Citat:
Ursprungligen postat av
frason
Förklarar varför hon äter tårta idag. Firar att Dvärgen är bakom lås och bom tills hon själv åker in.

Haha, säkert! Jasså, det är tårta på menyn idag? Fryst princess? Hon "lever livet" minsann. Den 13/2 hoppas jag att vi får fira med tårta vi också!
Ja, Anjo gör det så bra!!