2026-02-05, 18:05
Medlem
dart100s avatar
Jag har en teori om att det var planerat att släppa alla Jeffrey Epsteins filer som han samlat på sig så att världen får se vilka onda skithögar som finns i kändis och makt eliten ?
Jag tror att Jeffrey Epsteins död var fejk och att han lever med ny identitet och att det var planerat att han skulle fejk dö när han fått ihop tillräckligt med material för att ställa till det för flera i världseliten.

Hoppas att vi blir av med Fylle Maggan inte för att jag kan begripa hur nån kan vilja knulla med henne fy fan vilkien hemsk syn jag fick framför mina ögon nu.

Vad tror ni om denna teorin ?
Senast redigerad av dart100 2026-02-05 kl. 18:08.
2026-02-05, 18:14
Medlem
dude2ks avatar
Tror han bor i Tel Aviv.. inte lika flashigt liv men men. Han sa ju något i stil med att han aldrig skulle skada sig själv i solitary confinement i intervjun med Steve Bannon
2026-02-05, 18:30
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dart100
Jag har en teori om att det var planerat att släppa alla Jeffrey Epsteins filer som han samlat på sig så att världen får se vilka onda skithögar som finns i kändis och makt eliten ?
Jag tror att Jeffrey Epsteins död var fejk och att han lever med ny identitet och att det var planerat att han skulle fejk dö när han fått ihop tillräckligt med material för att ställa till det för flera i världseliten.

Hoppas att vi blir av med Fylle Maggan inte för att jag kan begripa hur nån kan vilja knulla med henne fy fan vilkien hemsk syn jag fick framför mina ögon nu.

(FB) Lever Jeffrey Epstein fortfarande?
2026-02-05, 18:34
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Det är 90 sekunder från fängelset som fortfarande passande nog saknas i anslutning till hans "självmord".

Han var en korrupt pedofil med miljarder i tillgångar och tentakler som sträcker sig ut runt hela jordklotet, med hans makt och kontaktnät, så borde frågan vändas, hur kan någon tro att han faktiskt är död?

Filerna har legat hos FBI i 6-7 år nu, med uppenbara bevis på övergrepp, inga gripanden, och alla filer är långt ifrån släppta.

Det hela är väldigt, väldigt märkligt, det bedrevs en kampanj på att de skulle släppas, sen har det varit tyst och motstånd, antagligen för att varje amerikansk maktmänniska finns med i filerna av både det ena och det andra skälet som inte nödvändigtvis måste vara kriminellt, det finns även information kring vaccin, forskning och stöttning av kampanjer som rejält urholkar det råda låga förtroendet för den amerikanska staten så det är svårt att veta vad det här är, varför det kommer nu.

Men hade du kunnat florera på bild efter bild från PedoIsland med barn i knäet utan att en åtminstone förundersökning inleddes?
2026-02-05, 18:39
Medlem
NyaHenriksss avatar
Han ägde tre öar. Fbi gjorde husrannsakan på två av dom.
Han ligger säkert o solar och dricker paraplydrinkar på den tredje.
2026-02-05, 19:09
Medlem
Citat:

Han knullade barn inte fan var han intresserad av vuxna kvinnor och ja han är död men om han fick hjälp eller ej är en annan fråga!
2026-02-05, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Javisst lever han.
Tillsammans med Elvis och Hitler
Din teori?
Har du en selektiv verklighetskontakt (delusional disorder) eller är du helt galen i hjärnan männska?!
Jisses!
Så sa folk också när fristående journalister som Alex Jones pratade om pedofilringar inom eliten för 10 år sedan. Sedan sitter vi här med Epstein-filerna där presidenter, filmstjärnor, affärsmän och kungligheter är inblandade. Lite ödmjukhet vore på sin plats.
2026-02-05, 20:37
Medlem
Soneking1s avatar
Citat:

Fullt möjligt
2026-02-05, 20:56
Medlem
Citat:

Det mest logiska.
2026-02-05, 22:39
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Tror han bor i Tel Aviv.. inte lika flashigt liv men men. Han sa ju något i stil med att han aldrig skulle skada sig själv i solitary confinement i intervjun med Steve Bannon
Exakt, på samma sätt som en viss Mindich som drog till Tel Aviv.
De med gott minne kommer säkert ihåg Joachim Posener som även han fann sin tillflykt i Tel Aviv.
Epstein kommer aldrig dö, rättare sagt den dag han verkligen dör kommer hemlighållas och han kommer för all framtid finnas med som en svart plump i historien.
2026-02-05, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Exakt, på samma sätt som en viss Mindich som drog till Tel Aviv.
De med gott minne kommer säkert ihåg Joachim Posener som även han fann sin tillflykt i Tel Aviv.
Epstein kommer aldrig dö, rättare sagt den dag han verkligen dör kommer hemlighållas och han kommer för all framtid finnas med som en svart plump i historien.
Han är död. Med skammen han hade hängde han sig.
2026-02-05, 23:18
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Han är död. Med skammen han hade hängde han sig.
Du får tro att han är död, men det betyder inte att det är sanning eller att andra håller med dig.
För många detaljer i händelseförloppet gällande hans "död" pekar på något helt annat än självmord.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in