2026-02-06, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrard89
Ryktena är allt annat än grundlösa och går som sagt tillbaka till innan han kandiderade som president.

Klart, han kanske fått slapp fisring efter några för många träffar med Bubba?
Citera
2026-02-06, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Men för helvete, jag hyser inga "känslor" för Trumpelton, utan tycker tvärt om att han verkar ganska osympatisk.
Däremot iftågasätter jag om han verkligen bajsat ner sig varje gång någon i närheten kliar sig på näsan, som folk verkar tro.
Kritisera hans politik istället för att sprida grundlösa rykten, för det blir bara tramsigt.

Du och jag förstår kanske att han helt och hållet är olämplig att sitta. Inte MAGA. Jag är helt övertygad att det vi ser är en förplannerad utrymning om olyckan är framme. Trumps viftande är väldigt on the nose, jag har aldrig sett han på det sättet, det är tydligt att något är annorlunda. Det faktum att man både hör det, och ser folk reagera på en dålig doft ger en extremt tydlig ledtråd.

Men som jag har kämpat om och om igen att förklara genom tråden så handlar det inte om förnedring från min sida (även om jag håller med om andra, att han förtjänar publik förnedring). Anledningen att det är en viktig video är att vanliga sunt förnuft har uppenbarligen inte fått amerikanska befolkningen att ta avstånd från honom. Men mänskilig psykologi gör det svårt att ta folk som beter sig patetiskt på allvar.

Jordan P var så uppenbart en pseudointellektuel nästan från första början, men det var när han bröt ihop publikt han fans började ta avstånd från honom. Inte hans tomma ordbajsande. En av de "breath-airians" guruna (som påstår sig leva på solljus) hade jättemånga följare, och att påpeka att det inte är biologiskt möjligt spelade ingen roll. Men så fotade någon honom äta en varmkorv, och sen tappade han sina följare. Förstår du vad jag menar?

Hade trump otvivelaktigt skitit ner sig så tror jag det brytit genom till MAGA, att han inte spelar "3D chess" utan att hans filpfloppande är att han inte riktigt minns vilken linje han ska hålla. Därför tyckte jag att det var politiskt sprängstoff, inte för att jag tycker detta är i närheten lika än typ 30 grejer han har gjort sen kan gav sig in i politiken. Och jag förstår ju efter att ha läst tråden att denna videon inte kommer vara trumps varmkorv. Jag anser fortfarande att han borde varit ovalbar efter "grab them by the pussy" videon, och efter det när han inte vågade säga till Putin efter CIA gick ut med att ryssarna hade försökt påverka valet '16 var absoluta droppen.
Senast redigerad av nukewarm 2026-02-06 kl. 13:43.
Citera
2026-02-06, 13:53
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nukewarm
Du och jag förstår kanske att han helt och hållet är olämplig att sitta. Inte MAGA. Jag är helt övertygad att det vi ser är en förplannerad utrymning om olyckan är framme. Trumps viftande är väldigt on the nose, jag har aldrig sett han på det sättet, det är tydligt att något är annorlunda. Det faktum att man både hör det, och ser folk reagera på en dålig doft ger en extremt tydlig ledtråd.

Men som jag har kämpat om och om igen att förklara genom tråden så handlar det inte om förnedring från min sida (även om jag håller med om andra, att han förtjänar publik förnedring). Anledningen att det är en viktig video är att vanliga sunt förnuft har uppenbarligen inte fått amerikanska befolkningen att ta avstånd från honom. Men mänskilig psykologi gör det svårt att ta folk som beter sig patetiskt på allvar.

Jordan P var så uppenbart en pseudointellektuel nästan från första början, men det var när han bröt ihop publikt han fans började ta avstånd från honom. Inte hans tomma ordbajsande. En av de "breath-airians" guruna (som påstår sig leva på solljus) hade jättemånga följare, och att påpeka att det inte är biologiskt möjligt spelade ingen roll. Men så fotade någon honom äta en varmkorv, och sen tappade han sina följare. Förstår du vad jag menar?

Hade trump otvivelaktigt skitit ner sig så tror jag det brytit genom till MAGA, att han inte spelar "3D chess" utan att hans filpfloppande är att han inte riktigt minns vilken linje han ska hålla. Därför tyckte jag att det var politiskt sprängstoff, inte för att jag tycker detta är i närheten lika än typ 30 grejer han har gjort sen kan gav sig in i politiken. Och jag förstår ju efter att ha läst tråden att denna videon inte kommer vara trumps varmkorv. Jag anser fortfarande att han borde varit ovalbar efter "grab them by the pussy" videon, och efter det när han inte vågade säga till Putin efter CIA gick ut med att ryssarna hade försökt påverka valet '16 var absoluta droppen.
Jag tycker liksom att fekalierna som kommer från hans mun är vad man bör kritisera, inte det faktum att han, i lilkhet med företrädaren, kanske är faecesinkontinent.
Citera
2026-02-06, 13:57
Medlem
Citat:
Jag tycker liksom att fekalierna som kommer från hans mun är vad man bör kritisera, inte det faktum att han, i lilkhet med företrädaren, kanske är faecesinkontinent.

