2026-02-01, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Tror du inte att människor i hans närhet kan ha sett saker som kändes besvärande eller konstiga långt innan domen 2008? Det är ju inte heller så att han var övergiven när han muckade 2009.

Fast nu har det tydligen framkommit lite annat som du kanske känner till? Vad tror du om sanningshalten i detta?

Källa: Expressen https://share.google/Rs1hl2H3XNQfMxvZa

Ja, det fanns säkert människor i Epsteins närhet som kunde till våldtäkt osv. Men Sofia hörde inte till personer i hans närhet.

Ja, hon blev inbjuden till filmvisning 2012. Men enligt hovet åkte Sofia aldrig på denna.
Citera
2026-02-01, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ironi kallas det för.

Sofia träffade Epstein några gånger på fest. Innan Han dömdes för våldtäkt. Du verkar tro att Sofia visste om hans brott, då FBI luskade. Det gjorde hon med största sannolikhet inte.

Du skrev att INGEN visste om hans brott när han och Sifua träffades. Jag motsatte mig det.

Jag skrev ingenting om att Sifua nog visste om hans brott.

Börja läs vad jag skriver och sluta fultolka, tack.
Citera
2026-02-01, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
Du skrev att INGEN visste om hans brott när han och Sifua träffades. Jag motsatte mig det.

Jag skrev ingenting om att Sifua nog visste om hans brott.

Börja läs vad jag skriver och sluta fultolka, tack.

Nej, hur skulle de kunna veta det? Han var ju inte dömd då. Och mig veterligen var där inga vittnen som såg våldtäkt.

Sofia var där på fest några gånger. Precis som en jädra massa andra. Hon varken kände Epstein eller stod honom nära. Med största sannolikhet har hon inte haft sex med honom.
Citera
2026-02-01, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nej, hur skulle de kunna veta det? Han var ju inte dömd då. Och mig veterligen var där inga vittnen som såg våldtäkt.

Sofia var där på fest några gånger. Precis som en jädra massa andra. Hon varken kände Epstein eller stod honom nära. Med största sannolikhet har hon inte haft sex med honom.

Så du står fast vid att INGEN visste om Epsteins brott 2005 trots att FBI påbörjat en undersökning samt att lokalpressen i Florida började skriva om det 2005?

Har du någon aning om vad ordet INGEN betyder? Är FBI +lokalpress=ingen?

Kan du klargöra under vilka former Epstein och Sofia träffades? Du nämner fester, vilka fester var det och vad skedde där? Var det inte så att Epstein och hans "polare" brukade ligga med unga tjejer just på fester?
Citera
2026-02-01, 18:08
Medlem
Hur kommer det sig att tjejer från Sverige Norge
Matte Marit och Sofia har kommit i kontakt med han.
Var de yrkes prostituerade för rika i USA hur hamnade de i kontakt för det första med Epstein

Fanns det kontakter som förmedlade unga tjejer till rika gubbar som eskortdamer + tjänster
Citera
2026-02-01, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Jag kan inte bevisa på samma sätt som ni inte kan bevisa att det inte har skett. Oavsett vad så vad tror du att prinsessan Sofia gjorde hos Epstein?
Har hon någonsin varit i närheten av Epstein, eller bara nära den svenska kvinnan?
Citera
2026-02-01, 18:19
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Gå till henne X sida. Det finns en bild där alla "svenskor" finns med även vår sofia! Bilden är rätt märklig och skum ty jag får illuminati vibes av dörren bakom de!

De står framför porten till Handelshögskolan i Stockholm.
Citera
2026-02-01, 18:23
Medlem
Kass tråd, finns tusentals namn i Epstein filerna.

Att mossad skulle vara intresserad av en person som ville bli skådis eller modell och hängde med rika personer är långsökt, dessutom borde det i så fall finnas bättre kandidater än en svensk.
Citera
2026-02-01, 18:43
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladmums
Att mossad skulle vara intresserad av en person som ville bli skådis eller modell och hängde med rika personer är långsökt, dessutom borde det i så fall finnas bättre kandidater än en svensk.

Ja, vare sig Utviket eller CP är intellektuellt utrustade för att vara Mossadagenter.

Däremot kan det förstås finnas möjligheter att påverka kungahuset genom att hota att exponera eventuellt osedliga beteenden hos Utviket.
Citera
2026-02-01, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
Så du står fast vid att INGEN visste om Epsteins brott 2005 trots att FBI påbörjat en undersökning samt att lokalpressen i Florida började skriva om det 2005?

Har du någon aning om vad ordet INGEN betyder? Är FBI +lokalpress=ingen?

Kan du klargöra under vilka former Epstein och Sofia träffades? Du nämner fester, vilka fester var det och vad skedde där? Var det inte så att Epstein och hans "polare" brukade ligga med unga tjejer just på fester?

Med ingen menar jag de som hängde på hans fester. Och innan något är utrett ordentligt så vet ju ingen. Eller hur? De kan ana, men inte veta. Gäller även FBI, ja.

De träffades ett fåtal gånger i "sociala sammanhang". Låter mer som ytligt bekanta.

Tja, Epstein verkar ju vilja ha barn främst. Ända ner till 12 års ålder. Sofia var över 20 de fåtal gånger de sågs. Hon var nog för gammal för honom.
Citera
2026-02-01, 20:09
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladmums
Kass tråd, finns tusentals namn i Epstein filerna.

Är det inte just svenska namn som är intressanta?
Citera
2026-02-01, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Är det inte just svenska namn som är intressanta?

Om det funnits något av substans så kanske det.

Men här så har ju den kontakt som kommit fram varit rätt flyktig till Epstein och mossad finns det ju inget alls som pekar på.

Det är inte ens säkert att Epstein jobbade för mossad.

Epstein har ju varit ytterst aktivt socialt och har haft tusentals kontakter.

Blir litet på samma nivå som att någon politiker råkar skaka hand med ngn yrkeskriminell på ett valmöte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in