2026-02-02, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mackz
Jag går på denna, 15 säsonger, 930 matcher för klubben, var med och tog upp Växjö i elitserien/SHL och fyra SM-guld. Han satte grunden i hur en Lakersspelare ska vara/bete sig på och utanför isen. DET ÄR INGEN JÄVLA HITTA PÅ LEGENDAR. Jag är så innerligt trött på såna töntar på dig som låtsas vara kaxig på internet och det är en av anledningar jag sällan skriver här, just pga folk har en attityd som dig här.

Då hoppas jag att nästa gång ditt lag har en cermoni, att bortasupportrarna drar igång sånger och trummor får vi se om du tycker att det är acceptabelt.

Det finns EN anledning till att folk ogillar Växjö här! Jag skriver inte Växjö Lakers! Så jävla töntigt med Lakers! Du vet vem jag menar! Trådens cancer!

Att folk har en attityd beror som sagt på ett enda troll! Jag accepterar dig som supporter till ditt lag. Man skall supporta sitt lag! Sen att jag har svårt för ditt lag är en annan sak! Att jag inte på något vis respekterar trollet här som bara tycker att Växjö är bäst i allt! Det kräks jag på! Så är det bara!
Senast redigerad av Palkranen 2026-02-02 kl. 21:20.
Citera
2026-02-02, 21:18
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Roger Melin känns knappast någon långsiktig lösning pga åldern + att han känns för snäll och gammalmodig för det.
Jag tror inte heller på Melin i en sportschef-roll, lite av anledningarna du nämner.
Han skulle nog vara bättre som någon form av senior advisor i bakgrunden isåfall.
Citera
2026-02-03, 18:12
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Jag går på denna, 15 säsonger, 930 matcher för klubben, var med och tog upp Växjö i elitserien/SHL och fyra SM-guld. Han satte grunden i hur en Lakersspelare ska vara/bete sig på och utanför isen. DET ÄR INGEN JÄVLA HITTA PÅ LEGENDAR. Jag är så innerligt trött på såna töntar på dig som låtsas vara kaxig på internet och det är en av anledningar jag sällan skriver här, just pga folk har en attityd som dig här.

Då hoppas jag att nästa gång ditt lag har en cermoni, att bortasupportrarna drar igång sånger och trummor får vi se om du tycker att det är acceptabelt.

Absolut världsklass på den hyllningen! Det fina med Erik Josefsson är den osannolika resa han gjort, vilket får ses som helt unik i Sverige under modern tid! Att gå upp, att vinna och sedan bara fortsätta vinna tills den dagen han la av. Klass rakt igenom, alltid laget främst.

Kalmar försöker göra något liknande, men de har lång väg att gå innan de är på Josefssons nivå.

Annars anser jag att hyllningen till Liam Reddox var den bästa i Sverige någonsin. Det är något som blir tilltalande när det görs på engelska, även om Josefssons resa är betydligt häftigare och unik.
Senast redigerad av MitchRapp 2026-02-03 kl. 18:20.
Citera
2026-02-03, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Absolut världsklass på den hyllningen! Det fina med Erik Josefsson är den osannolika resa han gjort, vilket får ses som helt unik i Sverige under modern tid! Att gå upp, att vinna och sedan bara fortsätta vinna tills den dagen han la av. Klass rakt igenom, alltid laget främst.

Kalmar försöker göra något liknande, men de har lång väg att gå innan de är på Josefssons nivå.

Annars anser jag att hyllningen till Liam Reddox var den bästa i Sverige någonsin. Det är något som blir tilltalande när det görs på engelska, även om Josefssons resa är betydligt häftigare och unik.

