2021-04-02, 21:51
Medlem
5hulgins avatar
Nu finns det ytterligare en ny disso på marknaden såg jag idag, ska bli spännande att prova! Jämför man denna med 3-me-pcp och DMXE så verkar som att denna kräver större doser och slår långsammare när man läser om den på reddit (60-100 mg, 40-60 min come up)
Citera
2021-04-03, 17:54
Medlem
Gillade 3-ho-pcp en hel del, denna borde ju vara ännu bättre. Dess opioida verkan gör den mysigare och skönare, samma borde gälla denna.

Förhoppningsvis är den inte så extremt dyr om dospotentsen är så dålig.

Ska pröva denna tänkte jag, kommer jämföra med 3-ho-pcp, dmxe, 3 meo/o-pce.
Citera
2021-04-05, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Gillade 3-ho-pcp en hel del, denna borde ju vara ännu bättre. Dess opioida verkan gör den mysigare och skönare, samma borde gälla denna.

Förhoppningsvis är den inte så extremt dyr om dospotentsen är så dålig.

Ska pröva denna tänkte jag, kommer jämföra med 3-ho-pcp, dmxe, 3 meo/o-pce.

Jag ska få hem dmxe och pcp och hxe från asken jag återkommer med rapport på nasalt, oralt och IV.
Citera
2021-04-09, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drcool880
Jag ska få hem dmxe och pcp och hxe från asken jag återkommer med rapport på nasalt, oralt och IV.

Gött då väntar jag på rapport. Lär nog ändå pröva denna snart, dissociativa är grymma verktyg terapeutiskt anser jag och ho-varianterna brukar oftast vara mer lugna och mysiga i och med den milda opioidaffiniteten. Förmodligen är det för svag opiodstyrka för att göra dig torsk opivis men det har definitivt inverkan på effekten. Minns att 3 ho pcp var väldigt mysig och lugn.

Har använt dissociativa under några år, alltid med några veckors eller månaders uppehåll imellan intagen, bortsett från ett längre uppehåll på över ett år. Tycker att det hjälper mot depression och lite sådana saker i längden också. Förmodligen så är pce varianterna bäst för det, kanske det måste vara oxo-pce såsom ketamin/dmxe, har dock märkt att även andra har positiv inverkan på måendet i längden. NMDApreparat verkar vara lovande för framtidens terapiformer, precis som tryptaminer också verkar vara.
Citera
2021-04-15, 13:25
Medlem
5hulgins avatar
Får antagligen möjlighet att testa denna till helgen
Citera
2021-04-20, 01:15
Medlem
Som någon skrev, ej lika dospotent som dmxe , mkt längre come up (Ett par minuter längre) vs dmxe.

Stimulerande , motiverande feeling.

Positivt som fan hittills. Väntar på påfyllning av substanser från hovleverantören <3
Citera
2021-04-26, 06:25
Medlem
Efter lite experimenterande med denna ifrån asken så måste jag säga att jag gillar denna skarpt!

Har definitivt något likt ifrån 3ho pcp, men ändå sitt egna stuk, även likheter med dmxe. I mindre mängder är det lite stimulerande (dock mer på ett funktionellt sett såsom vissa opioider är, t.ex. tramadol, inte som 3 meo pce eller o pce som är grov stimulans) och vid lite större mängder är den väldigt avslappnande och mysig.

Hydroxymolekylen verkar ge affinitet för opioda receptorer så det har förmodligen inverkan på upplevelsen och gör den mer lugn och skön. Väldigt bra afterglow med dämpande depression och dyl. kommande dagar.

Ska pröva mer och posta upplevelserna men so far är den väldigt lovande och extremt funktionell i lägre doser, och kanske den mest terapeutiska disson jag prövat. Inte lika dospotent som dmxe men inte svag. Tummen upp!
Citera
2021-05-05, 23:57
Medlem
Fick hem ett prov från asken, testade precis röka en LITEN dos på 5mg. känner av det lite smått och verkar fungera bra på folie trots det är en hcl.
Jag har rökt 3F-NEB hela dagen med ca 150mg idag så vill inte röka för mycket HXE.
Ska testa det i lite större doser närmaste dagarna

Kan tillägga att jag drog typ1-2mg i näsan och det sved rätt bra för att vara så liten line, Har läst på andra ställen att folk klagar på att det gör ont och bränner som fan, Gjorde allergitest genom att ta lite på fingret och smaka på det och det smakar lite mustigt/svampigt, lite torkad cubensis smak blandad med något. Och det smakar exakt likadant att röka typ. Inte äckligt men inte direkt gott heller, lite nostalgisk smak haha
Senast redigerad av DuVet-Vem 2021-05-06 kl. 00:08.
Citera
2021-05-07, 13:16
Medlem
Intressant att denna _äntligen_ finns tillhanda.
Den har ju i teorin diskuterats i flera år på reddit. Men att den nu ser dagens ljus är spännande, fick en liten sample av denna då jag köpte en annan substans. Jag har dock inte någon fungerande mg-våg. Hur rekommenderar ni att lättast få rätsida på doseringsproblemet av en mängd på 250mg?
Kan någon snälla ge mig mängd vatten till detta för att få en lagom dos i 1-2 sprut i nässpray form?

Vore otroligt uppskattat.
Citera
2021-05-09, 17:05
Medlem
Förefaller ej lösa sig speciellt bra i vatten. Ej provat själv.
Men som jag tolkar varför den ej finns att köpa som spray vilket var herrarnas tanka tidigare om ni minns.
Angående vikt så kan du nog med lite fantasi ögonmåtta en hyfsad korrekt dos. Den ska ju vara mindre dospotent så. Dela i tio högar, eller något liknande.
Citera
2021-05-09, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DMJH1
Förefaller ej lösa sig speciellt bra i vatten. Ej provat själv.
Men som jag tolkar varför den ej finns att köpa som spray vilket var herrarnas tanka tidigare om ni minns.
Angående vikt så kan du nog med lite fantasi ögonmåtta en hyfsad korrekt dos. Den ska ju vara mindre dospotent så. Dela i tio högar, eller något liknande.

Tack för att du svarade. Kanske vågar mig på en liten dutt 👀 hehehe..
Citera
2021-05-12, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Tack för att du svarade. Kanske vågar mig på en liten dutt 👀 hehehe..

jag har testat ett par gånger nu nasalt, första gången tog ca 10mg+10mg+10mg+10mg med ca 1h mellanrum, så någonstans mellan 35-55 började jag känna av det. jag tror nästan du kan ögonmåtta 250mg i 10 linor och vara safe.

jag tar inte disso ofta sist var 3-me-pcp för typ 2 månader sedan så har låg-noll tollerans.
Och HXE är inte lika dospotent, skulle inte rekommendera att ögonmåtta 3mepcp men det går med HXE.

threshold skulle jag säga ligger runt 20/25mg på det jag fick och låg/normaldos 40-60mg

annars 10ml vatten get dig 25mg/ml, jag testade lösa lite och det löste sig lite bättre i varmt vatten för mig, dock inte optimal lösning.

Jag tar buprenorphine(subxone) varje dag och har druckit några öl varje gång jag tagit så det kan ha påverkat, det borde inte negativt påverka dosen något nämnvärt dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in