2026-02-04, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knastrogg
Se där ja, en som verkar ha inside koll. Hur vet du att han lånat pengar av Pernilla? Vet du om det var E eller Å som var otrogen?
Det är Åsa som har träffat en ny och lämnat, känner en person som är bekant med Olivers svärmor. Men känner också folk i Åsa och Emilios vänskapskrets på Mallorca som vet ganska mycket om dom.
Citera
2026-02-04, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devilisawoman
Det är Åsa som har träffat en ny och lämnat, känner en person som är bekant med Olivers svärmor. Men känner också folk i Åsa och Emilios vänskapskrets på Mallorca som vet ganska mycket om dom.

Om hon blivit lämnad så hade det inte stämt att hon gör inlägg med glad ton. Så det är E som slickar sina sår nu…
Han sågs väl hemma hos PW i mellandagarna. Och la familia var ute på krogen 28/12. Och känd artist åkte dit för rattfylla i innerstan i mellandagarna. Hm.
Citera
2026-02-04, 23:24
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:

En ny??? Åsa har ju bedragit Emilio sedan dag 1. Finns ingen så lättfotad som hon. Finns det bara lite glitter och yta samt miljonärs vibbar så är det öppet i lårviken.
Citera
2026-02-04, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vakthundsbolaget
Om hon blivit lämnad så hade det inte stämt att hon gör inlägg med glad ton. Så det är E som slickar sina sår nu…
Han sågs väl hemma hos PW i mellandagarna. Och la familia var ute på krogen 28/12. Och känd artist åkte dit för rattfylla i innerstan i mellandagarna. Hm.
Åsa och Emilio åkte till Sverige över jul tillsammans för att meddela familj och vänner om skilsmässan, Emilio firade jul hemma hos Oliver med familjen Wahlgren och Åsa med sina barn. Under mellandagarna umgicks Åsa med sina väninnor och var ute på klubbarna och dansade, och la upp det på stories. Dom spenderade juldagarna på varsitt håll och sen åkte dom tillbaka till Mallorca tillsammans för att organisera flytten från den gemensamma lägenheten.
Citera
2026-02-04, 23:35
Medlem
Citat:
Åsa och Emilio åkte till Sverige över jul tillsammans för att meddela familj och vänner om skilsmässan, Emilio firade jul hemma hos Oliver med familjen Wahlgren och Åsa med sina barn. Under mellandagarna umgicks Åsa med sina väninnor och var ute på klubbarna och dansade, och la upp det på stories. Dom spenderade juldagarna på varsitt håll och sen åkte dom tillbaka till Mallorca tillsammans för att organisera flytten från den gemensamma lägenheten.

Låter som en mogen separation pch stark vänskap.
Citera
2026-02-04, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Hon fick inte krona av J*han och det var hans takvåning på Kungsholmen. Den hade han redan långt innan han träffade Smiling Åsa. Han gick på pumpen ordentligt och blev bedragen, hon fick med sig lite handväskor och kläder. Hennes Hermes Birkin väskor som hon visade upp var kopior, likaså Rolex klockor.
Du kan ha rätt i det att hon inte fick några pengar med sig från skilsmässan från J.H, det slutade väldigt dåligt där med dom, men hon hade pengar med sig till Mallis efter skilsmässan, det har jag fått veta av en vän till paret på ön, kan dom ha varit från sin keramikverksamhet som hon hade i Sverige? Hon hade visst sålt nån servis till drottning Silvia, om jag inte har fel? Hon visade upp några fat och tallrikar hon hade gjort med ett litet hjärta på har jag för mig, Åsa Björling design hette det.
Det mesta av hennes märkes saker är kopior, det vet jag från en säker källa då jag också köper grejer genom hen.
Senast redigerad av Devilisawoman 2026-02-05 kl. 00:08.
Citera
2026-02-05, 00:28
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Du kan ha rätt i det att hon inte fick några pengar med sig från skilsmässan från J.H, det slutade väldigt dåligt där med dom, men hon hade pengar med sig till Mallis efter skilsmässan, det har jag fått veta av en vän till paret på ön, kan dom ha varit från sin keramikverksamhet som hon hade i Sverige? Hon hade visst sålt nån servis till drottning Silvia, om jag inte har fel? Hon visade upp några fat och tallrikar hon hade gjort med ett litet hjärta på har jag för mig, Åsa Björling design hette det.
Det mesta av hennes märkes saker är kopior, det vet jag från en säker källa då jag också köper grejer genom hen.

Skulle tro att det var hennes pappa som lånade ut pengar till henne när hon intog ön, han blev ju senare blåst av Å och E. Någon annanstans kan hon inte ha fått med sig några pengar. Hon sålde båtar hos Hughes Marin i Västervik innan J*han, var vanligt båtförsäljare. Har definitivt inte sålt keramik så det inbringat några större inkomster.
Citera
2026-02-05, 01:42
Medlem
Citat:
Skulle tro att det var hennes pappa som lånade ut pengar till henne när hon intog ön, han blev ju senare blåst av Å och E. Någon annanstans kan hon inte ha fått med sig några pengar. Hon sålde båtar hos Hughes Marin i Västervik innan J*han, var vanligt båtförsäljare. Har definitivt inte sålt keramik så det inbringat några större inkomster.
Paret fick låna pengar av Åsas föräldrar för att finansiera krogarna och allt runtomkring men det hände senare, men innan det så hade hon med sig en ganska ok summa pengar för att öppna en skoaffär med egendesignade skor, på Mallorca.
Jag undrar då vad dom pengarna kom ifrån, hon ägde väl ingen lägenhet innan hon flyttade in i våningen på Kungsholmen, med J.H ?
Citera
2026-02-05, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av system
Enligt henne själv:

