Citat:
Man kan ju inte sticka under stolen med att han var en snuskgubbe som gillade tonårstjejer. Sen tycker jag det verkar gå lite till överdrift när media spelar upp det som någon jävla pedofilring som halva USA var inblandade i. Kändisskap och pengar lockar folk och allra helst ungdomar och det ser vi ju bara på alla svenska ungdomar för 2-3 år sedan när varenda snorunge hyllade gangsterrappare. Jag säger inte att det är rätt att han köper sex av minderåriga men jag tycker inte att det är konstigt att någon gått med på det och om man skulle fråga någon 16-17 åring om de vill åka med privatjet till någon ö för att träffa usa:s kändiselit där och festa med dom vilken skulle säga nej?
Edit: då menar jag vilken tonåring och inte förälder och jämför man med Sverige där tonåringar skjuter främlingar för en påstådd slant från någon gängkriminell så säger det en hel del om verkligheten
Edit: då menar jag vilken tonåring och inte förälder och jämför man med Sverige där tonåringar skjuter främlingar för en påstådd slant från någon gängkriminell så säger det en hel del om verkligheten
Du har 18 åringar som öppnar Onlyfans idag och blir porrstjärnor. Enligt deras egna ord så har dessa personer "längtat" tills man fyllt 18 år. Man har alltså väntat tills sin 18 födelsedag. Om man hade fått lov att öppna Onlyfans vid 17 års ålder hade man också gjort det. Om man hade fått lov att bli en porrstjärna vid 17 års ålder hade man också gjort det.
Det är inte konstigt att en 17 åring går med att ge Epstein en sexuell massage om hon får betalt för det.
Sen gillar ju alla män så kallade "tonårstjejer". Det finns ingen man som hade tackat nej till sex med 16-17 åringar om det vore lagligt och om man inte redan är gift eller i förhållande.