2025-03-04, 12:38
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugminflash
Haha okej du kommer inte ihåg mängden du drog i dej?
Minns att jag gick in på toan för att dra en lina ladd och blandade i HXE sen när jag kom hem låg jag och som Jordan Belfort i sägnen
Citera
2025-03-04, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Minns att jag gick in på toan för att dra en lina ladd och blandade i HXE sen när jag kom hem låg jag och som Jordan Belfort i sägnen
Hahaha fantastiskt
Citera
2025-03-23, 15:17
Medlem
timelesss avatar
Hxe är det i pulverform? Och hur intar man det ?
Citera
2025-04-11, 12:53
Medlem
sojapojkes avatar
Sniffa eller bomba/häll i munnen. Tycker smaken är rätt så mild jämfört med tex amfetamin/kratom som jag får kväljningar av direkt.
Citera
2025-05-02, 15:28
Medlem
En vän som prövade denna från butiken som har det inrikes tyckte att den var väldigt bra, väldigt terapeutiskt, väldigt snäll/förlåtande, effektiv och mycket antidepressiv disso tyckte hen.
Verkar vara dyrt men kvalité.
Citera
2025-06-03, 06:25
Medlem
Man får ju dra i sig en del mer än bra ket men när du väl fått i dig en redig dos HXE så blir det väldigt spcaeat. Kan starkt rekommendera då det är lite dyrt men håller i ett tag.
Citera
2025-06-15, 16:50
Medlem
tions avatar
En kompis hade beställt hem denna för några dagar sedan från inrikesshoppen. Tidigare batchar hade tydligen varit bra men den som är inne nu är i princip verkningslös.
Citera
2025-06-15, 20:39
Medlem
Sarcophaguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tion
En kompis hade beställt hem denna för några dagar sedan från inrikesshoppen. Tidigare batchar hade tydligen varit bra men den som är inne nu är i princip verkningslös.

Hur intar han det? Själv får jag noll effekt nasalt, såvitt jag inte sväljer drippen. Köpte också häromdagen och tyckte det fungerade som vanligt oralt. Brukar ta det i doser om 30-100mg, ibland i kombination med annat. En mycket trevlig disso, i mitt tycke.
Citera
2025-06-17, 01:28
Medlem
tjurensfarts avatar
Får hem ett litet paket imorgon med detta. Aldrig provat någonting liknande förut.

Det blir första gången med ”disso” samt ”rc”.

Jag har nu hört att denna batchen av hex hcl ska vara dålig, så vet inte vad jag ska förvänta mig.

Jag tar ingenting annat dagligen.

Hur mycket ska man ta? Hur ska man ta den, nasalt, oralt? Ish, hur känns det?

Aja, tack på förhand.
Citera
2025-06-21, 09:50
Medlem
tions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarcophagus
Hur intar han det? Själv får jag noll effekt nasalt, såvitt jag inte sväljer drippen. Köpte också häromdagen och tyckte det fungerade som vanligt oralt. Brukar ta det i doser om 30-100mg, ibland i kombination med annat. En mycket trevlig disso, i mitt tycke.

Nasalt. Tidigare batchar har fungerat bra.
Citera
2025-07-06, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tion
Trist. Skulle inte förvåna mig då shoppen har skickat ut inaktiva substanser tidigare, både stimulanter och bensos.
Citera
2026-02-07, 00:16
Medlem
Opiaters avatar
Är askl****s 2.0 legit med HXE osv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in