Citat:
Ursprungligen postat av
ZenFinancier
Nu begår du förtal samtidigt som du låtsas vara upprörd över Saras förtal.
Du avslöjar att du egentligen bara är upprörd över att peddos inte går säkra.
Nej det är inte förtal din jävla åsna. Du har absolut noll kunskap om hur det juridiska systemet fungerar.
Nilsson har själv gått ut i media och berättat om att hon är gammal pundare.
Hon är dessutom en offentlig person och ansvarig utgivare för en informationssajt.
Missta inte min avsky för dumpens tveksamma verksamhet, min åsikt om rättens dom mot Nilsson för att jag på något sätt vurmar för äckliga pedofiler.
Min åsikt om vad jag anser om domen mot Nilsson är baserad på min kunskap om hur det juridiska systemet i nuläget fungerar.
Min åsikt om Nilsson är att hon är en pundare med storhetsvansinne, detta är inte förtal då hon själv berättat om detta i medier och hon är ansvarig utgivare.
Min åsikt om Dumpens verksamhet är baserad på ren skär logik och på de utredningar som finns om mäns pedofili.
Min åsikt är, och har alltid varit att det borde vara straffbart enligt lag att ens försöka ta kontakt med barn i sexuellt syfte. Vilket det inte är idag om man istället får krok på någon av dumpens så kallade fiskare.
Polisen är dem som ska hantera sån här verksamhet, men just nu så är det svårt då lagstiftningen har begränsningar.
Det betyder dock inte att det ska vara fritt fram för dumpen och andra liknande sidor att bryta mot lagen.
Vad jag däremot vurmar för är så är det rättssäkerhet.
Alla i Sverige ska åtnjuta samma konstitutionella skydd.
Ingen ska vara rättslös,
Varken vänsterpartister, SD,are miljöpartister, islamister eller pedofiler ska vara rättslösa.