2026-02-01, 16:24
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Singoallaa
Oh wow tack.

Vidrig läsning. Barbro är ju en kopplerierska och halick för pedofiler. När sks hon arresteras?

Gå till henne X sida. Det finns en bild där alla "svenskor" finns med även vår sofia! Bilden är rätt märklig och skum ty jag får illuminati vibes av dörren bakom de!
Citera
2026-02-01, 16:25
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Närmast otroligt komprometterande uppgifter i dessa länkar, men vad innehöll den andra länken som du kommenterar med: "The best princess" indeed.? Sidan är numera bortplockad så det måste väl ha varit något riktigt extra? EDIT: Nä ser nu att länken bara är trasig....

Yes, här är en fungerande: https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%2010/EFTA01923241.pdf
Citera
2026-02-01, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ppp333
Tre prinsessor i samröre med Epstein
Mette
Meghan
Sofia
Det har varit mycket prat om Meghan i samma sammangang och om det stämmer så blir det tre stycken.
Lustigt sammanträffande

Det bör redan nu börja planeras några spännande filmer. Typ:

"Från Epsteins horhus till europeiska kungahus" eller
"Horor som blev kungligheter".
Citera
2026-02-01, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Många av de som "hängde med honom" har haft kontakt med honom efter domen 2008 och efter att han släpptes från fängelset 2009, han avtjänade 13 månader.

Du kan själv läsa vad han satt inne för i länken nedanför.

Skulle du själv ha velat umgås med honom 2009 när han muckade?

Nej, jag hade inte velat umgås med Epstein. Inte ens innan domen.

Men innan det uppdagades vad han var för en slusk, så ville ju folk umgås med denna rika man. Och det var ju då Sofia träffade honom några gånger, innan allt uppdagades.
Citera
2026-02-01, 17:01
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Han satt bara inlåst nätter och helger - arbetade som vanligt på sitt kontor på dagarna så det är inte säkert att alla ens förstod att han satt i fängelse.

Undrade aldrig "vännerna" vart han tagit vägen på nätterna och helgerna under 13 långa månader?

Försöker du försvara honom eller hans "vänner" som inte förstod att han blev dömd till fängelse 2008?
Citera
2026-02-01, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Sofia jobbade på FBI menar du?

Är du så dum på riktigt eller låtsas du bara?
Citera
2026-02-01, 17:11
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Framför allt finns kopplingen till Mossad genom Epsteins kvinna Ghislaine Maxwell, vars far var den brittiske mediamagnaten Robert Maxwell som definitivt arbetade åt Mossad. Israels president, premiärminister och sex underrättelsechefer närvarade på hans begravning och Yitzhak Shamir sade på begravningen att Maxwell hade "gjort mer för Israel än det kan berättas idag".

Japp kopplingen finns. Oavsett om lämpligt. Vi har en svensk prinsessa kopplas till sexhandel och Mossad. Det är illa.
Citera
2026-02-01, 17:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Undrade aldrig "vännerna" vart han tagit vägen på nätterna och helgerna under 13 långa månader?
Ingen aning - men jag hänger sällan med vänner i andra länder på nätterna, jag skriver bara fakta.
De flesta jag känner ytligt skulle jag nog inte ens märka om de var borta i ett år - oavsett tid på dygnet.

Citat:
Försöker du försvara honom eller hans "vänner" som inte förstod att han blev dömd till fängelse 2008?

Nä - förklara - inte försvara.
Jag är ju en sån där jobbig jävel som tycker att det bör finnas bevis för påståenden - så jag tror t.ex inte alls på på att alla dessa kändisar som omnämns i tråden skulle ha knullat unga brudar hemma hos epstein - det saknas ju helt bevis och till och med beskyllningar från offer - så det verkar för mig snarast som om det var Jeffreys eget nöje (kanske med lite assistans från en viss engelsk prins) och knappast något systematiskt pedofilbeteende av Jeffreys umgängeskrets.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2026-02-01 kl. 17:19.
Citera
2026-02-01, 17:14
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Nej, jag hade inte velat umgås med Epst*in. Inte ens innan domen.

Tror du inte att människor i hans närhet kan ha sett saker som kändes besvärande eller konstiga långt innan domen 2008? Det är ju inte heller så att han var övergiven när han muckade 2009.

Citat:
Men innan det uppdagades vad han var för en slusk, så ville ju folk umgås med denna rika man. Och det var ju då S*fi* träffade honom några gånger, innan allt uppdagades.

Fast nu har det tydligen framkommit lite annat som du kanske känner till? Vad tror du om sanningshalten i detta?

Källa: Expressen https://share.google/Rs1hl2H3XNQfMxvZa
Citera
2026-02-01, 17:18
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppp333
Tre prinsessor i samröre med Epstein
Mette
Meghan
Sofia
Det har varit mycket prat om Meghan i samma sammangang och om det stämmer så blir det tre stycken.
Lustigt sammanträffande

Möjligen inte. Han gillade att ha säg sig makten. De kunde beskydda honom från hans övriga dumheter. Vi ska ju inte säga att dessa kungliga visste vad fan han gjorde. De var mer bra att som beskydd.
Citera
2026-02-01, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
Är du så dum på riktigt eller låtsas du bara?

Ironi kallas det för.

Sofia träffade Epstein några gånger på fest. Innan Han dömdes för våldtäkt. Du verkar tro att Sofia visste om hans brott, då FBI luskade. Det gjorde hon med största sannolikhet inte.
Citera
2026-02-01, 17:20
Medlem
KungPungPats avatar
Det handlar väl egentligen om att det existerar demoner som äter enbart energier från barn som utsätts för traumabehandlingar. Därför sysslar regeringar med pedofili... för att dom lyder varelser i andra dimensioner.

Finns varelser som föredrar energierna som människor avger när dom genomgår tortyrer och sånt.

Därför blir detta aldrig ett färdigt pussel som folk kan greppa gällande varför ungar blir utsatta för hemskheter på dessa vis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in