https://asaingrosso.com/om/
Kunglig hovleverantör, det var som attan, hur mycket deg fick hon för det då, nån som vet?
Citera
2026-02-05, 02:13
Medlem
Citat:
Hon hängde rätt mycket innan på GAY veckan i Stockholm förr i tiden, tror hon är bi-sexuell innerst inne. Sökte verkligen efter någon som hade mycket pengar och jagade alla som var rika och som kunde öppna den sociala dörren för henne i Stockholm. Träffade en Ica Handlare som heter Johan och gifte sig blixtsnabbt i hans lägenhet där de också höll ceremonin på etaget ut mot hans terass i vindsvåningen, då började hon hänga med Joe Laberos fru en del och tränade mycket. Hon ville verkligen bli en del av innefolket i Stockholm och gå på kändisfester.
Blev den perfekta lyckliga hemmafrun även då med instagram i samma stil som nu fast från sina resor med J. Bedrog J med ett större antal killar i Stockholm så det var bara en tidsfråga innan hon skulle behöva packa ihop. Sen blev det stora kärleken i Emilio Ingrosso och samma sak igen, snabbt bröllop och allt är lyckligt och perfekt. Emilio hade pucklat på sitt ex rätt rejält på Mallorca och den han drev en restaurang med, Elena Baquera heter hon och Emilio blev dömd för det också.
Något Åsa skrev spalt kilometer i försvarstext och agerade försvarsadvokat åt denna stackars missförstådda Emilio som minsann inte hade misshandlat Elena och domen var ju bara sånt som vem som helst kunde bli dömd för på hemska Mallorca hette det då. (http://annorlundaunderbara.com/tag/asa-bjorling/ ) finns att läsa om man skrollar ner i sidan om henne syn på allt. Man får också en bra bild på hur hon fungerar mentalt.

Emilio drar sig inte för att påpeka när han inte är med henne hur vidrig hon är och hur hennes barn är äckliga och sviniga med ADHD diagnoser etc, dottern är vidrig och lösaktig står han och säger på Delta Gym högt och berättar högt hur hon knullar allt som rör sig och tar kuk i röven och att hon borde få en italiensk kuk där, Han pratar vitt och öppet om det på Delta Gym i Stockholm och särskilt när han träffar sin gamle partner och fd ovän och skurken Pete* Axelss*n hemma i Stockholm. Han pratar högt om hur han anser att han dragit en nitlott med Åsa och hur jävla trött han är på henne och hennes yta utåt när bakom fasaden är ett skithus. Han säger själv öppet utan att tänka sig för att de inte ligger längre heller när han står vid träningsmaskinerna. Många hör detta inklusive jag!

På Mallorca har hon lyckats tillsammans med att lura hennes egen far på miljonbelopp så han skrev om det på sociala medier när han insåg att han var blåst av henne och Emilio. Deras restauranger lär inte öppna igen för skuldberget är skyhögt! Och nu har myndigheterna ögonen på Emilio efter Falk rättegången och penningtvätts åtalet. Han lär inte kunna sätta på ljuset hemma innan de tar han för pengatvätt då restaurangerna är tvättcentraler.

Åsa ser dock bra ut på bild, alltid fixad och piffad till max. Dock blivit högfärdig sedan hon kom in i Ingrosso släkten. Var en betydligt trevligare person förr. Dock så är hon duktig på inredning och har bra smak som passar ett visst klientel. Något hon säkert fortsätta leva vidare på när Emilio och hon kastar in handduken.

Finns hur mycket som helst om henne och dom som par numera och mer lär det komma fram.
Du hade så rätt my friend, bravo!
Citera
2026-02-05, 02:26
Medlem
Citat:
Sebbe (Sebastian Ingrosso) är Vitos son, han är medlem i Swedish House Mafia. Duktig kille som jag tror håller sig på sin kant. Tyvärr så verkar det vara han som lånat ut pengar till Emilio innan också. Hur mycket vet jag inte men det skall ha skurit sig rejält nu. Dessutom så stämmer Vito Emilio så den dörren är stängd. Den som tjänar pengar är Bianca och hon är svag och hårt manipulerad av Emilio och Åsa. Det blir nog hon i slutändan som får låna ut pengar till dom. Hon är via sitt sminkmärke god för några hundra miljoner nu. Fick väl 60 miljoner kontant när de sålde en andel i verksamheten, så hon hon får nog lossa några miljoner för papps tyvärr i slutänden. Det går nog inte motstå hans forcerande och tjatiga taktik när han bearbetar henne, som tack så tillägnar han väl något nytt blaskigt vin med titeln Amore Bianca och visar sin tacksamhet. För varför heter det inte La Perla t ex när dom ändå bygger varumärke. Lånar hon inte pengar så kommer han övergå till den där hotande och psykiskt misshandlande personen som mamma Pernilla fick uppleva.
Just det, Sebastian Ingrosso, Vitos son och Emilios brorson, en av killarna i Swedish House Mafia, det lånades pengar av honom också? Dom har ju ingen som helst kontakt längre heller med honom
Senast redigerad av Devilisawoman 2026-02-05 kl. 02:28.
Citera
2026-02-05, 02:46
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Paret fick låna pengar av Åsas föräldrar för att finansiera krogarna och allt runtomkring men det hände senare, men innan det så hade hon med sig en ganska ok summa pengar för att öppna en skoaffär med egendesignade skor, på Mallorca.
Jag undrar då vad dom pengarna kom ifrån, hon ägde väl ingen lägenhet innan hon flyttade in i våningen på Kungsholmen, med J.H ?
De är ju kompisar med Jonas Falk, så en del slantar har nog tvättats däifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in