Du talar för döva öron, ingen bryr sig om en klappförening, plastsupportrar, ingen fanbase i Sverige. När dom spelar borta är kanske 2-3st på bortastå. Finns ingen kultur och hyllar en spelare som på sin höjd var en medelmåtta i dagens shl.
Citera
2026-02-03, 20:51
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenroev
Du talar för döva öron, ingen bryr sig om en klappförening, plastsupportrar, ingen fanbase i Sverige.
Det är rätt många på det här forumet som bryr sig, och du också uppenbarligen eftersom du också väljer att citera och svara.
Sluta spela så jävla smarta om ni ändå tänkt vara stendumma och fortsätta citera trollen. Ni är lika dumma allihop.
Citera
2026-02-03, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Det är rätt många på det här forumet som bryr sig, och du också uppenbarligen eftersom du också väljer att citera och svara.
Sluta spela så jävla smarta om ni ändå tänkt vara stendumma och fortsätta citera trollen. Ni är lika dumma allihop.

Försök skriva så man bryr sig lite iaf 🤡
Citera
2026-02-04, 17:41
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777

Att många är stendumma här är ingen nyhet, men bra att du också påtalar det. Problemet är inte bara att de citerar, utan att de postar allt möjligt skräp. Domarn är en hora, den användaren är en fitta, discipnämden är efterblivna, idag äter jag oxfile. Leif Boork är bög. Det tar aldrig slut, innan fler sätter ner foten.
Josefsson mäktiga hyllning har väldigt lite med hur stor bortasupport ett lag har, som ett exempel.
Senast redigerad av MitchRapp 2026-02-04 kl. 17:59.
Citera
2026-02-04, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Att många är stendumma här är ingen nyhet, men bra att du också påtalar det. Problemet är inte bara att de citerar, utan att de postar allt möjligt skräp. Domarn är en hora, den användaren är en fitta, discipnämden är efterblivna, idag äter jag oxfile. Leif Boork är bög. Det tar aldrig slut, innan fler sätter ner foten.
Josefsson mäktiga hyllning har väldigt lite med hur stor bortasupport ett lag har, som ett exempel.

Nu svarar jag, citerar, men jag bara måste! Det/den som Bartman777 syftar på är ju du! Hur kan du undgå att begripa det? Du är ju fan dummare i hela huvudet än jag trodde! Du svarar och håller med Bartman777. Priceless!

Ert lags bortasupport finns inte! Knappt hemmasupport! Men ni har världsklass att hylla era pensionerade HA-spelare. Bondebeteende! Grattis Sverige!

Edit: Om du Bartman777 tycker att jag är fel ute så tar jag gärna det. Om du är inne på Mitch linje så har du tappat mig helt!
Senast redigerad av Palkranen 2026-02-04 kl. 19:00.
Citera
2026-02-04, 19:11
Medlem
J.R.s avatar
Troligtvis en tuff match imorgon för Luleå mot bottenlaget Örebro, speciellt när man kommer från en risig insats mot ett annat bottenlag HV71 (som iofs var bra). Luleå måste fokusera på att hålla ihop spelet över hela isen och vara bra i defensiven som ännu inte varit klockren enligt mig.
Citera
2026-02-04, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Troligtvis en tuff match imorgon för Luleå mot bottenlaget Örebro, speciellt när man kommer från en risig insats mot ett annat bottenlag HV71 (som iofs var bra). Luleå måste fokusera på att hålla ihop spelet över hela isen och vara bra i defensiven som ännu inte varit klockren enligt mig.

För min del får gärna Luleå få dyngpisk!

Edit: Konstiga resultat ibland kan man tycka. Örebro slog väl Frölunda för inte så länge sen? Luleå torskade mot HV. Är man inte på tårna så slår alla....alla!

Växjö och Rögle är med däruppe. Är trångt där i topp 6. Frågan är om FBK når dit. Tufft! Luleå och Malmö är tufft att gå förbi! Växjö och Rögle verkar ta sina poäng för att stanna i topp 6.
Senast redigerad av Palkranen 2026-02-04 kl. 20:02.
Citera
2026-02-04, 22:56
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.

Undrar om det inte redan är bestämt att det blir Lakers, ni får i kvartsfinal.
Citera
2026-02-05, 11:33
Medlem
Bodbud275s avatar
Citat:

Vem är det då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in