2026-01-30, 12:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Borde ju finnas ett pris på hans huvud livet ut. Pedofiler har förbrukat all värdighet på denna jord. Blir så förbannad när man ser ett sådant här svin

Jag går igenom FUP för att hitta kopplingar. Det är inte alla bögar men vissa bögar. De är alla j-vla fördomar besannade.

Problemet med det här är att de är som när man misshandlar folk på kåken, alla måste dela ut en spark så alla är medskyldiga och då kan ingen ange någon för då råkar de illa ut själva.

Precis som med skvaller. Alla har förmodligen bidragit med content för att komma med i nätverket.
Senast redigerad av KillAllEvil 2026-01-30 kl. 12:36.
Citera
2026-01-30, 12:33
Medlem
Blacknesss avatar
Var det dessa pedofiler som värvade folk från NA?
Citera
2026-01-30, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Rakad skalle, stort skägg = klassisk pedolook. Nosringen på det.....

4 blir det väl, man sitter bara 2/3 effektiv tid i Sverige
Du har tyvärr rätt I det. Dömd till 6 men blir ju knappast att sitta så länge.
Citera
2026-01-30, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bossebengbula
Du har tyvärr rätt I det. Dömd till 6 men blir ju knappast att sitta så länge.
När införs det nya att man ska sitta hela tiden? Har för mig att det fanns med i lagändringarna
Citera
2026-01-30, 12:51
Medlem
Kokkashugis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulKnoxPortion
Kanske det vettigaste inlägget jag läst.

Men med det sagt.. Jag förstår att "pöbeln" luftar sina åsikter på forum som detta och andra sociala medier.
1. Brotten de begår är så svåra att förstå och helt ofattbart vidrigt, speciellt i kombination med alldeles för dåliga straffskalor.
2. "Pöbeln" är överlag väldigt obildad.
3. Kombinationen av ovan 2 punkter leder till det fenomen vi ser idag i forum etc. Var och varannan skriker "kastrering, dödsstraff" etc. Det blir en lynchningsstämning liksom.

Problemet med dessa gärningsmän och deras brott blir väldigt mångfacetterat. Jag är av åsikten att detta är medfött (Pedofili), att det är ett genetiskt fel liksom, och vad gör man åt sånt? Sedan förstärks detta många gånger genom att de själva haft en hemsk uppväxt, inte alltid, men ganska ofta. Det är bara att se på ett flertal kända sexförbrytare/seriemördare osv.. Det är inte påstått som en ursäkt eller att förringa vidrigheten i ett sånt brott som trådens huvudperson gjort, utan det är bara att belysa ett faktum. (Med det sagt så vet jag inget om Lucas uppväxt)

Men frågan kvarstår, vad gör samhället för att skydda offer från de pedofiler som inte kan lägga band på sig, utan faktiskt begår brott och lever ut sina lustar?

Problemet är ju att samhället inte gör så värst mycket mer än delar ut relativt korta omhändertaganden. Det är därför "pöbeln" oroas av att pedofilia predatorer med i princip 100% återfallsrisk går fria i samhället? Pöbeln kanske önskar att sådana personer tas i långvarigt förvar för att deras barn ska slippa att bli våldtagna?
Citera
2026-01-30, 12:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
Ärligt talat, när fan ska folket börjar göra revolution mot det här äckliga landet som verkar ha som främsta mål att skydda pedofiler? Hur fan kan man få 6 års fängelse (ute efter 4) för det monstret gjort? Hur många jävla pedofiler och andra psyksjuka har vi egentligen som lever ute fritt på våra gator?

Citat:
Ursprungligen postat av Domlingen
Nej de har inte begått övergrepp själva.

eftersom de inte begått egna övergrepp känns väl 6 år ganska rimligt, men det stora problemet är ju att dessa människor aldrig går att rehab-a, så när de väl är ute igen kommer de i BÄSTA fall fortsätta sprida barnporr, och i VÄRSTA fall blir de sådär bögtokiga som bara bögar kan bli, och vips så har vi nästa styckmördande Vilma.

hbtq är ondska!!
Citera
2026-01-30, 12:59
Medlem
esprit21s avatar
Fyfan vilka sjuka svin. Påtända och perversa med tjackballe allihopa och har orgier medans de delar grova övergrepp mot barn. Han verkar ju ha drivit en ganska stor grupp, det finns säkert mycket annat polisen inte upptäckt än. Ska man tro att en sån sjuk jävel kunnat hålla sig från att våldta barn i verkligheten? Det är ju det han lever för, säger han själv.

