2026-02-05, 07:43
Medlem
Hur kändes de för honom kan man bara undra att se sina barn vuxna och han har glidit runt nere på Mallis under deras uppväxt! Utan Pernilla hade barnen inte varit där de är idag. Borde flytta till Stockholm igen och vara närvarande men då kommer väl historian ifatt…! 🥸😎🤥🫠🤫

Citat:
Ursprungligen postat av Devilisawoman
Åsa och Emilio åkte till Sverige över jul tillsammans för att meddela familj och vänner om skilsmässan, Emilio firade jul hemma hos Oliver med familjen Wahlgren och Åsa med sina barn. Under mellandagarna umgicks Åsa med sina väninnor och var ute på klubbarna och dansade, och la upp det på stories. Dom spenderade juldagarna på varsitt håll och sen åkte dom tillbaka till Mallorca tillsammans för att organisera flytten från den gemensamma lägenheten.
Citera
2026-02-05, 07:44
Medlem
Vem vill ens ta i henne med tång efter 3 äktenskap och tre dussin övriga män i fiffy 🥵

Citat:
Det är Åsa som har träffat en ny och lämnat, känner en person som är bekant med Olivers svärmor. Men känner också folk i Åsa och Emilios vänskapskrets på Mallorca som vet ganska mycket om dom.
Citera
2026-02-05, 07:57
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Vet inte om namnet Ingrosso är så glansfullt. Jag tänker på hustrumisshandel och oärlighet
Låter som ett italienskt namn. Kanske är det ett känt namn i Sverige men inte där jag bor. Det är väl ungefär som Zlatan, han är världens bästa fotbollsspelare i Sverige i Stockholm.
Citera
2026-02-05, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Hur kändes de för honom kan man bara undra att se sina barn vuxna och han har glidit runt nere på Mallis under deras uppväxt! Utan Pernilla hade barnen inte varit där de är idag. Borde flytta till Stockholm igen och vara närvarande men då kommer väl historian ifatt…! 🥸😎🤥🫠🤫

Det är inte så lätt att bara komma och bli närvarande när barnen är i 30-årsåldern och har dagar fyllda av helt andra saker. Han sket ju till och med i att komma hem och vara en normal förälder när först inte Oliver ville bo hemma längre och flyttade och sedan den period då Bianca inte ville det pga alla bråk. Bianca fick bo hos en vän och kollega till Pernilla den tiden för att att han sket i det.
Benjamin tog han sig orken att lära känna mer ordentligt som först när han var runt 9.
Citera
2026-02-05, 09:03
Medlem
cerns avatar
Var tvungen å google henne..

Alltså så sinnesjukt ointressant person. Är detta verkligen typen av kvinnor som flashback går igång på? Snart kommer en kokainskandal eller liknande och tråden blir top 1 hetaste ämnet i flera veckors tid.
Citera
2026-02-05, 09:10
Medlem
Citat:
Det är Åsa som har träffat en ny och lämnat, känner en person som är bekant med Olivers svärmor. Men känner också folk i Åsa och Emilios vänskapskrets på Mallorca som vet ganska mycket om dom.

Dags att lämna det sjunkande skeppet Ingrosso och ge sig ut under eget namn.
Ni har trots allt gjort henne till en influencer med 150K följare.
Citera
2026-02-05, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palmekulan
Stoppa Pressarna:
Att Åsa Ingrosso flytt till Stockholm efter skilsmässan från Emilio.

https://stoppapressarna.se/svenskt/asa-ingrossos-flykt-till-stockholm-efter-skilsmassan/

Jag tror knappast att Åsa behöver sälja keramikkulor för inkomst
Hon kan nog tjäna en hel del på sponsrade instagram-inlägg.
Citera
2026-02-05, 09:30
Medlem
Man kan verkligen lita på Åsa!

”Vi har gjort brösten ja. Men Lina har NOLL produkter i ansiktet. Bianca vet jag inte och jag gör botox och lite läppar för att få symmetri. Så nej. Vi är inte stöpta i samma form, vi hade varit lika utan brösten också!”, skriver hon.
Citera
2026-02-05, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redherring1
Man kan verkligen lita på Åsa!

”Vi har gjort brösten ja. Men Lina har NOLL produkter i ansiktet. Bianca vet jag inte och jag gör botox och lite läppar för att få symmetri. Så nej. Vi är inte stöpta i samma form, vi hade varit lika utan brösten också!”, skriver hon.

Kolla på foton från Åsas dotter sen 3 år tillbaka. Det ser inte ut som samma person.
Så visst har hon möblerat om facet.
Citera
2026-02-05, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Jag tror knappast att Åsa behöver sälja keramikkulor för inkomst
Hon kan nog tjäna en hel del på sponsrade instagram-inlägg.

Hade hon kunnat det hade hon redan gjort det i större utsträckning, företag står inte direkt i kö för att förknippas med henne.
Citera
2026-02-05, 14:29
Medlem
Silltunnas avatar
Tog en snabbtitt på hennes insta. Hon verkar vara ännu en i raden av helt meningslösa ”influensers” som enbart fokuserar på ytligheter och konsumtion. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det går åt helvete för henne och alla hennes följare.
Citera
2026-02-05, 15:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Var tvungen å google henne..

Alltså så sinnesjukt ointressant person. Är detta verkligen typen av kvinnor som flashback går igång på? Snart kommer en kokainskandal eller liknande och tråden blir top 1 hetaste ämnet i flera veckors tid.

Otroligt att hon ens har en tråd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in