"i likhet med företrädaren" - guys, we have another one
Citera
2026-02-06, 14:00
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
"i likhet med företrädaren" - guys, we have another one
Antar att det lätt blir så när det är halv-/heldementa åldringar man väljer.
Citera
2026-02-06, 14:10
Medlem
Citat:
Antar att det lätt blir så när det är halv-/heldementa åldringar man väljer.

Jo exakt, jag tror det jag verkligen har insett är att de verkligen aktivt kunnat undvika utvecklingen, men inte gjort det. Det bästa vi kan göra är att föröka klippa våra emotionella band till den amerikanska kulturen, även om vi är uppvuxen på den. Amerika är inte längre europas lite annorlunda kusin, utan helt enkelt i samma klubb som ryssland, kina, brazilien, sydafrika etc. ett land med egen agenda och en befolkning med andra värderingar. Om deras utrikes politik går emot oss så ska de kritiseras, inte ursäktas inhemskt
Citera
2026-02-06, 16:23
Medlem
Grontarskonts avatar
Min gamla farfar blev också till slut dement med blöja!

Men nu var han inte en delulu nolla till president!

Tänk att demens snubben kan trycka på den röda knappen och starta ett världkrig!
Citera
2026-02-06, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
Du vet att den kommer på honom på hur bråttom det blir att avsluta konferensen och nästan kasta ut folk ur rummet. Trump är ju annars pratglad, och även om man mot förmodan inte vill ta frågor så hör det inte till vanligheten att evakuera rummet som om det inkommit ett bombhot.

Kika också gärna på kvinnan i grönt, som vänder sig mot Trump när det händer och sedan tar händerna mot näsan när folk börjar lämna rummet.

Någon absolut slutsats kan man naturligtvis inte dra. Men det är ganska troligt, och det är ju kul nog.

Du är verkligen helt sjuk i huvudet…
Citera
2026-02-06, 17:30
Medlem
Citat:
Ironiskt.

Nej, du svamlar och spottar ur dig halmstrån.

”farlig” politik. Du är helt hjärntvättad.

De har avlägsnat 700 000 illegala och kriminella invandrare och över 2,5 miljoner har redan lämnat landet. Anser man att det är negativt eller ”farligt” så är man komplett hjärntvättad.

Att en handfull händelser av tusentals resulterat i övervåld i ett land med 340 miljoner invånare är knappt mätbart.

Farligt är att släppa in miljoner av illegala utan kontroll varav många är våldtäktsdömda och gängkriminella som Biden gjorde. Det är vad hela den övriga världen anser och allmänt vedertaget. Det är det normala.

Det är ni som är avvikande och extrema. Ni förstår det bara inte själva. Hjärntvättade idioter som inte kan tänka själva.
Citera
2026-02-06, 18:16
Moderator
T-80Us avatar
Så...

Samma personer som inte kan se problemet med hur de av ICE skjutna människorna betett sig, trots videos från allehanda vinklar och väderstreck, läser i det aktuella filmklippet in att Trump bajsar på sig?

Sounds legit...

Citera
2026-02-06, 20:18
Medlem
Trodde faktiskt det här var en trådstart av den ryska spammaren som hittar på skruvade rubriker för uppmärksamhetens skull 😂
Men lite långsökt är det väl ändå!
Citera
2026-02-06, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Nej, du svamlar och spottar ur dig halmstrån.

”farlig” politik. Du är helt hjärntvättad.

De har avlägsnat 700 000 illegala och kriminella invandrare och över 2,5 miljoner har redan lämnat landet. Anser man att det är negativt eller ”farligt” så är man komplett hjärntvättad.

Att en handfull händelser av tusentals resulterat i övervåld i ett land med 340 miljoner invånare är knappt mätbart.

Farligt är att släppa in miljoner av illegala utan kontroll varav många är våldtäktsdömda och gängkriminella som Biden gjorde. Det är vad hela den övriga världen anser och allmänt vedertaget. Det är det normala.

Det är ni som är avvikande och extrema. Ni förstår det bara inte själva. Hjärntvättade idioter som inte kan tänka själva.

Vet inte hur jag ska kunna förklara det ännu tydligare,. Allt det du beskrev händer i usa inte sverige. Det du tycker är bra tycker du är bra för usa. För att du har fått dina åsikter från amerikaner. Fattar du inte detta så tror jag att det är bättre att du hittar nå barn från Illinois på reddit att bråka med, inte mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in