2026-02-05, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Inte nådigt med betalningsanmärkningar, vad håller dom på med egentligen, jävla temu-företagare.

Det där företaget kommer gå under det är bara en tidsfråga.
Men fan vad du rapar om samma smörja hela tiden.

Kommer företaget snart att gå under för att han nyligen betalat av sina skulder till kronofogden?
Om man kan betala sina skulder mår väl företaget bra?

Hur mår du? Du verkar vara besatt.
Citera
2026-02-05, 04:24
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Men fan vad du rapar om samma smörja hela tiden.

Kommer företaget snart att gå under för att han nyligen betalat av sina skulder till kronofogden?
Om man kan betala sina skulder mår väl företaget bra?

Hur mår du? Du verkar vara besatt.
Om man lever ett liv där man begår brott för att tjäna sitt uppehälle så kommer samhället så småningom att sätta ner foten, det hände Carl-Fredrik Alexander Rask, Clark Olofsson, Olof K Gustafsson och kommer att hända chipstutten också.

Att företaget låtit ett 10 tal fakturor gå till kfm säger mig att kassan är tight och att kassalikviditeten inte alls är så bra som dom gärna vill påskina.

Badbollen production AB kommer gå samma öde till mötes som air capture invest.
Citera
2026-02-05, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bystander20
Mark Safaryan är Anjo/Joakim/Antonios advokat. Det var han som hotade SVT med att de skulle ta ner dokumentären om Anjo/Joakim inom 24 timmar på Joakims begäran.

Bo-Göran Bodin som gjorde dokumentären på SVT är väl ett exempel på andra sidan t.ex.
Flashback är väl också lite av andra sidan eftersom de inte kan styra över vad som publiceras här och det verkar vara ett stort problem för dom.

Tack. Nu fick jag en minnesbild, var han inte Gunillas advokat också? Hon i Hollywoodfruar?
Citera
2026-02-05, 07:13
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Uppskattar verkligen att du re-uploadar Anjos videos på bitchute, jag hoppas du fortsätter med det så jag slipper ge han visningar.

Tack! Glad att du tycker om det.
Citera
2026-02-05, 07:30
Medlem
Citat:
Om man lever ett liv där man begår brott för att tjäna sitt uppehälle så kommer samhället så småningom att sätta ner foten, det hände Carl-Fredrik Alexander Rask, Clark Olofsson, Olof K Gustafsson och kommer att hända chipstutten också.

Att företaget låtit ett 10 tal fakturor gå till kfm säger mig att kassan är tight och att kassalikviditeten inte alls är så bra som dom gärna vill påskina.

Badbollen production AB kommer gå samma öde till mötes som air capture invest.
Men är företaget fortfarande i kris när man betalat av sina skulder? Så klart inte.
Anjo drar in skitmycket stålar nu, det är därför han kunnat betala in skulderna.
Citera
2026-02-05, 08:07
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Undra om lisen och anjo är stolta över att lisen`s pundar brosa ringde Alex
Jävlar vilket low life han verkar vara och slynan som skriker på slutet va ju guld 😂
Citera
2026-02-05, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Undra om lisen och anjo är stolta över att lisen`s pundar brosa ringde Alex
Jävlar vilket low life han verkar vara och slynan som skriker på slutet va ju guld 😂

Samma som Jacke är en egen person, inte vill bli indragen, inte kan ta ansvar för vad varken Jocke eller Chrippa gör, så gäller väl samma för Lisen? Eller Linnea gentemot sin pappa, när han på fyllan sms-rantade till Jocke?
Lisen lär säkert tycka det är jättepinsamt. Men vad ska hon göra åt saken?
Däremot borde väl Axel se det som ett samtal en vanlig tisdag, de talar ju samma språk? Varför gör Axel och alla hans soldater en så stor grej av det? De gillar ju att uttrycka sig på samma sätt?
Skillnaden är att Axel sitter på arslet och sänder ut live på Youtube hela dagarna, men säger i princip samma skit till alla som lyssnar, timmar i sträck.
Citera
2026-02-05, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Samma som Jacke är en egen person, inte vill bli indragen, inte kan ta ansvar för vad varken Jocke eller Chrippa gör, så gäller väl samma för Lisen? Eller Linnea gentemot sin pappa, när han på fyllan sms-rantade till Jocke?
Lisen lär säkert tycka det är jättepinsamt. Men vad ska hon göra åt saken?
Däremot borde väl Axel se det som ett samtal en vanlig tisdag, de talar ju samma språk? Varför gör Axel och alla hans soldater en så stor grej av det? De gillar ju att uttrycka sig på samma sätt?
Skillnaden är att Axel sitter på arslet och sänder ut live på Youtube hela dagarna, men säger i princip samma skit till alla som lyssnar, timmar i sträck.

