2026-02-06, 23:23
Medlem
Jag uppfattar det som att något inte fungerar som det ska fullt ut, men det är inte alltid man kan sätta fingret på det vad som är fel liksom.

Det skulle vara intressant att höra era åsikter om vad ni tycker det är? och om ni har erfarenheter av dysfunktionalitet i ert liv?
Citera
2026-02-07, 03:21
Medlem
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekkenisthegame10
Jag uppfattar det som att något inte fungerar som det ska fullt ut, men det är inte alltid man kan sätta fingret på det vad som är fel liksom.

Det skulle vara intressant att höra era åsikter om vad ni tycker det är? och om ni har erfarenheter av dysfunktionalitet i ert liv?
Narcissister finner ofta felaktigheer och gör det till ett problem utan djupare förståelse. Därav så är alla som inte dödar en älg ett rent missfoster. Så ts, har du dödar en älg eller är du ett missfoster enligt en ARISK STANDARD? ELLELR KANSKE TOLKAQR JAG DET FEL OCH DU SKA GÅ OMKRING MED EN ÄRTA I SKJÄRTEN????
Citera
2026-02-07, 10:21
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LostinDarkness
ts, har du dödar en älg ...
Bra exempel på dysfunktionellt bidrag i trådfrågan.
Citera
2026-02-07, 23:42
Medlem
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Bra exempel på dysfunktionellt bidrag i trådfrågan.
Så jävla spännande att supa sönder sig! Förr brukade jag cannabis.. och fick rutin på livet, kände glädje och tränade samt var kreativ och läste på om saker som jag ville lära mig.

Men idag dricker jag då jag inte kan röka hasch längre.. och så loggar jag in på FB och ser något konstigt inlägg som jag inte har något som helst minne av att ha skrivit! Läskigt faktiskt.

Ja alkoholen gör mig dysfunktionell. Önskar hellre att jag fick bruka hasch hade både kommit längre och mått så mycket bättre dtyvärr är jag fast i det dysfunktionella narcissistiska Sverige.
Citera
2026-02-07, 23:46
Medlem
cebejs avatar
Dysfunktionellt för mig är en blandning av regler och lagar och sunt förnuft och att följer man inte dessa självklara saker så är det dysfunktionellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in