2026-01-05, 12:03
Medlem
Monda66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Precis hur jag känner.
Min man är så ordentlig och sexuellt präktig.

Vet inte om han skulle gå me på att vi träffar en annan kille och de båda har sex med mig.
Något tips, hur ska jag få honom med på noterna??

Vi har varit gifta i snart 20 år och är lyckliga men sexlivet börjar på att bli slentrian.
Jag tänker ofta på att ha två killar som tar hand om mig...
Testa honom med att berätta om en dröm du haft en natt, att du låg med någon annan och han kollade på och såg ut att gilla det. Runka honom samtidigt som du berättar så känner du om han gillar det. Om du runkar och han kommer kan du spinna vidare på att han verkade gilla det och hur han skulle ställa sig om det var verklighet. Jag skulle dock rekommendera att så ett frö och låta tanken mogna och inte forcera fram. Slaknar han när du berättar och samtidigt runkar honom har han kanske inte den genen.
Citera
2026-01-16, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monda66
Testa honom med att berätta om en dröm du haft en natt, att du låg med någon annan och han kollade på och såg ut att gilla det. Runka honom samtidigt som du berättar så känner du om han gillar det. Om du runkar och han kommer kan du spinna vidare på att han verkade gilla det och hur han skulle ställa sig om det var verklighet. Jag skulle dock rekommendera att så ett frö och låta tanken mogna och inte forcera fram. Slaknar han när du berättar och samtidigt runkar honom har han kanske inte den genen.

Detta är ett bra föslag.

Fler män än man kan tro gillar tanken på att vara en cuckhold.
Citera
2026-01-16, 19:54
Medlem
Micro81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyMartin
Detta är ett bra föslag.

Fler män än man kan tro gillar tanken på att vara en cuckhold.

Det heter inte cuckhold. Det stavas utan "h". Cuckold.
Citera
2026-01-19, 18:54
Medlem
Jag och min ex sambo träffade en extra man , på hennes initiativ. Jag måste erkänna att jag var jävligt tveksam, men det var en svindlande känsla att se henne bli tagen och suga extra mannen och även alla tre samtidigt så klart. Det skedde max en gång i månaden och det kryddade vårat eget sexliv. Men enda kruxet var att extra mannen såg väldigt bra ut och jag kunde ibland känna att jag hoppas inte sambon blir förtjust i honom! Nu separerade vi av andra skäl och tyvärr så har det aldrig blivit något mer sådant. Men då var det en krydda i vårat privata sexliv. Men man ska ha klart för sig innan man bjuder in en extra man, för det passar absolut inte alla par! Det kan bli jäkligt fel. Det funkar inte för alla. Värt att tänka på..
Citera
2026-01-20, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag och min ex sambo träffade en extra man , på hennes initiativ. Jag måste erkänna att jag var jävligt tveksam, men det var en svindlande känsla att se henne bli tagen och suga extra mannen och även alla tre samtidigt så klart. Det skedde max en gång i månaden och det kryddade vårat eget sexliv. Men enda kruxet var att extra mannen såg väldigt bra ut och jag kunde ibland känna att jag hoppas inte sambon blir förtjust i honom! Nu separerade vi av andra skäl och tyvärr så har det aldrig blivit något mer sådant. Men då var det en krydda i vårat privata sexliv. Men man ska ha klart för sig innan man bjuder in en extra man, för det passar absolut inte alla par! Det kan bli jäkligt fel. Det funkar inte för alla. Värt att tänka på..

Hade han mycket större kuk än dig?
Fick du bara titta på nån gång? Eller spruta du tidigt nån gång och fick titta på när den andre mannen dunkade på för friska livet?
Citera
2026-01-21, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demigurgen
Hade han mycket större kuk än dig?
Fick du bara titta på nån gång? Eller spruta du tidigt nån gång och fick titta på när den andre mannen dunkade på för friska livet?
Hahaha Ja lite så var det också. Men utseende mässigt så såg han väldigt bra ut. Jag deltog nästan varje gång, men absolut så tittade jag på enstaka gång.
Citera
2026-01-29, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Är du säker på att barnen är dina?

Legitim fråga, jag är så säker som man kan bli av två anledningar, för det första tog vi ett break med våra sexlekar under tiden vi jobbade på barn och för det andra så är jag och mina barn rågblonda medan min vän är mörk syditalienare så jag känner mig rätt lugn! 😊
Citera
2026-02-04, 15:14
Medlem
Var på en klubb för någon vecka sedan. När vi kom dit och bytt om så satte jag mig vid en soffgrupp. Frun skulle "ta en sväng" och gick igenom ett draperi. Eftersom lokalen inte var så stor så tyckte jag det var märkligt att hon inte kom tillbaka.
Gick efter och hittade henne liggandes på rygg med en annan killes kuk i munnen och blev pullad.
Den kvällen knullade hon med honom den mesta tiden, antingen själva eller att jag också deltog. (Jag knullade även killens tjej från och till).
På slutet fick frun även en DP.
Igår skickade han mess till frugan och ville ses på samma klubb på lördag.
Citera
2026-02-04, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Var på en klubb för någon vecka sedan. När vi kom dit och bytt om så satte jag mig vid en soffgrupp. Frun skulle "ta en sväng" och gick igenom ett draperi. Eftersom lokalen inte var så stor så tyckte jag det var märkligt att hon inte kom tillbaka.
Gick efter och hittade henne liggandes på rygg med en annan killes kuk i munnen och blev pullad.
Den kvällen knullade hon med honom den mesta tiden, antingen själva eller att jag också deltog. (Jag knullade även killens tjej från och till).
Vilken stad ligger klubben
Citera
2026-02-04, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli

Helt rätt, tog lite emot när jag och tjejen bjöd in en rejäl BBC, men fan vad det var porrigt, jag blev ju rätt Cuckad om man säger så den kvällen..

Citat:

Vart finns denna klubb? Jag och tjejen söker med efter klubbar, vi är 27/32 år.
Citera
2026-02-04, 22:07
Medlem
Nybörjare här, hur kommer man med på sånna här ställen? Vart vänder man sig? Kostar sånt pengar?

Citat:
Citera
2026-02-05, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumpme

Vart finns denna klubb? Jag och tjejen söker med efter klubbar, vi är 27/32 år.

Citat:
Ursprungligen postat av televinkeln
Nybörjare här, hur kommer man med på sånna här ställen? Vart vänder man sig? Kostar sånt pengar?

Citat:
Ursprungligen postat av Kafi2830
Vilken stad ligger klubben

Ligger i huvudstaden. Inte en klubb som kräver medlemskap men för att komma in måste man vara ett par (Kvinna och man)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in