Citat:
Ursprungligen postat av
Elvi
Känns skönt att få lite upprättelse efter alla hån.
Bra spelare kostar pengar, han kommer ha en lägre månadslön de andra säsongerna. 600k är inte ens en fjärt i rymden efter säkrat SHL kontrakt. Tror paniken börjar sprida sig i Örebro nu, hur fan ska de överlista ligan kanske bästa målvaktspar?
Sett många göra sig roliga över lönen. Själv tycker jag snarare det är bra att vi skickar signaler att vi är en förening som står för bra och schysta villkor.
Vem har gett dig eller Leksand "upprättelse"? "Bra och schyssta villkor"? Ert problem är inte på målvaktssidan! Helt otroligt! Är det sant som det sägs att Leksand betalar närmare dubbelt i lön för spelare än t ex Rögle och Linköping? T o m mediokra spelare kan dra in en förmögenhet i Leksand! Inget förvånar mig i denna värld längre! Inte undra på att du skryter med att ALLA vill träna eller spela i Leksand!
Ärligt! Har gärna kvar Leksand i SHL! Men om värderingen hos dig och i Leksand är den du står för och att föreningen missköts år ut och år in så kan ni lika gärna ramla ner till div 3 enligt mig. Noll koll på verkligheten och inget sunt tänk!
Snart har generationen som håller på Leksand dött ut.
D v s tanter och farbröder 60+! Efter dom är det inte många tusen fans kvar. Som sagt jag har gärna kvar Leksand! Men för fan....!