2026-02-06, 22:17
Medlem
trasig-axels avatar
Incel-baronen har nu laddat upp en till Chrippa-video. Herregud!!!

https://youtu.be/_Zi39uuO2xM?si=YVAMQ6wuIca0H7Rr

Första 2,5 minutrarna gick till att sjunga en AI-låt och försöka göra ljud med en gitarr samtidigt. Andra 2,5 minutrarna gick till att spela upp AI-låten som han nyss försökt sjunga. Starka 5 minutrar av en video på ca 55 minuter... Åh Baronen, ändra aldrig på dig. Eller jo förresten, ändra dig snarast.
Senast redigerad av trasig-axel 2026-02-06 kl. 22:28.
Citera
2026-02-06, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Vad ska runkbaronen göra videor om nu när det inte finns något kvar gällande Chrippa?
Han kör ett maraton om jockes Morsa nu
Citera
2026-02-07, 01:04
Medlem
Vilken vidrig jävel baronfittan är. Nu ger han sig på Jacke, Chrippas och Jockibois mamma igen. Hon blev förtalad i en bästsäljande bok, i tv-soffor, tv4-dokumentären inför miljonpublik och sen ska dom värsta low lifesen på youtube, som inte ens har en koppling till henne, allra minst baronen som inte ens får träffa Jockiboi utan bara ser han i en gruppchatt, snacka skit också. Som vanligt med baronen är det bara dom svaga och funktionshindrade samt dom utan möjlighet att försvara sig som baronen ger sig på. En riktigt feg man och en vidrig människa utan någon som helst framtid. Gräv ner dig.
Senast redigerad av AsAc 2026-02-07 kl. 01:13.
Citera
2026-02-07, 01:57
Medlem
Davoduns avatar
Vem orkar ens följa baronmuppen? Han är ju bipolär. Bara kolla hans magmys-arch. Då pendlade det mellan att hjälpa till håna, håna till hjälpa, hjälpa till håna. Bor i en passande stad iaf. som han beter sig.
Citera
2026-02-07, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trasig-axel
Incel-baronen har nu laddat upp en till Chrippa-video. Herregud!!!

https://youtu.be/_Zi39uuO2xM?si=YVAMQ6wuIca0H7Rr

Första 2,5 minutrarna gick till att sjunga en AI-låt och försöka göra ljud med en gitarr samtidigt. Andra 2,5 minutrarna gick till att spela upp AI-låten som han nyss försökt sjunga. Starka 5 minutrar av en video på ca 55 minuter... Åh Baronen, ändra aldrig på dig. Eller jo förresten, ändra dig snarast.
Det är en sjuk människa vi bevittnar. Det är jäkligt konstigt att Youtube inte stänger ner Rasks konto. Dom iq befriande följarna fortsätter titta. Vidrigt att fjäska för Jocke och Anjo. Det måste vara förtal iallafall dom senaste 20 videoserna. Fy bövelen vad rubbad Rask är. 35årig 3 barnspappa!! Skrämmande.
Citera
2026-02-07, 10:32
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Vaknade bakfull och uttorkad och kände att den enda vägen ut är döden. Att det bästa vore att ligga kvar och tyna bort tills min lekamen liknar den säck av skinn och ben vi kallar baronen. Fast utan de julmustspäckade kvinnohöfterna som håller upp hans av synd och feghet mycket krökta rygg.

Men så nåddes jag via Fibropodden av nyheten att dåren har överklagat löneutmätningen till förmån för Sekretess C till hovrätten! Och även lämnat in en JO-anmälan. 🤣🤣

Tack Carl-Lennart, för att du i all din enfald hjälper till att få resten av oss att känna att livet kanske inte är så dumt ändå. För jag har hittat på mycket strunt i mina dar, men jag har då aldrig skrivit "Allt Gott! ♥️" till JO hahahahaha
Citera
2026-02-07, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Det är en sjuk människa vi bevittnar. Det är jäkligt konstigt att Youtube inte stänger ner Rasks konto. Dom iq befriande följarna fortsätter titta. Vidrigt att fjäska för Jocke och Anjo. Det måste vara förtal iallafall dom senaste 20 videoserna. Fy bövelen vad rubbad Rask är. 35årig 3 barnspappa!! Skrämmande.
Appapp...han fyller faktiskt 37 i år, pushing 40
Citera
2026-02-07, 12:26
Medlem
JimmySoffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Vaknade bakfull och uttorkad och kände att den enda vägen ut är döden. Att det bästa vore att ligga kvar och tyna bort tills min lekamen liknar den säck av skinn och ben vi kallar baronen. Fast utan de julmustspäckade kvinnohöfterna som håller upp hans av synd och feghet mycket krökta rygg.

Men så nåddes jag via Fibropodden av nyheten att dåren har överklagat löneutmätningen till förmån för Sekretess C till hovrätten! Och även lämnat in en JO-anmälan. 🤣🤣

Tack Carl-Lennart, för att du i all din enfald hjälper till att få resten av oss att känna att livet kanske inte är så dumt ändå. För jag har hittat på mycket strunt i mina dar, men jag har då aldrig skrivit "Allt Gott! ♥️" till JO hahahahaha

Magiskt avsnitt! Carl-Fredrik är ooooootroligt dum inuti huvudet.

Länk till Fibropoddens senaste avsnitt: https://youtu.be/mVPM6wAmOf4?si=WhlY1AVC7nCgczaH
Citera
2026-02-07, 12:26
Medlem
Damien-s avatar
Precis som alla andra projekt som den perversa byfånen startar så har pervo-kanalen slutat. Det enda Baronen kan är att förtala, ljuga och sparka neråt. Äckliga jävla horunge.
Citera
2026-02-07, 13:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Precis som alla andra projekt som den perversa byfånen startar så har pervo-kanalen slutat. Det enda Baronen kan är att förtala, ljuga och sparka neråt. Äckliga jävla horunge.

Du tror inte det kan ha med hans uttalande om gråzonen och tjatsex? Det var väl rätt många av hans följare som starkt ifrågasatte hans "analys" på det
Han skulle nog ha konsulterat sin gode vän i Norrköping först. Anjo kan ju allt om det där med tjatsex, han har ju råkat ut för det massor gånger
Citera
2026-02-07, 13:28
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
slicka upp och sparka ner borde bli hans nästa tatueringen
Citera
2026-02-07, 14:08
Medlem
cerns avatar
Citat:
Har han stängt ner snusk-kanalen really? Källa?

Har han gått ut med något statement?

Snart lär han väl radera alla meddelanden där folk frågar "Hur går det med sexologutbildningen?" För att han vet att det är fail.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in