Citat:
Ursprungligen postat av
karlsoon
Fel, höjningarna kom först, samt att dom dragit ner på produktionskostnader, så det argumentet håller inte.
Hade dom haft kvar "klubbkortet" för ett rimligt pris, vilket dom hade runt 2010 (då var det väl cmore eller liknande) så hade jag antagligen fortsatt betala för det.
För den som inte vet, så var klubbkortet ett paket där jag betalade en mindre summa varje månad och kunde då se
alla matcher under den månaden med just det SHL-lag jag valde. Detta gällde oavsett grundserie/slutspel.
Det var skitbra för oss som mest är intresserade av att se vårat eget lags matcher.
Men det försvann hux flux en säsong, och när jag inför en ny säsong skrev och frågade om varför de tagit bort det så fick jag ett idiotiskt svar av deras dåvarande kundtjänst...
"Nu har vi gjort det ännu bättre för dig som kund. Nu har vi istället ett större sportpaket där du kan se inte bara din egen klubbs matcher, utan ALLA matcher i SHL, och även Formel 1, Golf osv."
Ni kan ju gissa att priset blev därefter också. Så jag skulle alltså i slutändan bli påtvingad mer sport som jag ska betala hutlösa priser för, som jag inte ens
vill ha?
Hur är det
"ännu bättre" för mig när jag bara vill följa
mitt lag i SHL?
Efter att de tog bort klubbkortet och jag fick det där dumma svaret (som om dom kan avgöra vad som är bäst för mig?), så har jag inte betalat en jävla krona till rävarna som sänder SHL igen.
Som sagt, dom har hela tiden successivt grävt sin egen grav genom det ena dumma och giriga tilltaget efter det andra.
Varför ta bort klubbkortet liksom? Det är väl skitbra för den person som enbart är intresserad av att följa
sitt lag?