Axel kallar mestadels folk horunge, vilket du kan vara oberoende vilken etnicitet du har.

Rodrigo, Anjo, Lisen, Jocke, Motvikt eller annan valfri person ur den klicken är välkommen upp i streamen och diskutera saken. Men det kan dom inte, för alla vet att intellektuellt hänger dom inte med. Det är så tydligt.
Citera
2026-02-05, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Axel kallar mestadels folk horunge, vilket du kan vara oberoende vilken etnicitet du har.

Rodrigo, Anjo, Lisen, Jocke, Motvikt eller annan valfri person ur den klicken är välkommen upp i streamen och diskutera saken. Men det kan dom inte, för alla vet att intellektuellt hänger dom inte med. Det är så tydligt.

Hur kan du bjuda in å Axels vägnar? Och varför tror alla Axels minioner att de skulle vara intresserade av att prata med honom? Är han gud? Snarare narcissist.
Intellektuellt vet jag inte om han hänger med. Verbal är han, det kan jag ge honom.
Men så fort han inte har svar på tal så skriker, svär och bannar han. Han har sagt och säger betydligt äckligare saker än horunge.
Vem fan vill in o "surra om det " under de premisserna? Det kan de stackars 2-300 arbetslösa och sjukskrivna som hänger dagarna i ända i hans chatt göra. Men då skulle det ju visa sig att de inte heller har nåt vettigt att komma med, förutom svordomar och nedlåtande kommentarer.
Citera
2026-02-05, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Hur kan du bjuda in å Axels vägnar? Och varför tror alla Axels minioner att de skulle vara intresserade av att prata med honom? Är han gud? Snarare narcissist.
Intellektuellt vet jag inte om han hänger med. Verbal är han, det kan jag ge honom.
Men så fort han inte har svar på tal så skriker, svär och bannar han. Han har sagt och säger betydligt äckligare saker än horunge.
Vem fan vill in o "surra om det " under de premisserna? Det kan de stackars 2-300 arbetslösa och sjukskrivna som hänger dagarna i ända i hans chatt göra. Men då skulle det ju visa sig att de inte heller har nåt vettigt att komma med, förutom svordomar och nedlåtande kommentarer.

Som vanligt NOLL exempel 😂😭😴
Citera
2026-02-05, 10:53
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ja det är inte mycket till våldskapital att försvara sig med när det kommer kritik från den riktiga världen.

Säger en del om vilken feg tönt han verkligen är, men så är det ju oftast med mobbare, dom försöker bara dölja sina egna osäkerheter.

Fetröven kan sitta i timmar och spela hård och obrydd inför publik, men så fort någon ger tillbaka börjar paniken sprida sig i chipstuttarna. Den groteskt feta Anjo älskar att mobba folk offentligt, men inte att ta konsekvenserna utan springa raka vägen till sin homosexuella svåger som förstärkning.

Extra patetiskt blir det ju när "förstärkningen" Anjo hoppas på är orten-Lisens misslyckade bror, en alkoholiserad 50-årig bög som har en fetisch för att knulla negerungar. Mer skrämmande i teorin än i verkligheten.
Citera
2026-02-05, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliffblandarn
Som vanligt NOLL exempel 😂😭😴

Om jag blir arbetslös eller sjukskriven lovar jag att klippa ihop ett 711 timmar långt klipp med exempel.
Just nu har jag inte varken, tid, lust, ork eller anledning att bry mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in