är det också ett röstfiske. Men faktiskt så tror jag SD är ärliga med sina intentioner, de är det enda parti som klivit fram i den här frågan. Så istället för att undra vad SD håller på med som stöttar Dumpens kamp mot pedofili, fråga istället varför de andra partierna kört huvudet i sanden.
Citera
2026-02-07, 14:59
Medlem
Helt jävla rätt!

Snyggt att SD tar ställning!

Framförallt nu när det är tydligt att vänster försöker skydda pedofiler. Se t,ex allt drev mot Dumpen som Ashberg, Aftonbladet och ETC har sysslat med. Tro fan att dessa hade försökt skydda Epstein också.
De jobbar för eliten.

Solklar röst på SD nästa val (som vanligt), de är det partiet som står upp mot pedofili.

Tack vare högern blir det dessutom olagligt för vuxna att sexchatta med barn från och med April i år. Även om det är fiktionella barn. Det betyder mer eller mindre att Dumpen kan ta sina loggar och ge till polisen och det lär bli en processrättslig och fällande dom.
Senast redigerad av korvstofft 2026-02-07 kl. 15:03.
Citera
2026-02-07, 15:15
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Hurra. Den lönnfete är en hjälte
Citera
2026-02-07, 15:31
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bofop
Lösningen är inte att folk tar lagen i egna händer och börjar utdöma straff efter eget huvud. Det är absolut inte den stat som vi vill ha och inte heller den stat som SD brukar förorda.

Där har du fel för det är precis just den typ av stat vi vill ha är det så att det inte rättssystemet fungerar så är man ju tvungen att ta lagen i egna händer.

Lite kul att läsa den här tråden när det så många människor som är upprörda särskilt Sverigedemokrater när äntligen är han partiledare gör någonting som är rätt då protesterar ni.

Ligger det verkligen kanske någonting i det här med att där rymms ovanligt många pedofiler i Sverigedemokraternas led?
Citera
2026-02-07, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Polisen och åklagare gör ju inget. Därtill fungerar inte förtalslagen i Sverige. Helt annorlunda än mot de flesta länder.

Förtal ska ju alltid tas via en civil rättegång, dvs du får själv väcka talan (stämning )
Citera
2026-02-07, 15:45
Medlem
Hurra! Den lönnfete går från klarhet till klarhet. Antar att Dumpen nu inte kommer skriva något om Jimmies polare och bandkollega Marcus Öhrn eller andra SD:are.
Citera
2026-02-07, 15:55
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bofop
Lösningen är inte att folk tar lagen i egna händer och börjar utdöma straff efter eget huvud. Det är absolut inte den stat som vi vill ha och inte heller den stat som SD brukar förorda.
Vad ska vi göra då, när polisen sällan gör vad de ska?

Ge oss en lösning istället för att säga vad vi inte ska göra?
Senast redigerad av FuckSweden 2026-02-07 kl. 16:00.
Citera
2026-02-07, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Detta avhandlas även i tråden om förtalsmålet mot Sara Nilsson, men jag tycker detta är så pass uppseendeväckande så det är värt en egen tråd:

"SD-ledaren Jimmie Åkesson swishar pedofiljägarsajten Dumpen.
Partiet ska också erbjuda sig att ersätta ansvarige utgivaren Sara Nilsson för alla pengar hon dömts till att betala".

Nå, vad tycker medlemmarna i SD om att deras pengar kommer att gå till Sara Nilsson? Bra eller anus?

https://www.expressen.se/nyheter/politik/jimmie-akesson-swishar-dumpen-efter-domen-mot-sara-nilsson/
Ändå rimligt för att framhäva vikten av detta mån. Tror nästan alla i sverige kan sluta sig bakom detta.
Citera
2026-02-07, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Jag tror snarare att de kan förlora en och annan röst.

Från en och annan äcklig pedofil ja!
😂😂😂
Citera
2026-02-07, 16:14
Medlem
Initiativ som Dumpen måste alltid stöttas, på alla sätt och alla tider på dygnet oavsett. Likaså måste samhället alltid uppmuntra och underlätta att sexuellt perverterade kräk såsom pedofiler hänger sig eller på annat sätt tar sig av daga.
Citera
2026-02-07, 16:27
Medlem
VoktorDodkas avatar
Hans egen förklaring tycker jag att håller bra som förjklaring till varför han/dom swishar;

Citat:
Vi betalar Dumpens kostnader. Lagen ska inte skydda pedofiler från upptäckt.
Jag har idag bidragit med en summa till Dumpen efter gårdagens förtalsdom mot Sara Nilsson. Det är i första hand en symbolisk gest för att visa mitt och Sverigedemokraternas stöd för verksamheten, men det kommer mer.
Jag kommer i veckan att upprätta en direktkontakt med Dumpen och erbjuda att Sverigedemokraterna ersätter hela beloppet som Sara Nilsson dömdes att betala, både skadeståndet och rättegångskostnaderna.
Sverigedemokraterna arbetar redan för att polisen ska använda brottsprovokation och till exempel göra precis det arbete Dumpen gör, men med gripande och rättegång som slutresultat. Detta är snart verklighet.
Rovdjur på nätet, som letar efter barn att förgripa sig på, ska veta att det mycket väl kan vara en polis de chattar med.
Att vi har en förtalslagstiftning som skyddar pedofiler som aktivt letar möjligheter att fullkomligt ödelägga unga liv, innan de knappt har börjat, är inte värdigt en rättsstat som säger sig värna barnen.
Förtalslagstiftningen behöver göras om så att den skyddar människor mot förtal, utan att underlätta livet för barnvåldtäktsmän och andra grova brottslingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in