Citat:
Ursprungligen postat av
sofiaandersson
Han blev häktad pga nya brott. Sedan fejkade (?) han sjukdom i häktet och blev skjutsad till sjukhus för kontroll. Tydligen inget allvarligt eftersom han rätt snabbt fick komma åter till häktet. Men familjen hälsade på honom medan han var på sjukhuset.
Det sägs ju att han lider av abstinensbesvär. Då kan man ju må "bra" rätt snabbt med rätt sorts tabletter.
Citat:
Ursprungligen postat av
padthai241
Nu har hon bett om ursäkt till Harald och Sonja, men ber om tid för att få ”samla sig” eftersom att hon genomgår en ”prövande tid” just nu.
Det är inte ett skämt. Mediestrategin är löjlig.
https://www.kongehuset.no/nyheter/uttalelse
Citat:
Ursprungligen postat av
padthai241
”Som vi formidlet i 2019 valgte Kronprinsessen å avslutte kontakten med Epstein, blant annet fordi hun opplevde at Epstein prøvde å bruke forbindelsen han hadde hatt med Kronprinsessen overfor andre personer. Den siste skriftlige kontakten skjedde i 2014. Beklageligvis husket vi det nøyaktige tidspunktet for dette litt feil i forrige runde.”
Nu skriver de att den sista skriftliga kontakten skedde under 2014 och beklagar att de tidigare kommunicerat att kronprinsessan bröt med Epstein under 2013.
Skriftliga? Betyder det att de både sågs och hördes via telefon efter 2014?
Så otroligt pinsam mediastrategi. Det lutar närmast åt att de inte har någon PR-ansvarig alls?
VARFÖR kan de inte någon endaste gång fokusera på offren i hela denna härva? I alla sina härvor?
Det handlar bara om jag, jag, jag, mitt, mitt, mitt. Inte en enda gång kan de nämna offren för Marius handlande, offren i Epsteins pedofilcirklar.
Kan hon tänka sig att be om ursäkt till Virginia Guiffre som blev misstänkliggjord och inte trodd när hon gick ut med sina vittnesmål om ex-prins Andrew? Kan hon tänka sig att skänka en tanke till de barn som uppenbarligen har blivit utnyttjade i samma hus som hon själv deltog i orgier?
"Skriftlig kontakt" är så jäkla falskt som det kan bli. Det innebär bara att de tar höjd för att fler filer är på väg ut och att de redan VET att hon finns med där också.