2026-01-31, 00:02
Medlem
Nä, klart det finns smarta, en bekant är hur smart som helst å väldigt allmänbildad, hon vet fan allt, historia från skolan å bra på matte, språk fixar hon skitbra, fattar inte hur hon kommer ihåg allt. Ingen ide att käfta med henne för hon slår en på fingrarna i alla ämnen, å hon jobbar som städerska.
2026-01-31, 00:04
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiffEllerPuff
Med tanke på att du tycks sakna liv, och skriver i alla trådar du kommer över och tydligt berättar att du är en klassisk "fem femma", skulle jag säga att dina åsikter (oavsett om vad) är att jämföra med vad katten lämnar i lådan?

Du sprider mest snömos och har egentligen ingen åsikt, är luddig likt en kontaktsökande svagbegåvad på ett dagcenter för rulltiga personer med korta frisyrer och en fäbless för sötsaker.

Vi vuxna, vet att kvinnor är av lite annan sort än oss män. Somliga av oss män säger att ni kvinnor är lite "annorlunda", tänker med skrevet? Somliga av oss män, hävdar däremot att ni kvinnor mest är "svagbegåvade" och handlar/tänker/skriver i affekt.

Du min zombie, berättar att ni kvinnor är just så. Att du är förtidpensionist sedan urminnes, styrker bara mina teorier. Hoppas din enorma hängbröst inte kostar oss skattebetalare enorma pengar årligen? Nåväl.

Du låter arg. Det är en smula patetiskt att du tror att jag skulle bli ledsen för att du låtsas tro att jag är ett annat kön, i själva verket blir jag glad över det då de människor JAG tycker bra om är människor med relativt androgyn hjärna.

Om jag gjort dig arg får du gärna ta detta i PM. Jag bits inte.
2026-01-31, 00:05
Medlem
Du verkar mest träffat män som låtsas vara kvinnor
2026-01-31, 00:09
Medlem
Uncorruptables avatar
Att kvinnor är lika skärpta som män är en medveten lögn från kommunistna som vill se landet Sverige falla i avgrunden. Destruktiva äckel helt enkelt. Dumskallarna - svenskarna - har svalt propagandan med hull och hår. Trots att kvinnor i snitt har typ halva mannens hjärnkapacitet. Och så faller landet i avgrunden. Tänk födelsetalen är på 0,7 per svenkt par. Sämst i världen.
2026-01-31, 00:17
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Att kvinnor är lika skärpta som män är en medveten lögn från kommunistna som vill se landet Sverige falla i avgrunden. Destruktiva äckel helt enkelt. Dumskallarna - svenskarna - har svalt propagandan med hull och hår. Trots att kvinnor i snitt har typ halva mannens hjärnkapacitet. Och så faller landet i avgrunden. Tänk födelsetalen är på 0,7 per svenkt par. Sämst i världen.

Svenska kvinnor kan inte knulla, det är där problemet ligger.
2026-01-31, 00:36
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MichelleGreen
Du verkar mest träffat män som låtsas vara kvinnor

På nätet är det skitvanligt. Jag förutsätter att alla på Flashback är män.
2026-01-31, 00:37
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timoteus
SAMMANFATTNING:

Korrekt. Startinlägget i tråden säger mer om TS än om kvinnor. Eller som det gamla uttrycket, ”som sig själv känner man andra”.

Jag har träffat flertalet intelligenta och skarpa kvinnor i relationer och har flera sådan anställda under mig. Att TS däremot väljer att leva med en kvinna som han tycker är korkad är väl för att han inte lyckats attrahera en mer intelligent kvinna än så.
2026-01-31, 00:40
Avstängd
Man har hört såna historier innan att man nästan tappar hakan hur dumma vissa tjejer kan vara

"Min pappa hatar negrar ska hämnas på honom. Bli gravid med en neger och föda barnet"

Sen blir hon misshandlad och dumpad 😂

Problemet många kvinnor har är att de inte kan se helhetsbilden på saker o ting.

De därför du ser många utav dom hoppar på feminism tåget men fattar inte vart den leder till

Och det roliga är att det går inte att fixa, hon är evolutions mässigt efterbliven och det är vi män som måste stå ut med det här skämtet av människosläktet för alltid.
2026-01-31, 00:40
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Sämst i världen.

40 länder har lägre födslosiffror än Sverige. Det är en trend i hela världen att de minskar.
2026-01-31, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
40 länder har lägre födslosiffror än Sverige. Det är en trend i hela världen att de minskar.

Ja, dags för dig att föda barn istället för att leka smart på flashback.
2026-01-31, 00:52
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Nej. Du har fel igen. Schas dumbom
2026-01-31, 00:55
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
eq är inte på riktigt.
Inte iq heller isåfall

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto