2026-01-30, 17:53
Avstängd
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Jag tänker på Hagamannen när jag läser detta. Som jag fattade det så var det spriten som gjorde att han spårade ur. Varje helg när han gick ut på krogen så flippade han ur och begick dom där grova våldtäkterna.

Sen på måndag så gick han på jobbet och allt var som vanligt. Är det samma med dom här människorna?
Om dom ger fan i drogerna så kanske dom skulle fungera någorlunda normalt i samhället.
Psykopater har svårt att hantera alkohol. Det är allmänt känt att särskilt psykopater oftare hamnar i farliga situationer under alkoholintag och att risken för grovt våld ökar markant. Att de blir "personlighetsförändrade" mer än andra under berusning.
Citera
2026-01-30, 17:58
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Pedofili är garanterat en läggning, det är absolut inte en läggning som samhället kan acceptera. Men att man föds med denna läggning precis som alla andra läggningar är ganska självklart.
Citera
2026-01-30, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmspiketen
De har såvitt jag kunnat se inte producerat eget material. Däremot har de haft sexträffar där de varit påtända, knullat och kollat barnporr tillsammans samtidigt som de streamat spektaklet över Zoom för andra att delta i.
OK. Vad består brottet i? Vad är det man ska förfäras över?

Jag skiter fullständigt i de här dårarna. Jag blir upprörd över de som förgriper sig på barn, dokumenterar övergreppen och publicerar dem på internet.
Citera
2026-01-30, 18:13
Medlem
Stockholmspiketens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av optifree
OK. Vad består brottet i? Vad är det man ska förfäras över?

Jag skiter fullständigt i de här dårarna. Jag blir upprörd över de som förgriper sig på barn, dokumenterar övergreppen och publicerar dem på internet.

Brottsligheten består i att de har innehaft, berett sig tillgång till, betraktat, samt tillgängliggjort för andra en hiskelig mängd extremt grov barnporr. De har även innehaft och brukat metamfetamin.

Men det är ju bara själva brottet. Brottsrubriceringen fångar inte riktigt det förfärliga, att vi har att göra med fullständigt degenererade pedofiler och att deras beteende är så gränslöst att inte ens spanska inkvisitionen skulle kunna hitta på en sådan anklagelse ens om de försökte.
Senast redigerad av Stockholmspiketen 2026-01-30 kl. 18:15.
Citera
2026-01-30, 18:19
Bannlyst
Hade varit publik hängning på samtliga inblandade i Iran.
Citera
2026-01-30, 18:27
Medlem
Skaraborg2s avatar
Pedofili en läggning.

Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Pedofili är garanterat en läggning, det är absolut inte en läggning som samhället kan acceptera. Men att man föds med denna läggning precis som alla andra läggningar är ganska självklart.

Jag håller helt och hållet med dig.

Att vuxna män tar varandra i bakdörren är en sak men pedofili är inte en läggning som samhället kan acceptera.
Citera
2026-01-30, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel

Det finns inte alls belägg för att man föds med en viss sexuell läggning.
Lika lite som att en fot fetisch är medfödd.
Citera
2026-01-30, 18:44
Medlem
Jazkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Jag tror knappast att han har vågat gå runt med sin keps utomhus då vissa symboler har viss spridning i allmän kunskap. Även om de flesta av oss inte minns hur de ser ut så är risken för dem att någon ändå gör det av alla de möter.
Finns bild i artikeln där han tagit en selfie på tunnelbanan i sin regnbågs-peddo-keps. Så jo, han har vågat. Men folk är väl så indoktrinerade i att allt regnbågigt betyder homofil, så allmänheten förstår inte.
Citera
2026-01-30, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Ut med info och bilder på äcklena. Det vore en god gärning!

Skräll att den ena är en mellofjolla. Undrar hur många centerpartister som är del av detta.