Pedofili går ej att behandla, hur svårt är att förstå? Lås in och kasta nyckeln, milt sagt. Eller dödsstraff som i Florida. Såna här slutar aldrig begå brott.
Citera
2026-01-30, 13:25
Medlem
Hrass avatar
App, app, inte hänga ut. Tänk på lagen. ☝️🤓
Citera
2026-01-30, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Rakad skalle, stort skägg = klassisk pedolook. Nosringen på det.....

4 blir det väl, man sitter bara 2/3 effektiv tid i Sverige
Det är fan ingen klassisk pedolook. Och nej jag har inget skägg, inte långt iallafall. Är väl bara att kolla på dumpen hur svinen ser ut, oftast ser de ut som helt vanliga Svenssonlosers. Farligt att tro att peddosarna skulle se ut på ett speciellt sätt. De kan vara vilken dåre som helst
Citera
2026-01-30, 13:37
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benflis
Det är fan ingen klassisk pedolook. Och nej jag har inget skägg, inte långt iallafall. Är väl bara att kolla på dumpen hur svinen ser ut, oftast ser de ut som helt vanliga Svenssonlosers. Farligt att tro att peddosarna skulle se ut på ett speciellt sätt. De kan vara vilken dåre som helst

Flera på Dumpen med just den looken och sen har vi en av dom värre, professorn som föreläste om vikingarnas sexövergrepp samtidigt som han våldtog småpojkar. Och sen han från Darkside rätt nyligen.

Klart peddos kan se ut hur som helst och gör det också men det har varit många med just denna look senaste åren i Sverige, inget snack.

Lägger man till en massa regnbågsflaggor och HBTQROFL+ så fäller iaf jag hellre än friar och det står jag för.
Senast redigerad av pickalulu 2026-01-30 kl. 13:55.
Citera
2026-01-30, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dundersnubben
Jag tror de flesta vet att det inte är ett brott i sig. Men tycker det blir intressant när diskussionen handlar om att det är en psykisk störning att man dras till barn och att det är medfött. Men om man dras till samma kön och det är medfött så är det en läggning. Inget som utvecklas med åren?

Kan det vad så att pedofili istället är en läggning eller är homosexualitet en psykisk störning? Eller är de helt skilda? Trots att de verkar gå hand i hand i många fall.
Personligen anser jag att något har gått galet i generna när man dras till samma kön. Det är liksom inte det naturliga.. På samma sätt som man kan härröra en jävla massa andra grejer man "drabbas" av så kan man säkert härröra även homosexualitet, pedofili, schizofreni etc. etc. ifrån generna..

Men nej, jag skulle inte kalla något av dem för en psykisk störning.. Psykiska störningar skulle jag säga är något som skapas genom uppväxten osv..
Citera
2026-01-30, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokkashugi
Problemet är ju att samhället inte gör så värst mycket mer än delar ut relativt korta omhändertaganden. Det är därför "pöbeln" oroas av att pedofilia predatorer med i princip 100% återfallsrisk går fria i samhället? Pöbeln kanske önskar att sådana personer tas i långvarigt förvar för att deras barn ska slippa att bli våldtagna?
Håller med dig och förstår absolut vad du menar. Min poäng var inte att påstå att pöbeln gör fel, utan snarare förklara varför det ageras som det gör i forum etc.

Men som du är inne på, vad ska vi göra med dessa människor? (Gärningsmännen alltså) I exemplet Lucas här i tråden så ser i alla fall inte jag någon annan lösning än att låsa in honom för gott, men det kommer ju inte att ske.. 100% säkert att det kommer komma fler offer pga honom i framtiden. Hans tillstånd går inte att läka liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in