2026-01-29, 17:42
Medlem
Bourbons avatar
Varför ringde inte kyrkklockorna?
Citera
2026-01-29, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
FUP: https://gofile.io/d/ce9DKo

Kan inte läsa detta material men om någon hittar namnen etc på de 10 svenskar som är kopplade till Lucas peddoring får ni gärna posta så vi kan hålla extra koll på våra barn.
Citera
2026-01-29, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bourbon
Varför ringde inte kyrkklockorna?

Kanske för de sitter i smeten.
Citera
2026-01-29, 17:51
Medlem
6år i fängelse!!!
Hur många 2åringar måste man våldta för att få 18år?
Det är andra gången nu han får ett straff!
Kan lova att de i gruppen som bodde i USA gick tresiffrigt!
Citera
2026-01-29, 17:55
Medlem
-Dizzy-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Kan inte läsa detta material men om någon hittar namnen etc på de 10 svenskar som är kopplade till Lucas peddoring får ni gärna posta så vi kan hålla extra koll på våra barn.

Det va nog den mest sjuka FUP jag har läst... jag rekomenderar inte att läsa den. Förstår inte riktigt hur dessa kan vara fungerande människor i samhället utåt och sen va så mörka och rubbade egentligen.

Det som är värst är väl att dom har vetat om det sedan hans första dom, då han också vad me i utredning på Karolinska och dom konstaterade att han var hypersexueII, pedd0 och fick genomgå medicinering för detta.

Frågan om det går att rehabilitera sådan människor, måste finnas lagar för att skydda befolkningen från dessa.

Mamman som syns på bild i FUP, måste vara riktigt stolt över sin son också.
Citera
2026-01-29, 17:56
Medlem
outback4s avatar
Ojoj..Inte oväntat att en mellobög med näsring är pedofil.
Citera
2026-01-29, 17:59
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Dizzy-
Det va nog den mest sjuka FUP jag har läst... jag rekomenderar inte att läsa den. Förstår inte riktigt hur dessa kan vara fungerande människor i samhället utåt och sen va så mörka och rubbade egentligen.

Det som är värst är väl att dom har vetat om det sedan hans första dom, då han också vad me i utredning på Karolinska och dom konstaterade att han var hypersexueII, pedd0 och fick genomgå medicinering för detta.

Frågan om det går att rehabilitera sådan människor, måste finnas lagar för att skydda befolkningen från dessa.

Mamman som syns på bild i FUP, måste vara riktigt stolt över sin son också.

Hypersexualitet och homosexualitet går ju nästan hand i hand.
Citera
2026-01-29, 18:03
Medlem
Vilka sjuka äckel, fyfan alltså. *Insert kräksmiley". Sådana borde låsas in och förvaras till det finns effektiv kemisk kastrering.

Nej det har ingenting med HBTQ och göra som ni degenerat inavel högerextrema inbillat er. Det är lika mycket en läggning som våldtäkt, tortyr och mord. Inte ett skit dvs.

Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Hypersexualitet och homosexualitet går ju nästan hand i hand.
Lögner från er smyghomos till inavlade högerextrema pack. Eller så är du en incel som är arg på att andra får ligga.

Ens läggning avgör inte ens sexlust, helt andra faktorer gör. Ofta livstil, miljö, hormonell hälsa (ibland genetiskt och ibland påverkat av miljön), diet/näring, psykiska mående.

Vet homosexuella som är nästan asexuella och straighta som knullar runt som djur. Du projicerar mest troligen, typiskt er lågintelligent homofobas.

Bara för att homosexuella inte är inskränkta när det gäller sex och ser det för vad det är, en naturlig del av livet, lust som också ger oss välmående, connection till andra betyder det inte att man är "hyper sexuell". Det är oerhört viktigt för hälsan med sex.

Det som också är roligt är att majoriteten av mina hbtqvänner är mer normala och vettiga än i princip alla udda homofober som sprider massa efterbliven skit, desinformation och lögner anonymt på nätet.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-01-29 kl. 18:10.
Citera
2026-01-29, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
FUP: https://gofile.io/d/ce9DKo

Vilka mer är misstänkt
Citera
2026-01-29, 18:05
Medlem
Han ska sitta instängd livet ut
Måste omfattas av nya Wilma lagen

Det där märket??! känner ingen det, var det inte i pizzagate?

Tackar Gud att jag inte bott i Farsta eller jag eller familjen stött på denna galning
Senast redigerad av popll 2026-01-29 kl. 18:08.
Citera
2026-01-29, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lozarenta
Vilka mer är misstänkt
Exakt
De andra??
Citera
2026-01-29, 18:07
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Vilka sjuka äckel, fyfan alltså. *Insert kräksmiley".

Nej det har ingenting med HBTQ och göra som ni degenerat inavel högerextrema inbillat er. Det är lika mycket en läggning som våldtäkt, tortyr och mord. Inte ett skit dvs.

Lögner från er smyghomos till inavlade högerextrema pack.

Ens läggning avgör inte ens sexlust, helt andra faktorer gör. Ofta livstil, miljö, hormonell hälsa (ibland genetiskt och ibland påverkat av miljön), diet/näring, psykiska mående.

Vet homosexuella som är nästan asexuella och straighta som knullar runt som djur. Du projicerar mest troligen, typiskt er homofobsvin.

Homosexuella har i många undersökningar tre gånger så många sexualpartners jämfört med heterosexuella.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in