Det är bara att googla så hittar du bilder på aset Lucas Karlsson samt allt om honom och hans sambo som bor i Farsta. De killar ska 8nte gå på jorden om jag får bestämma!
Citera
2026-01-30, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmspiketen
För att de har filmat sig själva när de har bögat och kollat BP. Återkommer på flera ställen i FUP.
Sexträff 2024-08-30
Jag påstår att detta är i L*cas lägenhet samt att det är L*cas, J*n, K*nt och J*han som
syns i selfien. Vad säger du om det?
Sexträff 2024-01-27
Jag påstår att detta är i L*cas lägenhet samt att det är L*cas, D*niel och J*han som
syns i bild. Vad säger du om det?
Är det J*han som filmar när du suger av D*niel?
Video #1: video1401053517.mp4
Misstänkt L*cas K*rlsson (MT LK) ses i ett av fönstren som mötesdeltagare
under mötesdeltagarnamnet Proud Pedo meth faggots. Han är inledningsvis
bara tillsammans med misstänkt D*niel *MASKAT* (MT DM). men efter ca.
1h och 13 minuter ses även misstänkt J*han O*sson ( MT JO) komma in i
bild. Det förefaller då som att han deltagit även tidigare; men ej varit med i
bild.
Utifrån miljön de befinner sig det konstateras att de befinner sig hemma
hos MT LK
Övriga deltagare är *MASKAT* (MT KR) Meth addicted Slamming Pedo
Junkie och oidentifierad /PopsBen Thomas .
Skärminspelningar Videosexmöten 2025-12-01
Två nya misstänkta personer har identifierats samband med analysen'
D*niel *MASKAT* (MT DM)
K*nneth *MASKAT* (MT KR)

Det är riktigt bra, tack för källorna. Har inte själv velat läsa FUP då ”ögonen blöder”.

Då är några av de andra i denna svenska ring i vart fall en ”Daniel M”, ”Kenneth R” samt en ”Jan” och ”Kent”.

(Låter som några är ca 55+ åringar med tanke på namnen)
Citera
2026-01-30, 20:54
Avstängd
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazker
Finns bild i artikeln där han tagit en selfie på tunnelbanan i sin regnbågs-peddo-keps. Så jo, han har vågat. Men folk är väl så indoktrinerade i att allt regnbågigt betyder homofil, så allmänheten förstår inte.
Jag försökte bildgoogla men hittar inget.

Den andra kepsen där han hade gjort två spegelvända spiraler är en pedofilsymbol som innebär att han vill våldta småpojkar. Kanske hade jag inte reagerat på två bredvid varandra men det är en symbol jag känner till via sociala medier och varningar gällande leksaker då pedofiler använder sådana teckensymboler för att "erbjuda" barn, vilket information har spridits kring. Den keps du syftar på saknar symbol som får någon klocka att ringa i bakhuvudet.

De använder olika symboler för att kommunicera med varandra och då ofta genom att applicera dem på barn, och barns kläder/leksaker, vad jag förstått. Fullkomligt vidrigt!

Symbolerna är deras sätt att försöka hitta varandra samt att visa att barn är "tillgängliga". Det har ingenting med HBTQ+ eller regnbågsflaggan att göra.

Hittade inte så mycket om det när jag googlade men så här ser symbolerna ut och visar den som innebär att de våldtar småpojkar som gärningsmannen valt att få broderat på en keps.

https://youtu.be/lwSTlaOoxQw?si=wltbi95HQur3DLsm
Senast redigerad av Matadhamster 2026-01-30 kl. 20:59.
Citera
2026-01-30, 20:56
Medlem
midvintermorkers avatar
Pedofiler som skyltar med PRIDE-flaggan. Oväntat... verkligen.

När ska folk fatta att det är otroligt många totalt sinnessjuka äckel som sorterar in sig själva under den där degenererade flaggan?

Och det värsta är att både Försvarsmakten, Polisen m.fl. går i PRIDE-tågen. Man kräks för fan! Jävla samhälle detta har blivit.

Och sen vill de att man ska försvara det här jävla landet med sitt liv i händelse av krig... jo, tjena
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in