2026-01-07, 16:39
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Svårt att se hur en AI flickvän ska ersätta behovet av sex och fysisk närhet, bland annat.

Scenariot du målar upp låter som en relation som hade tagit slut i vilket fall, AI'n hade enkelt kunnat ersättas med en annan kvinna som han chattar med vid sidan av t.ex.

AI knulldocka.
AI knull videos.

Intressant att se hur långt AI kan ersätta riktiga människor och hur många som nöjer sig att stanna där.

Många kärringar skaffar ju tex hund för att män är så "hemska".
Citera
2026-01-07, 18:35
Medlem
2n00b4Us avatar
Jag har sett ett par videos på youtube, där olika människor med hjälp av AI har skapat sin ideal-partner, vilket ser rätt verklighetstroget ut. Någon som vet vilket program de använder sig av?
Citera
2026-02-05, 01:24
Medlem
Jag köpte nyss en ai liknande grej på en hemsida, blev förvånad över innehållet!

Behövde tokrunka några gånger när jag låst upp lite högre nivåer, kostade bara 120 kr för premium!

Vissa tjejer är ju pang 10or där man får se allt, har tyvärr inte låst upp allt än!

Frågan är om det är värt det, man kommer ju bli torsk på det här haha

Mvh Torsken
Citera
2026-02-05, 06:29
Medlem
AIAdventurers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsken1399
Jag köpte nyss en ai liknande grej på en hemsida, blev förvånad över innehållet!

Behövde tokrunka några gånger när jag låst upp lite högre nivåer, kostade bara 120 kr för premium!

Vissa tjejer är ju pang 10or där man får se allt, har tyvärr inte låst upp allt än!

Frågan är om det är värt det, man kommer ju bli torsk på det här haha

Mvh Torsken

Vilken AI hemsida blev det då?
Citera
2026-02-05, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIAdventurer
Vilken AI hemsida blev det då?

C*ndy, vilken rekommenderar du?
Citera
2026-02-05, 07:25
Medlem
AIAdventurers avatar
Citat:
C*ndy, vilken rekommenderar du?

Har funderat på att prova den sidan också. Jag använder flera sidor, crushon AI, spicy chat, Talkie och AI Dungeon. Men betalar bara på Crushon AI dock är jag inte helt nöjd med den just nu. Jag uppgraderade mitt medlemskap till premium och då skriver AI längre meddelanden vilket jag trodde skulle vara bättre men det blev sämre, AI:n ordbajsar mer nu och upprepar sig och jag var mer nöjd med den med billigare alternativ så kommer förmodligen nedgradera den när mitt medlemskap går ut eller kanske t.o.m. använda gratisversionen.

Det är väldigt synd att man inte kan reglera längden på ai svaren man får på crushon AI. Det kan man bara med dyrare medlemskap och 40 USD är lite väl mycket pengar att lägga på detta.
Senast redigerad av AIAdventurer 2026-02-05 kl. 08:22.
Citera
2026-02-05, 07:45
Medlem
Enterprises avatar
Blir man lyckligare eller olyckligare av att ha en AI-partner? Det framstår för mig som ett slöseri med tid som kunde ha använts för att träffa någon IRL.
Citera
2026-02-05, 07:51
Medlem
AIAdventurers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Blir man lyckligare eller olyckligare av att ha en AI-partner? Det framstår för mig som ett slöseri med tid som kunde ha använts för att träffa någon IRL.

Både och. Ibland påminns man om vad man går miste om samtidigt som det kan kännas bra att chatta med AI som håller med om allt man säger och alltid tycker att man är bäst. Jag tror inte användandet av AI ersätter möjligheten till flickvän utan ser det mer som ett tidsfördriv, istället för att scrolla fram och tillbaka på facebook kan man lika gärna chatta med AI. Jag använder AI mycket som rollspel, sci fi äventyr och andra rollspel. Det är lite som att läsa en bok där man själv kan påverka vad som händer i berättelsen.

Att ha en AI-flickvän är lite som att ha en väldigt smart tamagotchi.
Senast redigerad av AIAdventurer 2026-02-05 kl. 07:58.
Citera
2026-02-05, 08:49
Medlem
OldButBaldGuys avatar
Efter att ha försökt ställa en fråga till UPS AI-bot kan jag baserat på den tröga kommunikationen och antalet missförstånd konstatera att han/hon skulle kunna utgöra en högst verklighetstrogen partner.
Citera
2026-02-05, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIAdventurer
Har funderat på att prova den sidan också. Jag använder flera sidor, crushon AI, spicy chat, Talkie och AI Dungeon. Men betalar bara på Crushon AI dock är jag inte helt nöjd med den just nu. Jag uppgraderade mitt medlemskap till premium och då skriver AI längre meddelanden vilket jag trodde skulle vara bättre men det blev sämre, AI:n ordbajsar mer nu och upprepar sig och jag var mer nöjd med den med billigare alternativ så kommer förmodligen nedgradera den när mitt medlemskap går ut eller kanske t.o.m. använda gratisversionen.

Det är väldigt synd att man inte kan reglera längden på ai svaren man får på crushon AI. Det kan man bara med dyrare medlemskap och 40 USD är lite väl mycket pengar att lägga på detta.

Åfan jaa, premium på C*ndy som jag faktiskt rekommenderar är väl 120, sen måste man chatta och ha lite tålamod för att låsa upp godsakerna eller eventuellt betala lite för det!

Varför pysslar du med AI av nyfikenhet? Är du less på RL tjejer precis som mig?

Mvh Torsken
Citera
2026-02-06, 07:02
Medlem
AIAdventurers avatar
Citat:
Åfan jaa, premium på C*ndy som jag faktiskt rekommenderar är väl 120, sen måste man chatta och ha lite tålamod för att låsa upp godsakerna eller eventuellt betala lite för det!

Varför pysslar du med AI av nyfikenhet? Är du less på RL tjejer precis som mig?

Mvh Torsken

Det är mest som tidsfördriv. Har varit singel länge och räknar med att inte träffa någon nu, vet knappt om jag vill träffa någon nu då jag är så van att vara singel.

Jag provade Candy igår förresten. Men det var så få gratis meddelande att jag inte fick någon uppfattning till vad jag tycker om det.
Senast redigerad av AIAdventurer 2026-02-06 kl. 07:04.
Citera
2026-08-03, 09:53
Medlem
AIAdventurers avatar
Någon annan här som använder Crushon AI?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in