2026-02-06, 22:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RiMaX
Allmän kännedom, men pedofilkramare som du vill väl förneka det! Han blev häktad för sexuella övergrepp mot en 10-12 minderåriga flickor 2019, hur gamla de var kan du ta reda på själv.
Vem kramar jag? Om du inte kan styrka dina påståenden kan du lika gärna hålla käften.
Citera
2026-02-06, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Skulle vilja öppna en tråd angående Jeffrey Epstein hysterien i USA. Nu har jag tittat på detta fallet angående Epstein och det verkar som att Epstein bara var en vanlig person som gillade att bli masserad av unga kvinnor och då och då hade sex med unga kvinnor. Allra flesta var myndiga, dvs 18 år eller äldre, vissa var under 18 men det var med samtycke.

Men amerikanerna har gjort Epstein till något monster som ledde en global pedofil barnsextrafficking ring och på grund av detta måste alla personer som kända honom bli demoniserade och försvinna från det offentliga, såsom med prins Andrew.

Det finns inga bevis på att Epstein var en pedofil eller ledde en pedofil barnsextrafficking ring. Det finns inga bevis på att han våldtog kvinnor. Ändå har man gjort något till världshistoriens värsta pedofil och våldtäktsman.

Kan någon förklara varför ett land land kan ha förlorat förståndet på detta sättet?
Beror väl på avundsjuka, samt att lesbiska manshatare är de som hetsar.
Citera
2026-02-06, 22:29
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Så han har inte haft sex med 12-17 åringar menar du?

Det är bevisat att han hade sex med samtycke med en 17 åring 1 dag innan hennes 18 födelsedag. Det finns också bevis på att han fick sexuella massager av 15-17 år gamla kvinnor, dock saknas trovärdiga bevis på att han hade sex med kvinnor under 16 års ålder.

Min tråd har dock inte med hans massager i Palm beach att göra utan med denna konspirationsteorin att Epstein ledde en internationell pedofil sextrafficking ring från olika platser såsom hans ö i Virgin Islands.

Vi hade inte pratat om Epstein om hans "enda" brott var att han fick sexuella massager av massa tonåringar och att han hade sex med några av dessa tonåringar.

Och när det handlar om dessa konspirationer så saknas det helt bevis.
Citera
2026-02-06, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prevalence
17 och 18-åringar är inte barn, men visst är det vidrigt om de inte agerat frivilligt.
Var kommer den här idén om att det endast handlar om 17-18-åringar från egentligen?
Citera
2026-02-06, 22:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Maxwell-
Var kommer den här idén om att det endast handlar om 17-18-åringar från egentligen?
Var kommer motsatsen ifrån? Det påstås 14-åring. Var finns uppgifter om det?
Citera
2026-02-06, 22:42
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anklagaren
Var kommer motsatsen ifrån?

Oavsett vilket så var han ett kräk, blev dömd för att ha haft sex med en 14-åring 2008 och åkte dit för att ha haft sex med minderåriga igen 2019. Svårt att lära gamla hundar att sitt fint, eller hur?
Citera
2026-02-06, 22:44
Avslutad
Citat:
Oavsett vilket så var han ett kräk, blev dömd för att ha haft sex med en 14-åring 2008 och åkte dit för att ha haft sex med minderåriga igen 2019. Svårt att lära gamla hundar att sitt fint, eller hur?
Ok, jag känner inte alls igen den uppgiften. Det är därför jag frågar vad man kan hitta information om den domen.
Citera
2026-02-06, 22:48
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ok, jag känner inte alls igen den uppgiften. Det är därför jag frågar vad man kan hitta information om den domen.

du kan få en länk här, men den är kanske "fake news"?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Jeffrey_Epstein
Citera
2026-02-06, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Det finns inget kritiskt tänkande över huvudtaget. Folk tror på allt möjligt.

Virginia Giuffre var väldigt uppenbart en mentalt störd lögnare, och det är mestadels på grund av hennes "vittnande" som folk tror att Epstein ledde en internationell pedofili ring.

Du verkar insatt
Kan du förklara varför hon är en lögnare vad vet du som ingen annan vet?
Citera
2026-02-06, 22:57
Avslutad
Citat:
du kan få en länk här, men den är kanske "fake news"?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Jeffrey_Epstein
Den är i alla fall inte helt korrekt. Den 14 åriga flickan masserade Epstein. Väldigt olämpligt men inte en sexuell handling. I Sverige skulle det nog vid den tiden ha kallats sexuellt ofredande (i USA sexual abuse). Han dömdes alltså för sexual abuse.

https://www.justice.gov/usao-sdny/press-release/file/1180481/dl
Senast redigerad av Anklagaren 2026-02-06 kl. 23:00. Anledning: Länk
Citera
2026-02-06, 22:59
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Den är i alla fall inte helt korrekt. Den 14 åriga flickan masserade Epstein. Väldigt olämpligt men inte en sexuell handling. I Sverige skulle det nog vid den tiden ha kallats sexuellt ofredande.

Var står det att det var en massage det rörde sig om?
Citera
2026-02-06, 23:00
Avslutad
Citat:
Var står det att det var en massage det rörde sig om?
Lade till en länk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in