2026-01-31, 16:41
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag menar att folk ändrar sig.

Eller menar du att du är samma person nu som du var när du var barn och åt snor och hade bajsränder i kallingarna och kastade saker på andra om du blev arg? Ska vi se dig som "snorätaren Galejan ned bajsränder i kallingarna" även när du inte längre äter snorbusar och är en ansvarsfull förälder med rena kallingar?

Nu är Sofia fyrabarnsmor. Och det är vad som definierar henne nu.

Hon var en utviknings-paradise hotell- jänta förr. I sin oförståndiga ungdom. Det där har hon vuxit ifrån, precis som du har vuxit ifrån ditt snorätande och små kallingar med bajsränder i.
Ja, mitt snorande som barn är en del av mitt förflutna och förändras inte av att jag numera snyter mig i näsduk. På samma sätt förändras inte en lyxprostituerads förflutna av att hon lyckats få någon att komma oskyddat i henne fyra gånger. Man kan inte bara börja räkna sitt liv från när det blev bekvämt och presentabelt.

Värst vad du skyddar porrprinsessan? Vad är grejen med det?
Citera
2026-01-31, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Högst oklart.
Det som framkommit är att Sofia har umgåtts med Epstein.
Huruvida de har haft sex eller inte vet vi inte.

Oklart? Hahah, tror du Epstein flygit henne i 1 klass över Atlanten ToR, boende på lyxhotell och säkert är väldigt generöst arvode och sen bra druckit kaffe med henna och alla andra flickor. 🙂🙂🙂
Hon och flera andra tjejer var inhyrda som lyxhoror och Epstein och hans kompisar har haft sex med dem. Punkt slut!
Citera
2026-01-31, 16:49
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Oklart? Hahah, tror du Epstein flygit henne i 1 klass över Atlanten ToR, boende på lyxhotell och säkert är väldigt generöst arvode och sen bra druckit kaffe med henna och alla andra flickor. 🙂🙂🙂
Hon och flera andra tjejer var inhyrda som lyxhoror och Epstein och hans kompisar har haft sex med dem. Punkt slut!

Om så; hur kommer hovet - och prinsen - hantera detta?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Aldrig hört talas om. Vet heller inte vad Parant betyder haha Mycket man lär sig idag. Hur träffade hon Epstein? Det är detta jag inte förstår. Han är en random lärare som plötsligt har en ö dit alla åker och han träffar kungligheter. Hur ser den här tidslinjen egentligen ut?
Tja, det var väl sånt som det var tänkt att våra "fria medier" skulle gräva fram och reda ut åt oss, eller, vi får fråga dom varför man inte klarar av sitt jobb. Var tar deras utredning stopp någonstans?
Citera
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Hon var ung då. Ung med outvecklad hjärna. Fattade därav unga, dumdrisiga beslut (så som många unga gör).

Sedan blev hon vuxen. Vuxen, förståndig och kär i en stilig och charmig prins. Som även blev kär i henne. De gifte sig efter att ha kämpat i flera år mot folks fördomar och elände. Men deras kärlek var starkare än folks fördomar och käppar i hjulet. Prinsen tog upp det i sitt tal vid deras bröllop.

Sedan har de fått fyra barn inom sitt äktenskap.

Dina ord låter mest patetiska. Prinsen är en stilig och charmig man som helt på egna meriter fick hennes hjärta i brand.

Hade han varit en ful, icke charmig slusk. Hade man kunnat tänka sig att hon var en golddigger (oavsett hennes tidigare bakgrund).

Men nu är han en snygg, stilig och charmig man. Klart hon föll för honom! Och gärna ville bli hans fru och mor till hans barn! Inte som en "pensionsförsäkring". Utan av kärlek och åtrå till honom.

Du låter ju som en 14-årig flicka och inte som en gammal karl!
Citera
2026-01-31, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Ja, mitt snorande som barn är en del av mitt förflutna och förändras inte av att jag numera snyter mig i näsduk. På samma sätt förändras inte en lyxprostituerads förflutna av att hon lyckats få någon att komma oskyddat i henne fyra gånger. Man kan inte bara börja räkna sitt liv från när det blev bekvämt och presentabelt.

Du äter inte snor längre. Hon gör inga utvik längre. Så du ska inte kallas för "snorätaren Galejan" och hon ska inte kallas för "hora" etc. För ni är inte det.

Hon har fyra barn. Väldigt fult att skriva som ni gör om deras mamma. Men ni har väl inte tillräckligt ned empatisk förmåga att inse vad det gör ned barn att inse hur deras föräldrar baktalas av alla möjliga människor som inte ens känner dem?
Citera
2026-01-31, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Högst oklart.
Det som framkommit är att Sofia har umgåtts med Epstein.
Huruvida de har haft sex eller inte vet vi inte.
Hon har tydligen varit en eskort-brud, "sällskapsdam" om man vill vara snäll, ungefär som knugens "kaffeflickor".
Ger inte bra vibbar. Hon är definitivt en golddigger. Men nu har hon sin framtid säkrad, vid ev. skilsmässa behåller hon sin titel och får en fin bostad gratis och en furstlig apanage.
Citera
2026-01-31, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Du låter ju som en 14-årig flicka och inte som en gammal karl!

Må så vara.

Du kanske också har svårt att förstå vad det gör med hennes fyra barn att höra hur folk beskriver deras mamma?
Citera
2026-01-31, 16:53
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan

Det är "White knight"-grejen. Vissa män tror att de ska göra sig mer attraktiva hos kvinnor, genom att låtsas ha de typiska vänster-liberala, genuskorrekta och feministiska värderingarna. I just fallet Sofia handlar det om att ingen kvinna får "slut-shejmas".

...men Tomatkungen måste också snart bli överbevisad nu, när Sofia får sparken. Hur det nu ska gå till, jag antar att CP får avsäga sig sin prinstitel och sin plats i tronföljden, och då är vi av med Nakenfia också. För efter allt som kommit fram nu i Epstein-filerna så KAN inte hovet skydda henne länge till.
Citera
2026-01-31, 16:54
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoveOnUp
Hon har tydligen varit en eskort-brud, "sällskapsdam" om man vill vara snäll, ungefär som knugens "kaffeflickor".
Ger inte bra vibbar. Hon är definitivt en golddigger. Men nu har hon sin framtid säkrad, vid ev. skilsmässa behåller hon sin titel och får en fin bostad gratis och en furstlig apanage.

Och tung skam att släpa på.
Barnen kommer också få bära stigmat; "mamma var Epsteins hora".
Citera
2026-01-31, 16:55
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge

Men OJ OJ OJ så får man väl inte säga! Jag är helt övertygad om att de hade Bibelstunder och sjöng psalmer och sådant!
Citera
2026-01-31, 16:59
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Du äter inte snor längre. Hon gör inga utvik längre. Så du ska inte kallas för "snorätaren Galejan" och hon ska inte kallas för "hora" etc. För ni är inte det.

Hon har fyra barn. Väldigt fult att skriva som ni gör om deras mamma. Men ni har väl inte tillräckligt ned empatisk förmåga att inse vad det gör ned barn att inse hur deras föräldrar baktalas av alla möjliga människor som inte ens känner dem?
Vill man inte bli känd som byhoran så ska man kanske inte spendera ungdomsåren på rygg? Sedan är det naturligtvis synd om barnen men det är ytterst deras lättfotade mor som satt dem i den situationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in