Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Woods
Men för helvete, jag hyser inga "känslor" för Trumpelton, utan tycker tvärt om att han verkar ganska osympatisk.
Däremot iftågasätter jag om han verkligen bajsat ner sig varje gång någon i närheten kliar sig på näsan, som folk verkar tro.
Kritisera hans politik istället för att sprida grundlösa rykten, för det blir bara tramsigt.
Du och jag förstår kanske att han helt och hållet är olämplig att sitta. Inte MAGA. Jag är helt övertygad att det vi ser är en förplannerad utrymning om olyckan är framme. Trumps viftande är väldigt on the nose, jag har aldrig sett han på det sättet, det är tydligt att något är annorlunda. Det faktum att man både hör det, och ser folk reagera på en dålig doft ger en extremt tydlig ledtråd.
Men som jag har kämpat om och om igen att förklara genom tråden så handlar det inte om förnedring från min sida (även om jag håller med om andra, att han förtjänar publik förnedring). Anledningen att det är en viktig video är att vanliga sunt förnuft har uppenbarligen inte fått amerikanska befolkningen att ta avstånd från honom. Men mänskilig psykologi gör det svårt att ta folk som beter sig patetiskt på allvar.
Jordan P var så uppenbart en pseudointellektuel nästan från första början, men det var när han bröt ihop publikt han fans började ta avstånd från honom. Inte hans tomma ordbajsande. En av de "breath-airians" guruna (som påstår sig leva på solljus) hade jättemånga följare, och att påpeka att det inte är biologiskt möjligt spelade ingen roll. Men så fotade någon honom äta en varmkorv, och sen tappade han sina följare. Förstår du vad jag menar?
Hade trump otvivelaktigt skitit ner sig så tror jag det brytit genom till MAGA, att han inte spelar "3D chess" utan att hans filpfloppande är att han inte riktigt minns vilken linje han ska hålla. Därför tyckte jag att det var politiskt sprängstoff, inte för att jag tycker detta är i närheten lika än typ 30 grejer han har gjort sen kan gav sig in i politiken. Och jag förstår ju efter att ha läst tråden att denna videon inte kommer vara trumps varmkorv. Jag anser fortfarande att han borde varit ovalbar efter "grab them by the pussy" videon, och efter det när han inte vågade säga till Putin efter CIA gick ut med att ryssarna hade försökt påverka valet '16 var absoluta droppen.