Citat:
Men skulle spanjorerna vara lika glada över att få Lawen som politiker? Kan vara värt kolla om spanjorerna släpper fram invandrarna till att ha maktpositioner eller om de bara är slavar som jobbar i jordbruket.
Ja som svenskar är vi väldigt populära i Spanien för de vet att vi oftast uppför oss. Speciellt svenska kvinnor är enormt populära, så sett är det en god idé att bo och leva i Spanien. Men de är inte lika glada över "svenska" kriminella som ju också gillar Spanien väldigt mycket när det är lite jobbigt att polisen jagar dem här i Sverige.
Ja som svenskar är vi väldigt populära i Spanien för de vet att vi oftast uppför oss. Speciellt svenska kvinnor är enormt populära, så sett är det en god idé att bo och leva i Spanien. Men de är inte lika glada över "svenska" kriminella som ju också gillar Spanien väldigt mycket när det är lite jobbigt att polisen jagar dem här i Sverige.
Jag kan varken bekräfta med att det skulle vara så eller inte vara så. Däremot kan jag bekräfta att spanjorer lever som kristna och väldigt västerländskt. Jag har inte sett en enda invandrare där som lever som slav eller dåligt ens. Deras kläder var dyrare än mina.
Svenskar är inte populära där och ni sköter er alls inte. Vissa har inte ens lärt sig språket och jag är ingen svensk kvinna. För en spanjor så är det inte hårfärgen eller ögonen som är viktiga för att uppfostra hans framtida barn vilket är därför spanjorer aldrig kommer ha en massa blonda generationer som i Sverige även om min pojkvän har väldigt ljusa drag så är han för en kvinna som lever som en kristen, lojal och är utbildad.
Sedan bor inte bara spanjorer i Spanien utan sydamerikaner och sydamerikaner gillar inte utseenden som Katja Nyberg. Deras damer är mycket mer vackra av vad jag har sett både män och kvinnor.
Sen har inte Lawen maktposition utan hon jobbar under Magdalena Andersson som är folkvald av både invandrare och svenskar