2026-02-02, 23:50
Medlem
RegalskeppetVASAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Det komiska med detta är att det alltså finns folk som ser problematik i att vanliga etniska Svenskar Januari och Februari varje år, sitter och tittar kritvit vintersport. Istället för att lägga noll värderingar kring det och istället njuta av vintersporten så måste man politisera det hela.
Problemet = Det är för många vita människor.
Fruktansvärt! Det här måste vi ändra på! Man vill ju inte att Svensken ska bli för nationalistisk när man ser de blonda damerna i längdskidor plocka ännu ett guld.

Ja vi kanske ska vara mer värdegrunds-progressiva så som vi Svenskar är så fantastiska på.

Vi kan börja med att kvotera in folk till skidlandslaget. Minst 50% negrer i längdskidåkning.

Hockeylandslaget är också väldigt vitt. Kanske kan Fredrik & Filip göra ett nytt mångfaldsprojekt här, träna upp ett Somaliskt landslag i ishockey, de bästa plockas direkt in i till det Svenska ishockeylandslaget.
Matchens MVP går sedan alltid till en Somalier för att uppmuntra andra utlänningar till vintersport.

Detta lär bli en success! Och Sverige kan återigen slå sig på bröstet och titulera sig världens superhumanitära mångfaldsstat!

Det spelar liksom ingen som helst roll om det handlar om vilka som sitter i börsstyrelser eller vilka som tävlar i skidåkning - problemet är alltid svensken.

De vill få bort oss från vårt eget land och då måste man probelmatisera att svenskar är svenskar. I majoriteten av all reklam jag ser på nätet och irl så är det en neger och denne har oftast en pursvensk kvinna vid sin sida. Det är inte av en slump om jag säger så.
Citera
2026-02-03, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Asyltalen är de lägsta sedan 1985. Men det blir ändring på det om sossarna kommer tillbaka till makten. Därför måste vi rösta på Tidö.

Detta är propagandan. De skyltar stort med att asylinvandringen är låg, och det stämmer. Problemet är bara att nu kör de på anhörighetsinvandring istället och den är skyhög. Och den är det knäpptyst om. Och med den så blir det närmare 100 000 per år som vanligt.

Att de har bytt namn på invandringstypen i massinvandringen kvittar, det enda som spelar roll är antalet människor som kommer in i slutändan och det är runt 100 000.

Det spelar ingen roll vad du röstar på, massinvandringen kommer fortsätta oavsett. Du kan trösta dig med att oavsett vem som vinner valet så kan du lugnt räkna med att det kommer fortsätta komma in runt 100 000 varje år in i detta landet.
Senast redigerad av Finporslinet 2026-02-03 kl. 02:25.
Citera
2026-02-03, 07:00
Medlem
Du jobbade alltså med EN invandrare 1975 och nu tror du att du är expert i frågan?

Jag brukar inte använda det här ordet, men här är verkligen definitionen av en svennefitta haha. Sådan nidbild av en Flashbackare.

Snacka inte strunt. Du fick en mongoblatte som var trevlig och det låter som att ni ändå dissade honom, sedan verkar du inte ha stött på en enda jugge, polack, kenyan på trucklagret, arabelektriker, ingen av de välkända knegarstereotyperna av duktiga blattar näädå dom är enhörningar

Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Snacka inte strunt. Du vet ingenting. Jag var 25 år, när jag upplevde första "blatten" på jobbet. Det var 1975. Han kom från något land i långt-bort-istan. Han var tämligen oduglig och hur vi än försökte lära honom så kom vi bara till en viss nivå. Vi visste ingenting då om invandring. Han fick jobba med enklare saker och smälte någorlunda in, på en lägre nivå, men han kom aldrig ifrån att han hade svårt att lära sig ens basala saker. Vi konstaterade detta och vi hjälpte honom när han behövde hjälp.

Han var mest för sig själv. Han åt lunch ensam vid ett bord, som att han ville vara ifred eller inte ville störa. Vi visste inte.

Han var harmlös och trevlig men det gick inte att fortbilda honom. Han trivdes med att arbeta med ett enda moment och det var vad han gjorde i många år.

Jag bytte sedan jobb och vet ingenting om honom efter det. Jag har inte tänkt på honom sedan dess.

Jag är förvånad över alla "experter" här på FB. Jäklar vad mycket ni vet om invandrarna. Hur många av er tangentbordsryttare i den här tråden har arbetat med en invandrare från ett land men nationellt IQ på runt 80? Jobbat med en person som man i stort varje dag fått instruera igen och igen och igen så att denne skulle kunna utföra sitt jobb även fast denne gjort samma sak under kanske ett års tid.

Kan inte ni Flashback-experter tala om här för alla nu precis hur en sådan invandrare som jag jobbade med för länge sedan i dag klarar sitt jobb och på vilket sätt denne bidrar till Sverige?
Citera
2026-02-03, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nesrider81
Du jobbade alltså med EN invandrare 1975 och nu tror du att du är expert i frågan?

Jag brukar inte använda det här ordet, men här är verkligen definitionen av en svennefitta haha. Sådan nidbild av en Flashbackare.

Snacka inte strunt. Du fick en mongoblatte som var trevlig och det låter som att ni ändå dissade honom, sedan verkar du inte ha stött på en enda jugge, polack, kenyan på trucklagret, arabelektriker, ingen av de välkända knegarstereotyperna av duktiga blattar näädå dom är enhörningar
Så kan man tolka vad jag skrev. Jag har arbetat i företag med invandrare sedan dess. 30 år på Ericsson som har kontor över hela världen. Jag gav ett exempel. Gå och kamma dig nu.
Citera
2026-02-03, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Detta är propagandan. De skyltar stort med att asylinvandringen är låg, och det stämmer. Problemet är bara att nu kör de på anhörighetsinvandring istället och den är skyhög. Och den är det knäpptyst om. Och med den så blir det närmare 100 000 per år som vanligt.

Att de har bytt namn på invandringstypen i massinvandringen kvittar, det enda som spelar roll är antalet människor som kommer in i slutändan och det är runt 100 000.

Det spelar ingen roll vad du röstar på, massinvandringen kommer fortsätta oavsett. Du kan trösta dig med att oavsett vem som vinner valet så kan du lugnt räkna med att det kommer fortsätta komma in runt 100 000 varje år in i detta landet.

Det spelar roll. Om man röstar på SD så att de är större än M och de sedan blir med i regeringen efter valet 2026, då är det garanti på att massinvandringen kommer att minska i totalen också. Kom ihåg att SD är fortfarande det enda partiet i riksdagen som talar klarspråk om massinvandringen.
Citera
2026-02-03, 08:53
Medlem
RadiationSantas avatar
Det har väl aldrig varit förbjudet för araber eller afrikaner att delta i vintersporter?
Mig veterligt har ingen invandrare åkt på stryk eller blivit ihjälklubbad av att gå med i ett hockeylag.

Vad förväntar sig AP (och associerade politiska grupper) att man skall göra?
Tvinga somalier och irakier att åka skidor vare sig de vill eller inte?
Snacka om "svart pist".
Citera
2026-02-03, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Det spelar roll. Om man röstar på SD så att de är större än M och de sedan blir med i regeringen efter valet 2026, då är det garanti på att massinvandringen kommer att minska i totalen också. Kom ihåg att SD är fortfarande det enda partiet i riksdagen som talar klarspråk om massinvandringen.

SD är sionister och de är absolut inte på det svenska folkets sida. De kommer att fortsätta gå ärenden åt de som ligger bakom massinvandringen.

Vad du än röstar så fortsätter massinvandringen oavbrutet, det går inte rösta bort den. Tyvärr så är det såhär.
Citera
2026-02-03, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
SD är sionister och de är absolut inte på det svenska folkets sida. De kommer att fortsätta gå ärenden åt de som ligger bakom massinvandringen.

Vad du än röstar så fortsätter massinvandringen oavbrutet, det går inte rösta bort den. Tyvärr så är det såhär.

Nu handlar tråden om vintersporter och jag vill återknyta till att vi ska låta SD få chansen bevisa sitt värde 2026-2030 innan vi påstår att de inte kan/vill/kommer göra någon skillnad. Samma gäller givetvis att vi ska låta somalier och araber vara med i hockey, störtlopp och backhoppning snarast möjligt bara för att inte vara elaka och stänga dem ute från dessa aktiviteter.

Sedan ska de inte komma och gnälla över att vi tvingar dem utan det skulle istället då kunna vara en del av processen att bli en svensk medborgare...

...givetvis kopplat till att de måste uppnå vissa minimumkrav i prestanda.
Senast redigerad av SecretGarden352 2026-02-03 kl. 09:34.
Citera
2026-02-03, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Så kan man tolka vad jag skrev. Jag har arbetat i företag med invandrare sedan dess. 30 år på Ericsson som har kontor över hela världen. Jag gav ett exempel. Gå och kamma dig nu.
Problemet är väl att du gav ett enda exempel, och du har inga fler. Jag är nyfiken på vilka kaosblattar som har lyckats ta sig in på din arbetsplats på Ericsson sedan dess

Och snälla, för din skull skriv inte saker som "Gå och kamma dig nu." Den där förolämpningen funkade kanske på 30-talet och du framstår inte som mindre svennefitta när dina dissar låter som kastrerad gubbe.
Citera
2026-02-03, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nesrider81
Problemet är väl att du gav ett enda exempel, och du har inga fler. Jag är nyfiken på vilka kaosblattar som har lyckats ta sig in på din arbetsplats på Ericsson sedan dess

Och snälla, för din skull skriv inte saker som "Gå och kamma dig nu." Den där förolämpningen funkade kanske på 30-talet och du framstår inte som mindre svennefitta när dina dissar låter som kastrerad gubbe.
"Gå och kamma dig nu."? Den funkar hur bra som helst idag. Du märker hur dina kommentarer inte riktigt får fäste? Annars är jag klar med dig. Du får sista ordet, passa på nu - ett extraerbjudande. En dag blir du också en kastrerad gubbe. Peace.
Citera
2026-02-03, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Nu handlar tråden om vintersporter och jag vill återknyta till att vi ska låta SD få chansen bevisa sitt värde 2026-2030 innan vi påstår att de inte kan/vill/kommer göra någon skillnad. Samma gäller givetvis att vi ska låta somalier och araber vara med i hockey, störtlopp och backhoppning snarast möjligt bara för att inte vara elaka och stänga dem ute från dessa aktiviteter.

Sedan ska de inte komma och gnälla över att vi tvingar dem utan det skulle istället då kunna vara en del av processen att bli en svensk medborgare...

...givetvis kopplat till att de måste uppnå vissa minimumkrav i prestanda.

Som sagt det här är bara samma tröttsamma signaler från media som vanligt att det är jättehemskt om vita människor har något som är deras eget, men det är naturligtvis inga problem i motsatt riktning då är det jättebra.

Det är bara en del av folkutbytet som pågår i västvärlden.
Citera
2026-02-03, 15:13
Medlem
Duvlorts avatar
Handlar det om "icke-svenskar" eller hudfärg?
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in