Jacke säger: Jag vet inte om jag kan gå in på relationen med Chrille och hans dotter. Men däremot kan jag väl säga såhär att Julia är jävligt mycket till och från. Ena stunden så ska och hon Chrippa komma överens, det ska funka att träffa ungen och sådär, och sen sluter hon sig som en liten jävla mussla.
Den personen som sitter i dokumentären och ringer till Anjo och berättar för Anjo om det här sekten, det är Julia, som säger att hon hade fått det ifrån någon annan. Julia har alltså fått i uppdrag av Jocke att ringa till Anjo och säga att Linneas familj är medlem av en sekt.
Men jag tänker outa henne ändå, för hon har ställt till så jäkla mycket skit att det är bedrövligt alltså. Hon var den personen som sa det där till Anjo, hon var den som skickade alla videoklipp till Jocke i våran slutna gruppchatt där Chloe sitter och pratar om att Linnea har gjort si och så. Man sätter inte sin egen dotter framför sig själv och förmår henne att kläcka ur sig såna här grejor.
Om nu Julia hade varit så utsatt av Chrille som hon påstår i polisförhör och till Jocke och alla, varför försöker hon då kämpa för att få tillbaks Chrippa?
Hon snackar skit.
Jag har ju varit med Chrille och Julia när dom var tillsammans. Jag vet allting. Hon är ett jävla svin, det är hon. Hon försökte klara sig undan själv och skylla allting på Chrille, och hon vart arg för hon fick inte tillbaks Chrille. Hon har inte varit utsatt på det sättet hon försöker förklara för er. Jag vet att det är inte sant.
Julia har aldrig jobbat. När Julia bodde hemma hos mig och Sofia en vecka, tillsammans med Chloe, då låg Sofia och Jag hemma med hög feber den veckan. Sofia reagerade ganska starkt på att Julia satt bara i soffan under den tiden, upptagen av sin telefon.
Hon hade inte med sig ytterkläder till sin dotter. Hon hade inte med sit ett skit. Hon satt bara i sin telefon och skröt om hur mycket följare hon hade fått. Att hon ska få bok utfärdat av nån författare. Hon hade hybris.
Vi reagerade på att Chloe hade asfett i håret, så Sofia fick ta in Chloe i duschen. Man reagerar liksom. Hon duschar inte på en vecka. Borstar inte tänderna, skötte inte om Chloe, det skriker ju psykisk ohälsa.
Men alla vill att Chloe ska vara hos henne, för att Chrille är mördare, är kriminell, han ska aldrig mer få se sin dotter.
Jag kan säga såhär: när Chloe är hos Chrille, så ler Chloe hela tiden. Hon skrattar, Chrille håller på och gör saker med henne hela tiden … hon vill va där. Hon trivs bra hos Chrille. Det finns ingen människa i världen som ska sitta och peka på Chrille att han är en dålig pappa, för ni vet inte.
Då kommer Jocke in i bilden och använder Julia, för nu vet han att han kan använda henne genom att betala advokatkostnader, betala uppehålla, för då har ju Jocke ett narrativ med Julia och Chloe. Då kan Jocke säga att han vill inte att Chrille pratar med Chloe. Då sluter Julia sig som en mussla, svarar inte när Chrille ska få träffa Chloe osv. Där har ni det. Det är Jocke som styr det här också.
https://www.youtube.com/watch?v=2DBakKoLTeQ