2026-02-05, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ja, och anledningen till att det så ofta blir spekulationer kring N & J är just för att de ofta berättar en del av en historia men inte hela historien. Det blir lite som att de talar i gåtor.
Många frågetecken hamnar i följarnas knä och som offentlig person blir det extra sårbart.

Sedan får man naturligtvis respektera att man kanske inte alltid önskar berätta om Allt som sker i detalj av respekt för de/den inblandade.

Den gemensamma boendefrågan verkar nu i alla fall vara löst med en vunnen budgivning för N & V även om V på grund av sitt arbete bara har möjlighet att vara "hemma" i Stockholm på deltid. 🥹

Som sagt. N kanske kommer att fortsätta åka mellan Karlstad & Stockholm emellanåt.

Sedan kan man ju tycka vad man vill om att N sitter i sin egen podd och pekar finger mot sina lyssnare/tittare. Det är trots allt de som bidrar till hennes mat på bordet.

https://www.hant.se/noje/nicci-hernestig-och-viktor-lodin-har-kopt-hus-tillsammans/11266515

Vad menar du med att dom pekar finger till dom som lyssnar på podden (och försörjer dom)? 🧐 Jag lyssnade på avsnittet och uppfattade inget sånt men irriterade mig däremot på att dom inte kan hålla sig korta och att båda två har fjortisröster trots att dom är vuxna.
Citera
2026-02-05, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Vad menar du med att dom pekar finger till dom som lyssnar på podden (och försörjer dom)? 🧐 Jag lyssnade på avsnittet och uppfattade inget sånt men irriterade mig däremot på att dom inte kan hålla sig korta och att båda två har fjortisröster trots att dom är vuxna.

När man tittar på Podden så ser man att N vänder blicken mot kameran och pekar långfinger/långfingrar till sina följare/tittare i det senaste poddavsnittet när boendefrågan togs upp.
Citera
2026-02-05, 19:02
Medlem
Om det är mig du syftar på ang att ha blivit blockad så har du TOTALT FEL över att det var skryt, haha! Och jag ifrågasatte, bara, som flera andra, varför hon ff bor hemma hos mamma när hon är gift!!! Sluta hoppa på folk, personligen, för vad vi skriver! Detta är fb, här gissas, skvallras och diskuteras det både högt och lågt och klarar du inte av det utan att gå till personangrepp är du i fel forum!!!
Citat:
Ursprungligen postat av BluePonyGirl
Kan ju inte vara så illa att ”peka finger mot sina lyssnare” om det är samma lyssnare som skriver här och till exempel skryter om att de blir blockerade när de skrivit hånfulla kommentarer mot henne, läcker sekretessbelagt material eller bara i största allmänhet skriver skit om henne på nätet.

Jag hoppas att hon någon gång adresserar hur fruktansvärt utsatt hon blir på nätet, inte bara genom att ge svar på tal i mindre frågor utan till exempel att hon lyfter detta med de sekretessbelagda uppgifterna som läckt.
Citera
2026-02-05, 19:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Det är okej att säga att du hoppades på ett återfall för att det hade varit en smaskigare story, det är ändå en skvallertråd

Nej. Jag hoppades på en vettig förklaring till varför de inte kunde säga att de behövde vara frånvarande av personliga skäl, men inget har hänt Nicci eller barnen. Och sen när han helt plötsligt får komma hem till jul inlägget handlar om J och och hennes finger. Då är det helt säkert bonuspappan det handlar om. Sen får han släpa fram lilla C:s bil. Rullstol och värme om benen. Men INGET handlar om omtanke kring honom. INGET!
Citera
2026-02-05, 19:58
Medlem
Citat:
När man tittar på Podden så ser man att N vänder blicken mot kameran och pekar långfinger/långfingrar till sina följare/tittare i det senaste poddavsnittet när boendefrågan togs upp.

Jaha! Jag tittade inte utan lyssnade bara
Citera
2026-02-05, 20:04
Medlem
BluePonyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Om det är mig du syftar på ang att ha blivit blockad så har du TOTALT FEL över att det var skryt, haha! Och jag ifrågasatte, bara, som flera andra, varför hon ff bor hemma hos mamma när hon är gift!!! Sluta hoppa på folk, personligen, för vad vi skriver! Detta är fb, här gissas, skvallras och diskuteras det både högt och lågt och klarar du inte av det utan att gå till personangrepp är du i fel forum!!!

Ta det lite lugnt, alla här i tråden är här för att det är en skvaller- och diskussionstråd om N*cc*. Det betyder ju dock inte att man tycker att det är okej att häva ur sig precis vad som helst och jag tycker nog man ska fundera lite på vad man håller på med om man blir blockad av en influencer.

Nu har du i alla fall fått svar på din fråga genom dagens podcastavsnitt: N*cc* och V*kt*r har köpt hus i Stockholm. Härligt va? Här i tråden verkar det ju dock inte duga för nu är problemet att de köpt hus på fel plats utifrån vad man själv tyckte var den bästa lösningen. Synd på ett sätt, men bra på ett annat för nu kan vi fortsätta beklaga oss över att vi inte tycker att deras hus ligger på rätt plats. Tänk att N*cc* inte kan göra någonting rätt!
Citera
2026-02-05, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Nej. Jag hoppades på en vettig förklaring till varför de inte kunde säga att de behövde vara frånvarande av personliga skäl, men inget har hänt Nicci eller barnen. Och sen när han helt plötsligt får komma hem till jul inlägget handlar om J och och hennes finger. Då är det helt säkert bonuspappan det handlar om. Sen får han släpa fram lilla C:s bil. Rullstol och värme om benen. Men INGET handlar om omtanke kring honom. INGET!

Alltså jag skojade för jag fattar verkligen om man tycker det är kul att skvallra men stämningen här är jävligt konstig alltså hahahha. Jag stör mig också på när influencers säger a men inte b men det är som att några här tolkar in lite väl mycket i vad som sägs och inte sägs 😂 den här tråden med all högstadiedialog är nästan roligare i sig än dramat mellan Nicci och Andreas.
Citera
2026-02-05, 20:15
Medlem
BluePonyGirls avatar
Citat:

Som sagt, om N*cc* pekar finger mot kameran så är ju det förmodligen riktat till de ”lyssnare” (kanske snarare hatare) som sitter här och skryter om att de blir blockerade på Instagram när de ställer hånfulla frågor till henne. Ett långfinger kan man nog leva med om man är en sådan person.
Citera
2026-02-05, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notme12
Då ska alltså N bo själv med båda barnen i huset?

Själv? Hon kommer ha sin bästa killkompis på besök när Viktor spelar matcher
Citera
2026-02-05, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Själv? Hon kommer ha sin bästa killkompis på besök när Viktor spelar matcher

Haha vem menar du?
Alltså typ 5-6 dagar i veckan?
Citera
2026-02-05, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notme12
Haha vem menar du?
Alltså typ 5-6 dagar i veckan?

Killen som är hennes förmånliga vän
Citera
2026-02-05, 22:02
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Håller med.
Denna tråd är ganska snäll generellt om man jämför med många övriga influensers/youtubers trådar, och tonläget där.
Och det är inte bara här det skvallras om N har jag sett.
Senast redigerad av Knappast....... 2026-02-05 kl. 22:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in