Dino Besirovic 1 425 400 kr
Kristoffer Nordfeldt 1 284 600 kr
Benjamin Tiedemann Hansen 1 225 100 kr
Sotirios Papagiannopolous 603 400 kr
Abdihakin Ali 560 800 kr
Kalle Joelsson 506 600 kr
Emmanuel Gono 498 300 kr
Oscar Uddenäs 463 600 kr
Ahmad Faqa 415 500 kr
Victor Andersson 271 400 kr
Alexander Fesshaie 225 800 kr
William Hofvander 205 100 kr
Andreas Redkin 77 000 kr
Charlie Pavey 65 800 kr
Kazper Karlsson 33 100 kr
Tack, känns märkligt att vi betalar Djukanovic och att Guidetti gick utan lön. Vi har för övrigt gjort oss av med höga löneposter, fem av de nio högsta, men något säger mig att lönerna inte är hela sanningen när det gäller utländska spelare.
Undrar vad sportcheferna tänker när de ser vädret i Spanien inför träningslägret.
Är det inte dags att börja tänka om här. Tycker det ofta blir så här numera. Dags att hitta mer vädersäkra ställen.
Åtta svensklag har ställt in - alla planer nedstängda. Det handlar om Hammarbys dam- och herrlag, Malmö FF:s dam- och herrlag, IF Brommapojkarnas dam- och herrlag, BK Häcken och Halmstads BK.
Sen Nahir Besara kom tillbaka 2022 har han gjort 12 allsvenska derbymål på 4 säsonger och 12 derbyn. Dif har gjort 10 allsvenska derbymål under samma period.
Sen Nahir Besara kom tillbaka 2022 har han gjort 12 allsvenska derbymål på 4 säsonger och 12 derbyn. Dif har gjort 10 allsvenska derbymål under samma period.
Du får gärna jämföra era titlar med hans under samma tidsperiod.
Om alternativet är noll titlar och vara Stockholms knulldocka eller noll titlar och vara derbykungar så vet jag vad jag väljer. Ni har inte tagit en titel på 7 år så känns märkligt att börja snacka om det.
Du får gärna jämföra era titlar med hans under samma tidsperiod.
Om alternativet är noll titlar och vara Stockholms knulldocka eller noll titlar och vara derbykungar så vet jag vad jag väljer. Ni har inte tagit en titel på 7 år så känns märkligt att börja snacka om det.
Hehe, sex år faktiskt. Nä, men det är bedrövligt. Håller med.