2026-02-03, 20:30
Medlem
Jag har skadat djur sedan 6 år, har stulit sedan 13 år, har gjort skadegörelse sedan jag var 16 år och gjorde över 50 inbrott på ett år när jag var 21.

Jag har gjort allt detta utan någon ånger överhuvudtaget men min psykolog vill inte diagnosera mig med aspd för att min kompis beskrev mig om trevlig?
Citera
2026-02-03, 20:58
Avstängd
Av vilken anledning har du blivit utredd?
Citera
2026-02-03, 21:04
Medlem
Du är en psykopat!
Citera
2026-02-03, 21:07
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IzzaDir
Jag har skadat djur sedan 6 år, har stulit sedan 13 år, har gjort skadegörelse sedan jag var 16 år och gjorde över 50 inbrott på ett år när jag var 21.

Jag har gjort allt detta utan någon ånger överhuvudtaget men min psykolog vill inte diagnosera mig med aspd för att min kompis beskrev mig om trevlig?

Är de så att du vill ha den diagnosen så får du göra något som ger 4 års fängelse så du kommer till riksmottagningen. Där får i princip alla just den diagnosen.
Citera
2026-02-03, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Är de så att du vill ha den diagnosen så får du göra något som ger 4 års fängelse så du kommer till riksmottagningen. Där får i princip alla just den diagnosen.
Snyggt att uppmuntra honom.
Citera
2026-02-03, 23:16
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Du har ju insikt iaf att du har en störning. Kan du inte bara skärpa till dig?

Angående diagnossättnningen.. Kan du inte utredas hos nån annan då?
Citera
2026-02-04, 02:25
Medlem
-GGs avatar
Haha. Något jävla Ted Bundy-syndrom.

Där man vill vara så koko det bara går och ha papper på hur avvikande man är.

Väx upp.

Det finns inget mer ynkligt än vuxna som har seriemördare som idoler, drömmer om att mörda och tycker grov kriminalitet är kul.
Citera
2026-02-05, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Haha. Något jävla Ted Bundy-syndrom.

Där man vill vara så koko det bara går och ha papper på hur avvikande man är.

Väx upp.

Det finns inget mer ynkligt än vuxna som har seriemördare som idoler, drömmer om att mörda och tycker grov kriminalitet är kul.

Har inte sagt att det är tufft det är bara saker ja har gjort. Är väldigt neutral angående dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in