Igår, 21:06
Medlem
Jag är förvirrad kring min könsidentitet och vet inte om jag är tjej eller kille. Vilka steg kan hjälpa mig att ta reda på det? Hur tänkte ni i er egen process, och hur många kön anser ni existerar?

denna med. Det blir extra jobbigt.
(FB) Hör röster i huvudet
Senast redigerad av 9763 Igår kl. 21:14.
Citera
Igår, 21:16
Medlem
Smekarn87s avatar
Om du kan offra din lycka för din familj, då är du man. Kan du offra din familj för lycka är du kvinna per definition. Sedan finns det väl en könsinstanciering per person så 7miljarder kön har vi väl, allt mellan kvinna och man. Sedan oändligt många potentiella där emellan.
Senast redigerad av Smekarn87 Igår kl. 21:27.
Citera
Igår, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
Om du kan offra din lycka för din familj, då är du man. Kan du offra din familj flr lycka är du kvinna per definition. Sedan finns det väl en könsonstansiering per person så 7miljarder kön har vi väl, allt mellan kvinna och man. Sedan oändligt många potentiella där emellan.

Vad har kön med familj att göra?
Citera
Igår, 21:20
Medlem
Bidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Detta inlägg skrevs av en kvinna, alternativt bög
Citera
Igår, 21:25
Medlem
attack-titans avatar
Snälla... titta mellan benen och räkna ut 1+1=2 ... *facepalm*
Citera
Igår, 21:27
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories

Din syn på familjen och främst din egen.
Citera
Igår, 21:35
Medlem
Soneking1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9763
Jag är förvirrad kring min könsidentitet och vet inte om jag är tjej eller kille. Vilka steg kan hjälpa mig att ta reda på det? Hur tänkte ni i er egen process, och hur många kön anser ni existerar?

denna med. Det blir extra jobbigt.
(FB) Hör röster i huvudet
Det finns två kön, om du har en missbildning är det ett undantag. Annars är du den du är och könsbyte är omoratiskt, onaturligt och något av det värsta du kan göra mot dig själv.
Citera
Igår, 21:35
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Detta inlägg skrevs av en kvinna, alternativt bög

Korrekt enligt min mening också.
Citera
Igår, 21:42
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soneking1
Det finns två kön, om du har en missbildning är det ett undantag. Annars är du den du är och könsbyte är omoratiskt, onaturligt och något av det värsta du kan göra mot dig själv.

Är du trög eller. En penisbärare kan vara kvinna. Det är bara synen på familjen som är avgörande.
Citera
Igår, 22:00
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9763
hur många kön anser ni existerar?

Det finns två kön, som vi kan identifiera genom en rad könstypiska egenskaper.

Det förekommer dock människor som i stort saknar typiska könsattribut, eller är en mix av icke typiska kombinationer, så att dessa kan då anses könlösa, alternativt att de är lite av båda könen. Men det finns inget tredje kön, med helt egna typiska egenskaper.
Citera
Igår, 22:28
Medlem
UniktAnvNamns avatar
förvirringen är förvirring, du har antingen kuk eller fitta mellan bennen, det brukar skvallra om vad man är, utöver detta kan du gilla att klä ut dig, dras mot det motsatta könet utan att för den skull vara fast i fel kropp, ta det lite lugnt och utforska i lugn och ro innan du hittar på oåterkalleliga saker du kan ångra för resten av livet.
Citera
Idag, 02:18
Medlem
så snurrigt. Förlåt
Senast redigerad av 9763 Idag kl. 02:25.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in