2026-02-03, 02:22
Medlem
Mohaves avatar
Fler som kört det med att man att man lånar varandras kläder när man är ifrån varandra?

En flickvän till mig började med det. Hon bad om få med sig min skjorta för att få gosa med den och känna min doft när hon skulle somna.

Nu har jag en kofta här som en tjej jag tycker om har lämnat kvar.

Det går förstås att köra det mer hardcore med trosor och kalsonger.

Fler som håller på med detta?
Citera
2026-02-03, 02:30
Medlem
Nej det är ingenting jag håller på med men jag är en vuxen person!
Citera
2026-02-03, 02:31
Medlem
Kvinnor har alltid använt sina mäns kläder. Även innan de fick egen man använde de sin fars kläder. Kvinnor har ju bara minst tre gånger mer kläder än sin man men likväl måste de låna något för de har ju själv inget att använda. Men okej att det var lukten de ville åt visste jag inte. Då gör de samma som katten och hunden som gillar att lägga sig på husses kläder för att känna sig trygg.
Citera
2026-02-03, 03:30
Medlem
Fantens avatar
Du är så pass gammal att du har varit reggat i snart 20 år, och det är först nu du har noterat detta?
Citera
2026-02-03, 04:02
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Fler som kört det med att man att man lånar varandras kläder när man är ifrån varandra?

En flickvän till mig började med det. Hon bad om få med sig min skjorta för att få gosa med den och känna min doft när hon skulle somna.

Ja men det gäller endast om det är en pojkvän å då en munkis/hoodie.

Antar att det är hon du hade som dejt som lämnade den?
Senast redigerad av MissAjDiHiDi 2026-02-03 kl. 04:06.
Citera
2026-02-03, 04:36
Medlem
kalkryggars avatar
Typiskt beteende som tonårstjejer har. Det enda vi män funderar på är hur det doftar i trosan. Men vi brukar inte orka jobba oss så mycket för det. Råkar det ligga en trosa framför oss så doftar vi lite på den och blir kåta.
Citera
2026-02-03, 05:52
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:

Vad gör du med trosorna? Lägger du näsan i snigelspåret och inhalerar? Låter ju sjukt äckligt
Citera
2026-02-03, 07:55
Medlem
En o annan flanellskjorta och hoodie har man ju blivit av med under åren, men det har snarast rört sig om kidnappning än lån liksom. 😅

Brukade iofs låna ett par byxor av en partner, o hon blev sur för att dom såg bättre ut på mig. 😄
Citera
2026-02-03, 08:04
Medlem
HBTKuks avatar
Nej, jag går inte i kvinnokläder. Med tanke på storleksskillnaden hade jag aldrig ens fått plats i gummans kläder.

Men praktiskt för dig, ts. Eftersom du bär din tjejs kläder och ni har samma storlek har du dubbla garderober.
Citera
2026-02-03, 08:41
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Sorligt att komma i en kvinnas kläder, snacka om förödande för självförtroendet och självkänslan man har som man, ät kött och gå till gymmet!
Citera
2026-02-03, 11:23
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Du är så pass gammal att du har varit reggat i snart 20 år, och det är först nu du har noterat detta?
Nej, det var länge sen det hände första gången. Hade en flickvän som brukade be mig lämna något plagg hos henne när jag åkte hem.
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi

Ja men det gäller endast om det är en pojkvän å då en munkis/hoodie.

Antar att det är hon du hade som dejt som lämnade den?
Trevligt!

Ja, det var hon. Fast enligt henne var det inte meningen. Hon sa att hon bara råkade glömma sin kofta här.
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Råkar det ligga en trosa framför oss så doftar vi lite på den och blir kåta.
Den straighta man som påstår att han inte har gjort detta ljuger.
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Vad gör du med trosorna? Lägger du näsan i snigelspåret och inhalerar? Låter ju sjukt äckligt
Så klart att man har gjort det. Om du tycker att dessa dofter är äckliga så är du nog bög.
Citera
2026-02-03, 12:33
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Trevligt!

Ja, det var hon. Fast enligt henne var det inte meningen. Hon sa att hon bara råkade glömma sin kofta här.
Ja det var det. Men det lämnades tillbaka när det tog slut. Nu är inte sånt där så värst viktigt å för mig handlade det inte om att kunna lukta på. Eftersom förr eller senare så behövdes ju plagget tvättas..

Kan ju mycket möjligt vara så som hon säger å det hoppas jag på, för din skull. Jag skulle då inte lämna nåt plagg med flit hos nån jag varit på första dejten hos. Men nu är inte jag som alla andra tjejer heller...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in