2026-02-06, 13:51
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Jag blandar inte ihop någonting.
Det är din tolkning, inte min.

Tolkning?
Kan du visa var i lagen det står att det är förbjudet att vara pedofil, så kan vi kanske försöka tolka lagtexten tillsammans?
Citera
2026-02-06, 13:51
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Detta gäller även alla andra 735 män. Låt stämningarna börja !
Hmm. Ja jag tänkte på det redan när tråden var aktuell första gången. Om en person kan få igenom detta och verkligen kör över dumpen på detta sättet, Är det inte då ganska troligt att andra kan lyckas?
Alla män som tagit livet av sig pga dumpen och närstående får lida väldigt mycket efteråt etc.. Det är ju öppet mål nu för alla som blivit uthängda.

Jag är den som vill att peddos ska bli uthängda och ta livet av sig men svensk lagstiftning verkar inte vilja detta.

1-0 Peddos vs Dumpen

BTW Villkorlig Dom och dagsböter?

Är väl bara för Sara och öppna en Swishinsamling så ere klart efter en vecka.
Citera
2026-02-06, 13:52
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
43 lax och sen 40 lax som han ska betala för rättegångsskostnader. Han går liksom plus 3000 kronor samtidigt som Dumpen får in sina pengar över en natt.

På det så har han blivit rikskändis över en natt.

Vilken åsna han är. De enda som skrattar är advokaterna som ser det här som gratis pengar.
Säker på att Dumpen får 560k över en natt?
Citera
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Du är ju förfan efterbliven.

Antagandet gör han hemma vid datorn. Om han inte har ett uppsåt att våldta ett barn, då dyker han inte upp när de stämt träff.

Vad tror du att pedofiler gör med barn som de träffar, läser sagor och bjuder på saft och bullar?

Jag har inte sett videon, men efter vad jag har förstått efter att ha läst här i tråden så dyker han väl inte upp heller? Dumpen ringer väl och säger att de kört på hans bil eller nåt
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bond123
Dom kan ju inte fortsätta som förut i alla fall och gör dom det blir det slutet för dom. Helt klart kommer det fler anmälningar nu och fortsätter dom i samma anda så kommer dom att bli anmälda direkt.

Tror Dumpen får ändra konceptet med betalvägg eller nåt.
Annars kommer stämningar rulla in på
löpande band så fort de har publicerats.

Denna cirkus är bara början, det kommer fler.
Citera
2026-02-06, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteNightFlight
Tolkning?
Kan du visa var i lagen det står att det är förbjudet att vara pedofil, så kan vi kanske försöka tolka lagtexten tillsammans?

Jag menade din tolkning av inlägget du citerade.
Citera
2026-02-06, 13:54
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Jag har inte sett videon, men efter vad jag har förstått efter att ha läst här i tråden så dyker han väl inte upp heller? Dumpen ringer väl och säger att de kört på hans bil eller nåt
"Alltså valde han att stanna hemma tills vi ringde och berättade att vi gärna vill prata med honom i ett ärende rörande hans bil."

Stämmer. Ganska ofta det är på det sättet att Dumpen får lura alternativt tjata ut männen.
Citera
2026-02-06, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palmekulan
Tror Dumpen får ändra konceptet med betalvägg eller nåt.
Annars kommer stämningar rulla in på
löpande band så fort de har publicerats.

Denna cirkus är bara början, det kommer fler.

Hur kommer man runt förtslsdelwn då, skaffar publicist-vadfandetnuheter-grejs som tidningarna har?
Citera
2026-02-06, 13:55
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
Borde avskräcka en gädda från att lämna in enskilt åtal.

Man vinner inget ekonomiskt på det. Du blir bara ännu mera känd och uppmärksam. Dumpen får in sina pengar på några dagar.

Möjligen att gäddan känner en slags upprättelse att dumpen döms. Men i värsta fall blir det typ fängelse i nån månad och då låter man bara gänget fortsätta fiska efter gäddor.

Snacka om självmål. Dumpen kommer fortsätta. Och alla peddo-lovers kan gråtrunka sig till sömns.
Gäddan är nog besviken över att skadeståndet blev så litet, han hade själv försatt sig i skiten.
Det här lockar nog inte fler gäddor att visa upp sig igen.
Skammen hos de flesta är säkerligen väldigt stor.
Citera
2026-02-06, 13:57
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Hur kommer man runt förtslsdelwn då, skaffar publicist-vadfandetnuheter-grejs som tidningarna har?
Du kommer inte runt det. Du menar utgivningsbevis, det har Sara också. Gick ju inte så bra ändå.
Citera
2026-02-06, 13:58
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Citat:
Jag menade din tolkning av inlägget du citerade.

Jag tolkar ditt inlägg som att du tror att det är olagligt att vara pedofil, men att det kan komma att bli lagligt. Jag tolkar det även som att du tror att domstolen stiftar lagarna.
Menade du något annat än det du skrev, eller hur ska jag tolka det?
Citera
2026-02-06, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Du kommer inte runt det. Du menar utgivningsbevis, det har Sara också. Gick ju inte så bra ändå.

Då är ju den stora frågan varför tex Vilma inte stämmer varje tidning, varje gång de publicerar något om hen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in