2026-01-27, 08:20
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Bög vill ha med mig på bögklubb för att få bögragg

Haka för fan. En gång i tiden fanns det absolut skapliga (heterosexuella) brudar som hängde på bögklubbarna. Vet dock inte om det är så längre.
Citera
2026-01-27, 12:02
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Det är som med tjejer. Ser de en ring på fingret så vill de absolut ha den mannen..
Häng på. Han får bjuda på ölen.

Exakt. Dock brukar ju bögar ha rätt bra koll. De har en bra bögradar. Så TS kommer nog bli avslöjad rätt snabbt.

Efter det kan det ju bli raggning en massa. Gardell tex har ju sagt att det bästa som finns är att kunna omvandla en hetero snubbe...
Citera
2026-01-27, 12:56
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
En kompis till mig är bög och han vill att jag ska följa med honom på bögklubb. Hans motivering är att jag är snygg och att det kommer att bli fler killar som tar kontakt med honom om jag går ut med honom. Han brukar ibland även skriva lite bögiga kommentarer på sociala medier om att han vill ha en trekant med mig.

Fungerar det så i bögvärlden? Är det lättare att få intresse från andra bögar om man kommer till en bögklubb med en snygg kille? Borde inte hans sällskap bli en barriär för andra bögar att ta kontakt? Jag tänker att andra bögar bör väl tro att vi är ett par och att de därför inte gör sig det besväret.

Hur vanligt är det att två bögar har en trekant med en kille som är hetero?
Är det inte ovanligt ofta du tar upp bögar i dina trådar? Hur står det till med heterosexualiteten egentligen?
Citera
2026-01-27, 19:36
Medlem
erikp121s avatar
Vet inte hur det funkar i bögvärlden men du kan ju fråga din bögkompis? Det är som jag brukar säga, kvinnor och bögar är rätt lika varandra, de gillar snygga män med stora kukar? Fast jag vet inget om varken bögar eller kvinnor, hehe, så kan det vara.

// Nazistiska "bög"-Bajen
Citera
2026-01-27, 22:23
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollgrodus
Nej så behöver det inte alls vara. Många bögar tänder på transor också.
Tror inte det. Transor ser ju typ ut som kvinnor (vissa snyggare än riktiga kvinnor t.o.m.) så det är 100% hetero att knulla transor eller bli avsugen av en m.m.

Ett hål är ett hål i det fallet. Så är ju all sexuell aktivitet pervers såtillvida det inte handlar om att befrukta honor, men vafan. Spittin fax.
Citera
2026-01-29, 23:20
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Haka för fan. En gång i tiden fanns det absolut skapliga (heterosexuella) brudar som hängde på bögklubbarna. Vet dock inte om det är så längre.
Man kan ju hoppas. Jag tycker egentligen att alla borde kunna gå på samma klubb, men eftersom det är en utopi att man får ragga på andra killar utan att folk vill slåss; då finns ju bögklubbar av den anledningen.
Citera
2026-02-06, 00:03
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
En kompis till mig är bög och han vill att jag ska följa med honom på bögklubb. Hans motivering är att jag är snygg och att det kommer att bli fler killar som tar kontakt med honom om jag går ut med honom. Han brukar ibland även skriva lite bögiga kommentarer på sociala medier om att han vill ha en trekant med mig.

Fungerar det så i bögvärlden? Är det lättare att få intresse från andra bögar om man kommer till en bögklubb med en snygg kille? Borde inte hans sällskap bli en barriär för andra bögar att ta kontakt? Jag tänker att andra bögar bör väl tro att vi är ett par och att de därför inte gör sig det besväret.

Bögens värld är inte som den av det naturliga, den är snuskig, dekadent och hedonistisk..
Vad det beror på? Har ett par teorier: De förbjöds, jagades och stängdes in och släpptes helt fria alldeles för hastigt.. HELA VÄRLDEN ÖPPNAR SIG och nu vill de ha allt och får aldrig nog, i liknelsen av att blivit inlåst utan utevistelse i en beroendesjukdom.

Även om det inte är en "sjukdom" så är det en avvikelse, kan variera beroende på om de är genetiskt eller framtsällt senare i livet (>5år) av miljön, det finns knappt några vettiga riktiga bögar kvar, de har alla korsdiagnoser/div nedsättningar med sin bögsjukdom, fått bättre forskningsresultat av flator, de verkar icke dela dessa åkommor på riktigt samma sätt.

Den gamla riktiga bögen var dubbelt så maskulin och skydde kvinnan, alfabögen på denna tid våldförde sig på andra män och förde dessa som boskap, till slut var vi tvunga att förbjuda bögerier och annat eftersom hela samhällen kollapsade då det ena ledde till det andra, de jagades ned men överlevde.

Påven rekommenderade bögar att isolera sig innan han tvingades ta tillbaka allt och stötta pride, han är ev nu i helvetet pga detta.

Nu ser vi samma sak hända igen.

MAO Gör med bögen som du vill.
Citera
2026-02-20, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedygonsalez
Bögens värld är inte som den av det naturliga, den är snuskig, dekadent och hedonistisk..
Vad det beror på? Har ett par teorier: De förbjöds, jagades och stängdes in och släpptes helt fria alldeles för hastigt.. HELA VÄRLDEN ÖPPNAR SIG och nu vill de ha allt och får aldrig nog, i liknelsen av att blivit inlåst utan utevistelse i en beroendesjukdom.

Även om det inte är en "sjukdom" så är det en avvikelse, kan variera beroende på om de är genetiskt eller framtsällt senare i livet (>5år) av miljön, det finns knappt några vettiga riktiga bögar kvar, de har alla korsdiagnoser/div nedsättningar med sin bögsjukdom, fått bättre forskningsresultat av flator, de verkar icke dela dessa åkommor på riktigt samma sätt.

Den gamla riktiga bögen var dubbelt så maskulin och skydde kvinnan, alfabögen på denna tid våldförde sig på andra män och förde dessa som boskap, till slut var vi tvunga att förbjuda bögerier och annat eftersom hela samhällen kollapsade då det ena ledde till det andra, de jagades ned men överlevde.

Påven rekommenderade bögar att isolera sig innan han tvingades ta tillbaka allt och stötta pride, han är ev nu i helvetet pga detta.

Nu ser vi samma sak hända igen.

MAO Gör med bögen som du vill.

Hur är då lebbar?
Citera
2026-02-21, 08:00
Medlem
Citat:
En heterosexuell man har inte sex med män, vill mannen ha sex med både kvinnor och män så är han bisexuell.
Citera
2026-02-21, 15:08
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av repiuho
Hur är då lebbar?

Vetifan det är könsövertramp, sånt får Kvinnor stå i.
Citera
2026-02-21, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
En heterosexuell man har inte sex med män, vill mannen ha sex med både kvinnor och män så är han bisexuell.
många heteromän har sex med män i fängelset
Citera
2026-02-25, 16:03
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av repiuho
många heteromän har sex med män i fängelset

det är ju semibögar.. ensamheten tar fram det mesta i en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in