Citat:
Ursprungligen postat av
Dukater
Jag har försökt förstå mig på Epstein-fallet. Men jag vet inte riktigt om jag har förstått.
Jag har förstås förstått att han är dömd för sexbrott. Men jag förstår inte varför man reagerar så starkt på vilka kompisar han har eller haft.
Tack för svar!
Epstein var inte en ensam figur som bara råkade vara rik och besatt av sex. Han var en jude som jobbade för Mossad i Israel. Han hade ett nätverk av judiska miljardärer som Les Wexner och Robert Maxwell bakom sig och ett flertal olika organisationer av rika judar.
Syftet med alltihop var (och är) att snärja och styra den icke-judiska eliten i hela Västvärlden. Genom att erbjuda sex efter eget önskemål som belöning och incitament till rika och mäktiga, kombinerat med fördelaktig insider-trading (inga problem att få förhandsinformation, spekulera och vinna miljarder om man är polare med statsministrar, presidenter och världens rikaste företagsledare), skattesmitning och pengatvätt så binder man dem till sig.
Folk som ännu inte ingår i eliten, men som vill dit, behöver ofta genomgå initiationsriter som kanske inkluderar att man har sex med barn eller ännu sjukare och grövre grejer. Det är nog inte alltid så grova grejer men det måste vara saker som är tillräckligt allvarliga för att de allra flesta skulle göra allt för att hålla tyst om det under resten av sina liv. Detta krävs för att judarna som styr hela Västvärlden ska kunna lita på sina icke-judiska underhuggare.
Citat:
Jag hörde också om att Epstein hade mycket kontakter med svenskar/svenska-tjejer. Hur kommer det sig? Gjorde tjejer något handling eller var de offer hela högen?
Epstein verkar ha gillat nordiska kvinnor och stora delar av jordens manliga befolkning tycker väl också att vita nordeuropeiska kvinnor är de mest attraktiva och åtråvärda. De som kom från Sverige var nog i 99% av fallen inte några "offer" utan helt enkelt bara "party-tjejer" eller "horor". Kvinnor som inte har några problem med att erbjuda sina kroppar för att få tillgång till ett liv i lyx och flärd i en spännande internationell miljö, eller i hopp om att få hjälp med att göra karriär och få ett materiellt bekvämt liv. Detta är ju vanligt i största allmänhet och är inte unikt för Epstein-härvan. Jag har själv känt såna tjejer, som har någon internationell "pojkvän" som bjuder dem på exklusiva resor till olika exotiska platser och ger dem dyra presenter och pengar. Det är helt enkelt prostitution, eller kanske bara en sorts traditionell dynamik som alltid har funnits mellan rika män och attraktiva unga kvinnor av lite enklare bakgrund.
Väldigt många kvinnor på höga poster inom politik, näringsliv m.m. har ju kommit dit genom sex. Att ha sex med och umgås med Epstein var ju i flera fall också en inträdesbiljett till en värld med rika och berömda människor. Epstein verkar ju ha hittat och provkört hur många kvinnor som helst, som sen har delats ut till olika personer. Epstein kände ju Melania innan hon gifte sig med Trump. Han var ihop med Fröken Sverige (Eva Andersson-Dubin) i tio år innan han gav henne till den judiske miljardären Glenn Dubin, han var ihop med Mette-Marit (och gjorde henne gravid nämns det i mailen) som sen gifte sig med Norges kronprins, osv.