2026-01-30, 22:07
Medlem
Tänker rent allmänt i samhället. Kvinnor är så otroligt korkade. Teorin om att vi har samma IQ kan omöjligt stämma. De måste ha minst 5-10 poäng mindre i genomsnitt!

Jag har en fru som är underbar på alla sätt, men smart är hon då inte. Logiska resonemang går inte ihop i hennes huvud och därför brukar jag hoppa över dem. Min hjärna blir inte särskilt utmanad, men det är nog heller inte syftet.

Kvinnorna lyckas inte med sin "magkänsla" hitta en vettig karl. Utan de blir ofta singelmammor eller dumpad när den där tiopoängaren till man har ejakulerat i dem. En kvinna jag känner som knullade en neger och födde barn med honom. Negern lämnade henne så fort barnet ploppade ut

Att kvinnor är så vansinnigt korkade är bortom allt förstånd för mig.

Håller ni med om att det där att män och kvinnor har samma IQ är en myt?

Vi män är både smartare och starkare.
2026-01-30, 22:20
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Tänker rent allmänt i samhället. Kvinnor är så otroligt korkade. Teorin om att vi har samma IQ kan omöjligt stämma. De måste ha minst 5-10 poäng mindre i genomsnitt!

Jag har en fru som är underbar på alla sätt, men smart är hon då inte. Logiska resonemang går inte ihop i hennes huvud och därför brukar jag hoppa över dem. Min hjärna blir inte särskilt utmanad, men det är nog heller inte syftet.

Kvinnorna lyckas inte med sin "magkänsla" hitta en vettig karl. Utan de blir ofta singelmammor eller dumpad när den där tiopoängaren till man har ejakulerat i dem. En kvinna jag känner som knullade en neger och födde barn med honom. Negern lämnade henne så fort barnet ploppade ut

Har fått en ganska stor dos tjejer och kvinnor i mitt liv. På lågstadiet hade vi en anomali, det var många fler tjejer i klassen än killar just det födelseåret. Killarna var rätt blåsta, någon av dem hade idag räknats som IF. Tjejerna var väldigt filosofiska, trots att de var barn. Vi blev matade med kristendom både i skola och på fritiden, vilket gjorde att barnen fick många tankar. Killarna hängde inte med i diskussionen.

Gick på gymnasiet i latinklass, endast 2 killar. Gick sedan en utbildning på högskolan som tyvärr drar fler tjejer än killar. De tjejerna var ruggigt smarta.

Sedan har jag mött i periferin många totalblåsta tjejer med. Men eftersom jag träffat alla dessa tjejer som utmärkt sig, skulle jag aldrig påstå rakt av att kvinnor är korkade.

Slumpen kan bestämma hyfsat mycket vad människor du träffar.
2026-01-30, 22:25
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Nackdelen med att bo i en by där man är släkt med 23% utav befolkningen.
2026-01-30, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Har fått en ganska stor dos tjejer och kvinnor i mitt liv. På lågstadiet hade vi en anomali, det var många fler tjejer i klassen än killar just det födelseåret. Killarna var rätt blåsta, någon av dem hade idag räknats som IF. Tjejerna var väldigt filosofiska, trots att de var barn. Vi blev matade med kristendom både i skola och på fritiden, vilket gjorde att barnen fick många tankar. Killarna hängde inte med i diskussionen.

Gick på gymnasiet i latinklass, endast 2 killar. Gick sedan en utbildning på högskolan som tyvärr drar fler tjejer än killar. De tjejerna var ruggigt smarta.

Sedan har jag mött i periferin många totalblåsta tjejer med. Men eftersom jag träffat alla dessa tjejer som utmärkt sig, skulle jag aldrig påstå rakt av att kvinnor är korkade.

Slumpen kan bestämma hyfsat mycket vad människor du träffar.

Jag har aldrig träffat på en kvinna som jag har uppfattat som riktigt smart. Ofta är det bara mellanmjölk kombinerad med extrem nördighet på vissa som utmärker sig i akademiska sammanhang. Däremot har jag träffat väldigt många manliga matematiker, ingenjörer, professorer och läkare som både har haft autism och hög intelligens.
2026-01-30, 22:28
Medlem
Timoteuss avatar
SAMMANFATTNING:

Citat:

Jag har en fru

Kvinnorna lyckas inte med sin "magkänsla" hitta en vettig karl.

2026-01-30, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timoteus
SAMMANFATTNING:

Tack! Det är bra för den nya generationen som har svårt att läsa.
2026-01-30, 22:32
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Mäns hjärnor är 14 procent större än kvinnors och den genomsnittliga intelligenskvoten (IQ) är 3,75 poäng högre.
https://illvet.se/manniskan/hjarnan/iq-test/forskare-man-har-storre-hjarna-och-hogre-iq-an-kvinnor

Kvinnor har högre eq 😊
2026-01-30, 22:36
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Jag har aldrig träffat på en kvinna som jag har uppfattat som riktigt smart. Ofta är det bara mellanmjölk kombinerad med extrem nördighet på vissa som utmärker sig i akademiska sammanhang. Däremot har jag träffat väldigt många manliga matematiker, ingenjörer, professorer och läkare som både har haft autism och hög intelligens.

Jag har träffat min syrra. Hon är sjukt smart. Och dessutom inte dålig på det sociala. Hon bryr sig dock inte om att visa det eller skryta. Min kusins fru är likadan. Förutom att den tjejen kan multitaska när hon lagar mat. Det grejar inte min syrra av någon anledning. De sitter båda på höga positioner, på stimulerande jobb med smarta kollegor. De tror dock inte att de är smartare än andra, vilket är jävligt suspekt, men det kanske blir så om man bor i övre medelklassens område och de som man jobbar med också är smarta. Min syrra har mer än 10 iq-poäng mer än mig.
2026-01-30, 22:38
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
https://illvet.se/manniskan/hjarnan/iq-test/forskare-man-har-storre-hjarna-och-hogre-iq-an-kvinnor

Kvinnor har högre eq 😊

eq är inte på riktigt.
2026-01-30, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99

Kvinnor har högre eq 😊

Ja, tack. Då var det bevisat. Jag visste väl det.
2026-01-30, 22:48
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Citat:

Ingen hemlighet att kvinnor tänker med hjärtat och män tänker mer logiskt. Det är därför vi ser allt fler kvinnor röstar vänster, dom vill ta hand om hela världen medan männen tänker mer på hur vi försvarar vårt eget folk.
2026-01-30, 22:49
Medlem
Jordgubbes avatar
På vissa frågor är en spegel bäst. Första svaret du fick i din förra liknande trådstart säger allt.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in