Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Men nu stämmer ju det hovet säger med den bevisning som finns kring Sofia. Så i Sofia fallet kan vi hittills lita på hovet.
Låter orimligt att Epsteins skulle pyssla med sådant på restaurang och bio. När han hade sin kära ö att göra sådant på.
Sanningen spelar roll för mig.
Har hon haft sex, så vill jag se bevis för det, inte bara höra folks vilda spekulationer. Sexet i sig är oväsentligt, det var ju i så fall över 20 år sedan.
Men sanningen spelar roll. Jag vill veta att det är sant. Och hittills är det bara spekulationer i tråden.
Nej, hovets uppgifter är motstridiga mot Epstein-dokumenten då det finns indikationer på att de träffades 2012. Barbro och Epstein har ingen anledning att ljuga i sin kommunikation men det har hovet. Så länge hovet inte presenterar vad Sifua gjorde det aktuella datumet så förbehåller jag mig rätten att spekulera kring att hon faktiskt var på filmvisning med en dömd pedofil.
Att Epstein och Barbro samtalar om Sifua flera år senare tyder också på att Epstein och Sifua träffat varandra mer än vid någon middag och filmvisning. Hur skulle Epstein kunna komma ihåg Sifua vid namn om hon inte hade gjort något anmärkningsvärt? Betänk att Epsteim troligtvis umgicks/förgrep sig på hundratals unga kvinnor vid den tiden.
Ja, människor spekulerar på Flashback, fy fan vad jobbigt för dig! Det är ju just det Flashback är till för!