2026-01-30, 14:38
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Från beskrivningstexten till videorna

Så kallade källor är utgivna, men alla? verkar vara mysko sidor.
Men men, om en del vill tro på sådant, så finns det inget som stoppar dessa.
Kan du förklara varför hon ljuger så pass mycket om hennes liv. De är alla uppenbara lögner som att hon aldrig dricker eller dejtade innan Charlie etc?
Citera
2026-01-30, 14:56
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Kan du förklara varför hon ljuger så pass mycket om hennes liv. De är alla uppenbara lögner som att hon aldrig dricker eller dejtade innan Charlie etc?
Det är upp till dig att visa de lögnerna.

Och vad har det med mordet på Kirk att göra?
Citera
2026-01-30, 15:32
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Det är upp till dig att visa de lögnerna.

Och vad har det med mordet på Kirk att göra?
Erika Kirk’s NEWEST LIE – This Time About Her Dating Past!

Här går de igenom i detalj om hur hon ljuger om sitt dejtande.

Erika received $350,000 weeks before husband Charlie Kirk’s assassination? Bizarre claim surfaces online

The latest theory concerns an alleged money transfer received by Erika Kirk, Charlie Kirk's widow and current CEO of TPUSA. Social media claims that $350,000 was transferred to an account linked to Erika Kirk weeks before Charlie Kirk's death, insinuating that the payment was linked to Kirk's killing.

Wild claims are doing rounds online that $350,000 was transferred to an account linked to Erika Kirk weeks before Charlie Kirk was assassinated. Social media posts further claimed that the company from which the alleged money transfer was made reportedly vanished just four days after Charlie Kirk's shooting. The post further went on to claim that a video has surfaced which shows Erika Kirk "meeting privately with two unidentified individuals — less than 48 hours after the incident."

Det finns massvis av sånt här. Jag visade också annat i min TS.
Citera
2026-01-30, 15:39
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:

Erika received $350,000 weeks before husband Charlie Kirk’s assassination? Bizarre claim surfaces online

The latest theory concerns an alleged money transfer received by Erika Kirk, Charlie Kirk's widow and current CEO of TPUSA. Social media claims that $350,000 was transferred to an account linked to Erika Kirk weeks before Charlie Kirk's death, insinuating that the payment was linked to Kirk's killing.

Wild claims are doing rounds online that $350,000 was transferred to an account linked to Erika Kirk weeks before Charlie Kirk was assassinated. Social media posts further claimed that the company from which the alleged money transfer was made reportedly vanished just four days after Charlie Kirk's shooting. The post further went on to claim that a video has surfaced which shows Erika Kirk "meeting privately with two unidentified individuals — less than 48 hours after the incident."

"Social media claims"

Vad betyder det?
Citera
2026-01-30, 15:41
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
"Social media claims"

Vad betyder det?
Vad undviker du dessa uppenbara lögner hon säger?
Citera
2026-01-30, 16:26
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Vad undviker du dessa uppenbara lögner hon säger?
Huruvida nån inte dricker, inte har druckit, inte dejtar, inte har dejtat betyder ingenting för mig.

Vad betyder det för dig?
Citera
2026-01-30, 16:28
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Huruvida nån inte dricker, inte har druckit, inte dejtar, inte har dejtat betyder ingenting för mig.

Vad betyder det för dig?
Varför ljuger hon så öppet för? Varför är hon så jävla lycklig när hennes man har blivit grymt lönnmördad? Varför tourar hon runt så mycket?
Citera
2026-01-30, 16:33
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Varför ljuger hon så öppet för? Varför är hon så jävla lycklig när hennes man har blivit grymt lönnmördad? Varför tourar hon runt så mycket?
Jag har ingen åsikt om hennes av "social media" påstådda lögner och hon tourar för att hon är boss för TPUSA.

Och varför hon är glad. Hur vet du att hon är glad lnnombords?
Citera
2026-01-30, 18:44
Medlem
Citat:

De skriver om bisarra påståenden, vilda påståenden, etc..
Senare i texten:
Citat:
However, this claim is just one of many unfounded conspiracy theories surrounding Charlie Kirk’s death. There are no credible reports or verified sources supporting any payment or suggesting a suspicious meeting involving Erika Kirk.
Du vet väl att det finns människor på internet som hittar på allt möjligt.
Och kan tjäna pengar på det.
Så inte konstigt att de hittar på grejer om Erika Kirk.

Citat:
Varför skulle Erika Kirk inte toura runt?
Nån måste hålla karusellen igång, efter Charlie Kirk.
The Show Must Go On.
Citera
2026-01-30, 19:15
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
De skriver om bisarra påståenden, vilda påståenden, etc..
Senare i texten:

Du vet väl att det finns människor på internet som hittar på allt möjligt.
Och kan tjäna pengar på det.
Så inte konstigt att de hittar på grejer om Erika Kirk.

Varför skulle Erika Kirk inte toura runt?
Nån måste hålla karusellen igång, efter Charlie Kirk.
The Show Must Go On.
Alltså om du faller för de uppenbara krokodiltårarna får du stå för det.

Hon är uppenbart lögnaktig och falsk. Den bitchen sörjer inte, hon firar.
Citera
2026-01-30, 19:38
Medlem
Citat:

Krokodiltårar?
Erika Kirk, är nog ungefär likadan som sin man.
Och jag är lika ointresserad av båda personerna.
Jag bara påpekar att det finns de som sprider lögner om Erika Kirk.
Och de som sväljer dessa lögner med hull och hår, verkar det som.
Citera
2026-01-30, 20:33
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:

Varför hatar du Erika, stör du dig på henna för att hon är en stark framgångsrik kvinna och du bara en arbetslös wt morsa som röker gul bland under köksfläkten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in