Citat:
Ursprungligen postat av
Tortelli
Jag och min ex sambo träffade en extra man , på hennes initiativ. Jag måste erkänna att jag var jävligt tveksam, men det var en svindlande känsla att se henne bli tagen och suga extra mannen och även alla tre samtidigt så klart. Det skedde max en gång i månaden och det kryddade vårat eget sexliv. Men enda kruxet var att extra mannen såg väldigt bra ut och jag kunde ibland känna att jag hoppas inte sambon blir förtjust i honom! Nu separerade vi av andra skäl och tyvärr så har det aldrig blivit något mer sådant. Men då var det en krydda i vårat privata sexliv. Men man ska ha klart för sig innan man bjuder in en extra man, för det passar absolut inte alla par! Det kan bli jäkligt fel. Det funkar inte för alla. Värt att tänka på..
Helt rätt, tog lite emot när jag och tjejen bjöd in en rejäl BBC, men fan vad det var porrigt, jag blev ju rätt Cuckad om man säger så den kvällen..
Citat:
Ursprungligen postat av
pikeking
Var på en klubb för någon vecka sedan. När vi kom dit och bytt om så satte jag mig vid en soffgrupp. Frun skulle "ta en sväng" och gick igenom ett draperi. Eftersom lokalen inte var så stor så tyckte jag det var märkligt att hon inte kom tillbaka.
Gick efter och hittade henne liggandes på rygg med en annan killes kuk i munnen och blev pullad.
Den kvällen knullade hon med honom den mesta tiden, antingen själva eller att jag också deltog. (Jag knullade även killens tjej från och till).
På slutet fick frun även en DP.
Igår skickade han mess till frugan och ville ses på samma klubb på lördag.
Vart finns denna klubb? Jag och tjejen söker med efter klubbar, vi är 27/32 år.