2026-01-29, 23:23
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Det har hänt att bögar raggar på mig, men jag bryr mig inte. De är ju bögar och det är ju deras natur att ragga på män.

Vissa heterosexuella män blir så arga av att bögar raggar på dem att de nästan vill slåss. Varför är det en så känslig sak om en bög är attraherad av en?

Hela fonement med särskilda klubbar för bögar är ju onödigt, det bästa hade varit om alla kunde gå till samma ställe och alla fick ragga på alla utan att folk ska bli kränkta och vilja slåss.

Vad jag vet brukar heterokvinnor i princip aldrig slåss med flator som raggar på dem.

Finns det ett problem med den manliga sexualiteten och i så fall varför?
Citera
2026-01-29, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Vissa heterosexuella män blir så arga av att bögar raggar på dem att de nästan vill slåss. Varför är det en så känslig sak om en bög är attraherad av en?
Kan det bero på att de tror att de ser bögiga ut?
Citera
2026-01-29, 23:33
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Jag kan uppskatta om en akterseglare visar intresse, stärker självförtroende och självkänsla, all PR är bra PR så att säga, det är bara tacka för komplimangen och snällt förklara att man inte är kuddbitare, sen är det utagerat!
Citera
2026-01-29, 23:37
Medlem
Citat:
Det har hänt att bögar raggar på mig, men jag bryr mig inte. De är ju bögar och det är ju deras natur att ragga på män.

Hela fonement med särskilda klubbar för bögar är ju onödigt, det bästa hade varit om alla kunde gå till samma ställe och alla fick ragga på alla utan att folk ska bli kränkta och vilja slåss.

Vad jag vet brukar heterokvinnor i princip aldrig slåss med flator som raggar på dem.

De är väl osäkra i sin egna sexualitet därför blir de rädda fast egentligen är det en komplimang för bögar är rätt kräsna vilka de vill knulla med!
Citera
2026-01-29, 23:40
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Kan det bero på att de tror att de ser bögiga ut?
Finns det ett särskilt "bögigt" utseende egentligen? När man gick i högstadiet så pratades det ofta om att det ena och det andra var bögigt, men ordet betydde ingenting direkt (kändes det som då).

En sak som verkar lite bögigt är väl att vara smal, ha örhängen och färgat hår. Sen brukar väl bögar ofta ha lite mer moderiktiga kläder. Så som någon annan skrev så är det ju egentligen en komplimang att se bögig ut.
Citera
2026-01-29, 23:41
Medlem
Citat:

Eftersom jag inte skickar homo-vibbar så blir jag så klart arg om något bög för får sig det ändå.
Citera
2026-01-29, 23:42
Medlem
Citat:
Finns det ett särskilt "bögigt" utseende egentligen? När man gick i högstadiet så pratades det ofta om att det ena och det andra var bögigt, men ordet betydde ingenting direkt (kändes det som då).

En sak som verkar lite bögigt är väl att vara smal, ha örhängen och färgat hår. Sen brukar väl bögar ofta ha lite mer moderiktiga kläder. Så som någon annan skrev så är det ju egentligen en komplimang att se bögig ut.
Har inte sagt att det finns ett bögigt utseende, bara att det kan vara något som retar upp någon om han tror att han ser bögig ut.
Citera
2026-01-29, 23:43
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dayeso
Eftersom jag inte skickar homo-vibbar så blir jag så klart arg om något bög för får sig det ändå.
Vad är en homovibb? Kan man skicka särskilda vibbar om man är homo? Det är inget som jag vet om. Du verkar vara väl insatt i hur homosexuella män kommunicerar med varandra. Hur kommer det sig?
Citera
2026-01-29, 23:47
Medlem
Du verkar ha väldigt mycket bög-funderingar. Saker som normala män inte ägnar en tanke.

Citat:
Vad är en homovibb? Kan man skicka särskilda vibbar om man är homo? Det är inget som jag vet om. Du verkar vara väl insatt i hur homosexuella män kommunicerar med varandra. Hur kommer det sig?
Citera
2026-01-29, 23:49
Medlem
Kundalinis avatar
Den enkla förklaringen är väl att de är homofober. Då känner de en massa jobbiga känslor som kan ge upphov till ilska och aggressivitet. Det är nog inte konstigare än så.
Citera
2026-01-30, 00:12
Medlem
Onanikrems avatar
Nu har det inte hänt mig direkt, men kan nog och skulle nog tycka det vore äckligt. Har hänt ett par av mina vänner vid olika tillfällen inte samma. De har också tyckt det var obehagligt och äckligt.

Varför det är så vet jag inte? Någon nedärvd instinkt från urtiden som gör att vissa tycker ormar och spindlar är obehagliga? Nu säger jag inte bögar är ormar eller spindlar, men känslan de framkallar kan nog vara liknande. Kanske homosexuella för väldigt länge sedan hotade rasens existens, en blindgångare som inte skulle reproducera sig och därför slogs ihjäl? Jag vet inte?

Annars har jag inget direkt emot bögar, böga på bara, men blanda inte in mig i det.
Citera
2026-01-30, 00:19
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Nu har det inte hänt mig direkt, men kan nog och skulle nog tycka det vore äckligt. Har hänt ett par av mina vänner vid olika tillfällen inte samma. De har också tyckt det var obehagligt och äckligt.

Varför det är så vet jag inte? Någon nedärvd instinkt från urtiden som gör att vissa tycker ormar och spindlar är obehagliga? Nu säger jag inte bögar är ormar eller spindlar, men känslan de framkallar kan nog vara liknande. Kanske homosexuella för väldigt länge sedan hotade rasens existens, en blindgångare som inte skulle reproducera sig och därför slogs ihjäl? Jag vet inte?

Annars har jag inget direkt emot bögar, böga på bara, men blanda inte in mig i det.

Snarare tvärt om, dom var positiva för gruppen då dom inte brydde sig om att fortplanta sig själva utan istället arbetade för gruppen och hjälpte till att ta hand om/skydda resten av gruppens avkomma.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in