Citat:
Ursprungligen postat av
Jazker
Finns bild i artikeln där han tagit en selfie på tunnelbanan i sin regnbågs-peddo-keps. Så jo, han har vågat. Men folk är väl så indoktrinerade i att allt regnbågigt betyder homofil, så allmänheten förstår inte.
Jag försökte bildgoogla men hittar inget.
Den andra kepsen där han hade gjort två spegelvända spiraler är en pedofilsymbol som innebär att han vill våldta småpojkar. Kanske hade jag inte reagerat på två bredvid varandra men det är en symbol jag känner till via sociala medier och varningar gällande leksaker då pedofiler använder sådana teckensymboler för att "erbjuda" barn, vilket information har spridits kring. Den keps du syftar på saknar symbol som får någon klocka att ringa i bakhuvudet.
De använder olika symboler för att kommunicera med varandra och då ofta genom att applicera dem på barn, och barns kläder/leksaker, vad jag förstått. Fullkomligt vidrigt!
Symbolerna är deras sätt att försöka hitta varandra samt att visa att barn är "tillgängliga". Det har ingenting med HBTQ+ eller regnbågsflaggan att göra.
Hittade inte så mycket om det när jag googlade men så här ser symbolerna ut och visar den som innebär att de våldtar småpojkar som gärningsmannen valt att få broderat på en keps.
https://youtu.be/lwSTlaOoxQw?si=wltbi95HQur3DLsm