2026-02-05, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Om jag blir arbetslös eller sjukskriven lovar jag att klippa ihop ett 711 timmar långt klipp med exempel.
Just nu har jag inte varken, tid, lust, ork eller anledning att bry mig.

Riktigt patetiskt att grina över skällsord. Du borde göra dig av med din inre bajsbaron.
Citera
2026-02-05, 12:05
Medlem
Damien-s avatar
Fetröven senaste video lyckades att göra mer skada än nytta för Norrköpings fetaste sumobrottare. Anjo pratar om sina “bevis” och sina “kvitton”, som om fetknoppen satt på statshemligheter, men visar exakt ingenting.

Narrativet verkar dessutom ha bantats ner rejält. Från att allt var sant till att “Jocke ljög ju inte om allt i sin barndom”. Det är en brutal nedgradering från att allt i Jockibois bok var total sanning.

Utöver detta så häver även Anjo ur sig att Linneas lillebror inte blev mobbad pga det drev som fetknoppen utsatte familjen Lundström för. Enligt fetröven så var lillebror bara "skoltrött".
Citera
2026-02-05, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Riktigt patetiskt att grina över skällsord. Du borde göra dig av med din inre bajsbaron.
¨
Det är väl det Temu grinar över just nu.
Själv slutade jag använda bajs som skällsord ungefär vid 11 års ålder.
Citera
2026-02-05, 12:21
Medlem
Citat:
Hur kan du bjuda in å Axels vägnar? Och varför tror alla Axels minioner att de skulle vara intresserade av att prata med honom? Är han gud? Snarare narcissist.
Intellektuellt vet jag inte om han hänger med. Verbal är han, det kan jag ge honom.
Men så fort han inte har svar på tal så skriker, svär och bannar han. Han har sagt och säger betydligt äckligare saker än horunge.
Vem fan vill in o "surra om det " under de premisserna? Det kan de stackars 2-300 arbetslösa och sjukskrivna som hänger dagarna i ända i hans chatt göra. Men då skulle det ju visa sig att de inte heller har nåt vettigt att komma med, förutom svordomar och nedlåtande kommentarer.
Hur jag kan? För att jag vet att vem som helst är välkommen att diskutera, till skillnad från de patetiska nollorna som behöver en BögRodrigo till hjälp klarar Axel att ta diskussionen ensam. DISKUTERA kan inte dina idoler, eller deras följare.
Citera
2026-02-05, 12:27
Medlem
Det var Julias telefonnummer som hittades när man försökte återställa Chrippas youtube.

Jocke fejkade dumparna för att rikta misstankarna mot Linnea och Anjo gick ut med det.

Magnituden för Julias tacksamhetsskuld till Jockiboi, Anjo och Lisen börjar klarna för mig. Hon har redan dömts för olaga integritetsintrång en gång.
Citera
2026-02-05, 13:15
Avstängd
Citat:
¨
Det är väl det Temu grinar över just nu.
Själv slutade jag använda bajs som skällsord ungefär vid 11 års ålder.

Temu "grinar" inte över skällsord utan hånar babben över rasismen och de återkommande hoten.
Citera
2026-02-05, 13:19
Medlem
Damien-s avatar
Fet-Anjos senaste video var ett praktexempel i hur man saboterar sin egen trovärdighet. Man börjar undra om fetröven spelar utvecklingsstörd, eller om han faktiskt är utvecklingsstörd. Den efterblivna blicken och efterblivna resonemangen som aldrig landar.
Citera
2026-02-05, 13:20
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Men är företaget fortfarande i kris när man betalat av sina skulder? Så klart inte.
Anjo drar in skitmycket stålar nu, det är därför han kunnat betala in skulderna.
Att låta små fakturor på några fjuttiga tusenlappar gå till kronofogden får konsekvenser för företag, världen är inte svart eller vit som du du verkar tro.
Citera
2026-02-05, 13:34
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Fetröven kan sitta i timmar och spela hård och obrydd inför publik, men så fort någon ger tillbaka börjar paniken sprida sig i chipstuttarna. Den groteskt feta Anjo älskar att mobba folk offentligt, men inte att ta konsekvenserna utan springa raka vägen till sin homosexuella svåger som förstärkning.

Extra patetiskt blir det ju när "förstärkningen" Anjo hoppas på är orten-Lisens misslyckade bror, en alkoholiserad 50-årig bög som har en fetisch för att knulla negerungar. Mer skrämmande i teorin än i verkligheten.
Jag undrar om den retarderade brorsan är med i Spanien.

Han har väl suttit och spelat tuff efter några estrella sen tyckte överskottshuden Lisen det var en bra ide att han skulle ringa och hota Skilleras.

Hoppas fö Axel kontaktat myndigheterna angående föräldrarnas folkbokföringsbrott, garanterat något bidragsmygel dom håller på med.
Citera
2026-02-05, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Temu "grinar" inte över skällsord utan hånar babben över rasismen och de återkommande hoten.

"Babben"?
Citera
2026-02-05, 14:07
Avstängd
Citat:
"Babben"?

Babba-chilenaren

Man får vara rasistisk mot rasister.
Citera
2026-02-05, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Babba-chilenaren

Det ofattbart roliga i att du inte ens inser vad du skriver i samma mening....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in