2026-01-31, 07:27
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Inte iq heller isåfall

Jo det är det. Iq är vetenskapligt, stabilt över tid och används för att uppskatta en persons mentala kapacitet. Om vi mäter 100 barns iq så kan vi göra förutsägelser om hur de kommer lyckas i livet, hur stor chans det är att de går till högre utbildning, tjänar pengar, håller sig utanför fängelse etc etc etc...

EQ är inget annat än ett luddigt personlighetstest. Hur mäter man ens eq? vilken kvot används?
2026-01-31, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Tänker rent allmänt i samhället. Kvinnor är så otroligt korkade. Teorin om att vi har samma IQ kan omöjligt stämma. De måste ha minst 5-10 poäng mindre i genomsnitt!

Jag har en fru som är underbar på alla sätt, men smart är hon då inte. Logiska resonemang går inte ihop i hennes huvud och därför brukar jag hoppa över dem. Min hjärna blir inte särskilt utmanad, men det är nog heller inte syftet.

Kvinnorna lyckas inte med sin "magkänsla" hitta en vettig karl. Utan de blir ofta singelmammor eller dumpad när den där tiopoängaren till man har ejakulerat i dem. En kvinna jag känner som knullade en neger och födde barn med honom. Negern lämnade henne så fort barnet ploppade ut

Att kvinnor är så vansinnigt korkade är bortom allt förstånd för mig.

Håller ni med om att det där att män och kvinnor har samma IQ är en myt?

Vi män är både smartare och starkare.

Sorry.... din fru är trött och svamla om sånt.
SORRY MÄNNEN ÄR INTE STARK OCH SMART NÄR DET GÄLLER LÖJLIGT KARTGRÄNSER OCH VAPEN SAMT GUMMIDÄCK...
INDUSTRIN SLAV JOBB!!!
MÄNNEN KLARAR SIG ALDRIG UTAN EN KVINNA I SÄNGEN... MÄNNEN MÄSTE HA KNULLA....
2026-01-31, 08:00
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Eq är definitivt ingen tillgång när det ska tänkas logiskt och klart.

Och IQ är ingen tillgång när man ska känna efter eller samspela med människor.

Vad ville du ha sagt med det där egentligen?

Rent krasst värderar män och kvinnor Iq/känslor rätt olika. Vem är att säga vem som har rätt?
2026-01-31, 08:06
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
EQ är inget annat än ett luddigt personlighetstest. Hur mäter man ens eq? vilken kvot används?

Nu använder du logik för att försöka förstå känslor. Det är inte riktigt så det fungerar.

Känslor är inte mätbara på det viset.

Jag misstänker att den generella trenden över världen att män tar sina egna liv i större utsträckning beror på vår något sämre förmåga att förstå (eller lyssna på) vårt egna inre känsloliv.

För om vi nu är mer smarta och logiska - hur kommer vi till slutsatsen att det logiska är att avsluta vårt eget liv?
2026-01-31, 08:07
Medlem
Synd att män inte kan använda sin oerhörda intelligens till studier.
2026-01-31, 08:08
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
På nätet är det skitvanligt. Jag förutsätter att alla på Flashback är män.

Nä, varför överkorrigera? Om någon på ett trovärdigt sätt utger sig för att vara kvinna och du inte ser några röda flaggor att det skulle vara på annat vis så utgå från att det faktiskt är en kvinna. Det blir mer rätt så.

Här på flashback bedöms du efter vad du skriver ändå oavsett vem du är i verkligheten. Inte som att du får några fördelar som "kvinna", därmed så behöver vi inte skärskåda det för fördelar. Sen om någon gillar att lajva kvinna, det är en knepig typ och sådant lyser igenom om man tittar noggrant efter det.

Jag ber om ursäkt för att detta inte är trådens egentliga ämne men jag tyckte det var för intressant för att lämna obesvarat.
2026-01-31, 08:10
Medlem
Enterprises avatar
Citat:

Trådstarten säger mer vilka kretsar du umgås i än vad den säger om kvinnors intelligens överlag.

I dom blindas rike är den enögde kung.
2026-01-31, 08:14
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
Nu använder du logik för att försöka förstå känslor. Det är inte riktigt så det fungerar.

Känslor är inte mätbara på det viset.

Jag misstänker att den generella trenden över världen att män tar sina egna liv i större utsträckning beror på vår något sämre förmåga att förstå (eller lyssna på) vårt egna inre känsloliv.

För om vi nu är mer smarta och logiska - hur kommer vi till slutsatsen att det logiska är att avsluta vårt eget liv?

Varför skulle det vara ologiskt att ta sitt liv?

Om eq inte är mätbart så kan man heller inte påstå att kvinnor har högre eq än män (vilket personen jag ursprungligen svarade påstod).
2026-01-31, 08:16
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
Och IQ är ingen tillgång när man ska känna efter eller samspela med människor.

JO det är det. En människa med högre intelligens är bättre på allt än en människa med lägre intelligens.
2026-01-31, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofstom
Sorry.... din fru är trött och svamla om sånt.
SORRY MÄNNEN ÄR INTE STARK OCH SMART NÄR DET GÄLLER LÖJLIGT KARTGRÄNSER OCH VAPEN SAMT GUMMIDÄCK...
INDUSTRIN SLAV JOBB!!!
MÄNNEN KLARAR SIG ALDRIG UTAN EN KVINNA I SÄNGEN... MÄNNEN MÄSTE HA KNULLA....
Man blir ju väldigt nyfiken på om det är en man eller kvinna som skrivit detta.
2026-01-31, 08:54
Medlem
Citat:
Tänker rent allmänt i samhället. Kvinnor är så otroligt korkade. Teorin om att vi har samma IQ kan omöjligt stämma. De måste ha minst 5-10 poäng mindre i genomsnitt!

Jag har en fru som är underbar på alla sätt, men smart är hon då inte. Logiska resonemang går inte ihop i hennes huvud och därför brukar jag hoppa över dem. Min hjärna blir inte särskilt utmanad, men det är nog heller inte syftet.

Kvinnorna lyckas inte med sin "magkänsla" hitta en vettig karl. Utan de blir ofta singelmammor eller dumpad när den där tiopoängaren till man har ejakulerat i dem. En kvinna jag känner som knullade en neger och födde barn med honom. Negern lämnade henne så fort barnet ploppade ut

Ja män är mer logiska o ofta inte så känslomässigt styrda. Gäller dock inte riktigt alla kvinnor
2026-01-31, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Nackdelen med att bo i en by där man är släkt med 23% utav befolkningen.

Precis

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in